P

CONSILIER DEBUTANT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Vaslui
Tip job :
Contractor
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Primaria Comunei Puiesti, judetul Vaslui Expira in 2025-12-12
Locatie
Vaslui
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt

un post de consilier debutant, cu norma intreaga, pe perioada determinata,din cadrul compartimentului implementare proiecte europene , din cadrul aparatului propriu de specialitate a primarului comunei Puiesti , judetul Vaslui.
Pentru a ocupa un post vacant, se organeaza concurs in conformitate de prevederile Hotararii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Conditii de ocupare a postului:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta ;


- vechime in specialitatea sudiilor: nu este cazul


Concursul se va desfasura la sediul Primaria comunei Puiesti din localitatea Puiesti str.Primaverii nr.136 , judetul Vaslui , si consta in:
- Selectia dosarelor de concurs in data de 16.12.2025 inclusiv
- proba scrisa in data de 22.12.2025, ora 10:00
- interviu in data de 24.12.2025, ora 10:00
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 10 zilelucatoare de la data publicarii anuntului pe site-ul primariei si la sediu acesteia, respectiv pana la data de 02.12.2025-12.12.2025 in intervalul orar 08:30 - 16:00 la secretariatul primariei comunei Puiesti, judetul Vaslui.
Relatii suplimentare la sediul institutiei, la telefon 0235427600 si pe site-ul acesteia wwwcomunapuiesti.ro, persoana de contact -consilier resurse umane si relatii cu publicul - Hardulea Gabriela.


Acte necesare inscrierii


-cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului institutiei publice organizatoare.
-copie act de identitate
- copie certificat de nastere
- copie certificat de casatorie (daca este cazul)
-copie dupa actele de studii
-copie dupa carnetul de munca, conforma cu originalul, sau ,dupa caz o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si /sau in specialitatea studiilor.
-cazier judiciar (sau o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza.)
-adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate si analize medicale pentru angajare.
-curriculum vitae


*Pentru candidatii care depun la inscriere declaratie pe propria raspundere, au obligatia de a complete dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii prime probe a concursului.
Copiile de pe actele mentionate se prezinta insotite de documentele originale sau copii legalizate.


I. Conditii generale sispecificeparticiparii la concurs:


Conditii generale:
1. are cetatenia romana, cetateniea altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European sidomiciliul in Romania;
2. cunoaste limba romana, scris si vorbit;
3. are varsta minima reglementata de prevederile legale;
4. are capacitate deplina de exercitiu;
5. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
6. nu a fostcondamnat /a definitive pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de falsuri a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiispecifice:
1. studii superioare,
2. vechime indomeniul economic reprezinta un avantaj,
3. varsta minima 18 ani,
4. disponibilitate de a lucrare in echipa.
II. Fisa postului
Informatii generale privindpostul:
1. Personal contractual pe perioada determinata.
2. Scopul principal al postului: realizarea din fonduri nerambursabile, in special, a proiectelor de dezvoltare durabila a Comunei Puiesti, judetul Vaslui, pe baza planurilor si strategiilor de dezvoltare aprobate; implementarea proiectelor finantate de catre Uniunea Europeana sau din alte fonduri externe nerambursabile, in cadrul Programelor Operationale sau alte Programe finantate si/sau dupa caz, a proiectelor cu finatare neramburasabila, prin programe nationale, la nivelul UAT Comuna Puiesti.
Conditii specific pentru ocuparea postului:
Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, sau echivalenta.
Cunostiinte de operare/programare pe calculator (necesitatesinivel): Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, etc.), internet, site-uri, etc - nivel avansat.
Abilitati, calitati si aptitudini necesare: capitatea de adaptare si lucru in echipa, capacitatea de analiza si sinteza, capacitate de deciziesi spirit de organizare, comunicare, eficienta, adaptabilitate, perseverenta.
Cerinte specifice: disponibilitate de lucru in echipa.
Criterii de evaluarea activitatii profesionale a salariatului aplicabile la nivelul angajatorului:
Capacitate de implementare,
Capacitatea de a rezolva eficient problemele,
Capacitatea de asumare a responsabilitatilor,
Capacitatea de autoperfectionare si de valorificarea experientei dobandite,
Capacitatea de analiza si sinteza,
Creativitate si spirit de initiativa,
Capacitatea de planificare si de aactiona strategic,
Capacitatea de a lucra independent,
Capacitatea de a lucre in echipa,
Competenta in gestionareare surselor alocate.
Atributiilepostului:
1. Responsabil financiar, asistent manager inechipele de implementare si post implementare a proiectelor conform dispozitiei primarului.
2. Colaborator al echipelor de realizarea aplicatiilor de finantare.
3. Responsabil cu corectiile financiare aplicabile proiectelor finantate din fonduri nerambursabile.
4. Asigura participarea la toate misiunile de verificare a proiectelor in care este implicat si aduce la indeplinire masurile dispuse in urma desfasurarii acestora, in aria sa de competenta.


Responsabilitati:
- Urmareste activitatile proiectului sub aspectul incadrarii in bugetul estimat
- Propune impreuna cu managerul de proiectelor resursele financiare
- colaboreaza cu firmele de consultanta, asistenta tehnica, audit, publicitate pe toata perioada de implementare a proiectului
- propune managerului de proiect efectuarea platilor catre constructori si furnizorii de servicii/dotari in concordanta cu graficul de depunere a cererilor de rambursare/cererilor de plata
- informeaza managerul de proiect despre situatia financiara a proiectului( venituri - cheltuieli) pregateste documentele si situatiile financiare solicitate de catre Ministere si Organismele Intermediare
- colaboreaza cu firmele de consultanta pentru intocmirea Cererilor de Prefinantare, Rambursare si Plata ale proiectului
- colaboreaza cu firmele de consultanta pentru intocmirea notificarilor catre Organismele Intermediare cu privire la orice modificare financiara survenita in cadrul proiectului, respective modificarea graficului de depunere a cererilor de rambursare; transfer intre liniile bugetului , etc.
- colaboreaza cu Directia Economica in vederea deschiderii de noi conturi bancare de venituri si cheltuieli aferente proiectelor noi
- colaboreaza cu Directia Economica pentru deschiderea de noi conturi contabile aferente proiectelor noi (conturi dedicate proiectului in vederea evidentei separate)
- verifica conform Ghidului de finantare eligibilitatea cheltuielilor ce au fost incluse in cererile de plata/rambursare de catre firma de consultanta, inainte ca cererile sa fie inaintate catre Organismele Intermediare
- verifica ca incasarea sumelor solicitate in Cererile de plata/rambursare, sa fie inregistrate de catre responsabilul cu operatiuni financiar contabile din cadrul compartimentului de contabilitate, in conturile dedicate proiectului.
- analizeaza/completeaza/corecteaza impreuna cu responsabilul cu operatiunile financiare din cadrul compartimentului de contabilitate, fisele de cont, balanta de verificare, registrele jurnal si le transmite Organismelor Intermediare in vederea rambursar sumelor solicitate in Cererile de plata/rambursare
- responbabil contract de audit: verifica ca toate activitatile prevazute in contract, caietul de sarcini, oferta tehnica si oferta financiara sa fie indeplinite si sa se desfasoare in termenul stabilit (garantie de bunaexecutie, asigurari, grafic de plati si alte cerinte prevazute in documentele mentionate);
- intocmeste corespondenta cu prestatorul si procesele verbale de receptie a acestora;
- indosariaza corespondenta purtata cu firmele colaboratoare, inclusive Rapoartele facute si o trimite catre responsabilul cu operatiunile financiar-contabile, situatia mijloacelor fixe/obiectelor de inventor cecuprinde toate cheltuielile realizate in cadrul contractului de finantare impartite pe surse de finantare (situatie intocmita de catre dirigintele de santier pe fiecare obiect realizat in cadrul contractului de executie lucrari) si o transmite se ocupa de toate operatiunile financiare ce deriva din acest proces.
Asistent manager in cadrul proiectelor:
- colaboreaza cu firmele de consultanta, asistenta tehnica, audit, publicitate, etc. pe toata perioada de implementare a proiectului
- convoaca, la solicitarea managerului de proiect atat responsabilii din cadrul institutiei cat si ceilalti prestatori din cadrul proiectului, la sedinte de lucru ;
- intocmeste minute ale sedintelor
- asigura activitati administrative si de secretariat aferente proiectului;
- responsabil contract de consultanta: verifica ca toate activitatile prevazute in contract, caietul de sarcini, oferta tehnica si oferta financiara sa fie indeplinite si sa se desfasoare in termenul stabilit (garantie de buna executie, asigurari, grafic de plati si alte cerinte prevazute in documentele mentionate);
- verifica rapoartele transmise de catre firma de consultanta/rapoarte de progress si orice alte documente intocmite de catre acesta in baza contractului incheiat;
- intocmeste corespondenta cu prestatorul si procesele verbale de receptie a acestora;
- indosariaza corespondenta purtata cu firma de consultanta inclusive Rapoartele emise de aceasta
- monitorizeaza corespondenta primita in cadrul proiectului si se asigura de transmiterea in termenul solicitata informatiilor catre prestatori si monitorizeaza primirea informatiilor solicitate de la prestatori de catre Primaria comunei Puiesti.
- Asigura distribuirea documentelor catre toti membrii echipei
- participa la elaborarea caietelor de sarcini din cadrul institutiei.
- se ocupa de organizarea pe fiecare contract in parte a corespondentei aferente proiectului, opisarea, numerotarea documentelor din proiect (conform prevederilor legale)
- Dupa perioada de durabilitate, preda toate documentele proiectului pregatite in conformitate cu legislatia in vigoare cu privire la arhivarea documentelor, responsabilului cu arhiva din cadrul institutiei,
- Indeplineste si alte sarcini specific ce apar pe parcursul implementarii proiectului,prin dispozitia primarului


- Se subordoneaza direct conducatorului institutiei si poate fi delegat cu alte atributii decat cele prevazute in fisapostului, prinDispozitie de Primar.


Atributii generale:
- Elaboreaza in colaborare cu ceilalti membri ai colectivului informari, rapoarte, analize si sinteze precum si alte lucrari administrative curente
- Pregateste referate si alte documente interne necesare aprobarii demararii procedurilor de achizitie public pentru contractarea serviciilor/dotarilor/executiei de lucrari ce trebuiesc achizitionate in cadrul contractelor de finantare etc.
- participa ca membru in comisiile de evaluarea ofertelor pentru achizitiile promovate de institutie.
- Asigura inregistrarea corespondentei expediate
- Asigura fotocopierea si organizarea documentelor utilizate
- participa la elaborarea caietelor de sarcini din cadrul institutiei.
- Promoveaza proiectele de hotarari ce privesc activitatea institutiei, in vederea aprobarii lor in Consiliul Local al Comunei Puiesti.
Programul de lucru: norma intreaga - 8 ore/zi - 5 zile/saptamana.
III. Etapele concursului
1. Selectia dosarelor
2. Proba scrisa - 100 de puncte
3. Proba practica - 100 de puncte
* sunt declarati admisi la proba scrisa/ proba practica candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la fiecare proba;
* se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta;
* punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si proba practica, candidatii intrand la departajare in functie de punctajul final obtinut. Se considera ,,ADMISI", candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare;
* rezultatele obtinute la fiecare etapa a concursului se afiseaza la sediul institutiei si pe pagina de internet www.comunapuiesti.ro.
IV Bibliografie obligatorie
ORDONANTA DE URGENTA Nr. 66/ 29 iunie 2011.
privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora


-Sectiunea I- Reguli generale si principii
Legea 53/2023- republicata privind Codul muncii
-TITLUL II-Contractul individual de munca
-TITLUL XI - Raspunderea juridica


Legea 51/1991-republicata privind autorizarea lucrarilor in constructii
CAPITOLUL I -Autorizarea executarii lucrarilor de constructii
CAPITOLUL II-Concesionarea terenurilor pentru constructii


Legea 98/2016- privind achizitiile publice.
CAPITOLUL I -Dispozitii generale
CAPITOLUL III -Modalitati de atribuire


CAPITOLUL IV-Organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire


TEMATICA:
Reguli de intocmire a cererilor de finantare,
Modalitatea de intocmire a dosareloraferenteproiectelorimplementate,
Modalitate de depunere a proiectelorfinantate din fonduri externe,
Modalitate de depunere si solicitare a cererilor de finantare/cererilor de rambursare/cereri de plata,
Modalitate de contractare a serviciilor externe privind depunerea si implementarea proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile,
Operatiuni contabile si financiare derulate in institutie, in cadrul compartimentului de contabilitate.


I. Calendarul concursului
Depunerea dosarelor de concurs inperioada 02.12.2025-12.12.2025 in intervalul orar 08:30 - 16:00 la compartimentul resurse umane si relatii cu publicul.
Selectia dosarelor si afisarea rezultatelor - in maxim 2 zile lucratoare de la data limita pentru depunerea dosarelor de concurs.
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor si afisarea rezultatelor - in termen de 24 de ore de la afisarea selectiei dosarelor.
Solutionarea contestatiilor privind selectia dosarelor si afisarea rezultatelor - in termen de 24 de ore de la data limita pentru depunere a contestatiilor.
Proba scrisa 22.12.2025, ora 10:00 (candidatii trebuie sa se prezinte cu C.I. cu 15 minute inainte de ora stabilita).
Afisarea rezultatelor pentru proba scrisa - 22.12.2025, dupa ora 14.00.
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise (la Secretarul general al Comunei Puiesti) - in termen de 24 de ore de la afisarea rezultatelor pentru proba scrisa.
Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise si afisarea rezultalor la contestatii - 23.12.2025, pana in ora 16:00.
Interviu -24.12.2025, ora 10:00.
Afisarea rezultatelor privind interviu - 24.12.2025, pana in ora 13:00.
Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului (la Secretarul general al Comunei Puiesi) - 24.12.2025, incepand cu ora 14:00.
Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului si afisarea rezultatelor la contestatii - 24.12.2025,pana in ora 16:00.
Afisarea rezultatelor finale ale concursului - 29.12.2025, pana in ora 15:00.


Relatii suplimentare in cadrul compartimentului secretariat al unitatii administrative teritoriale a comunei Puiesti , judetul Vaslui , telefon 0235427600, persoana de contact - Hardulea Gabriela


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: CONSILIER DEBUTANT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts