P

CONSILIER SCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Targoviste
Tip job :
Contractor
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


UAT PIETRARI DAMBOVITA Expira in 2025-12-08
Locatie
Dambovita
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

ANUNT CONCURS
pentru 1 post infiintat in afara organigramei in vederea desfasurarii de activitati in cadrul proiectului ,,Furnizare de servicii integrate in comunitatile rurale - facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de baza eficiente si de calitate" Cod PIDS/586/PO4/339395, finantat din Fondul Social European Plus, prin Programul Incluziune si Demnitate Sociala 2021-2027, Prioritatea 4: Sprijinirea comunitatilor rurale fara acces sau cu acces limitat la servicii sociale.
UAT comuna Pietrari, judetul Dambovita, organizeaza concurs in vederea ocuparii unui post vacant de CONSILIER SCOLAR (COD COR 235903), in cadrul Echipei comunitare integrate pentru derularea proiectului finantat din fonduri externe nerambursabile ,,Furnizare de servicii integrate in comunitatile rurale - facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de baza eficiente si de calitate" Cod PIDS/586/PO4/339395, finantat din Fondul Social European Plus, prin Programul Incluziune si Demnitate Sociala 2021-2027, Prioritatea 4: Sprijinirea comunitatilor rurale fara acces sau cu acces limitat la servicii sociale
Concursul se organizeaza in conformitate cu dispozitiile art. 30 alin.(1) alin.(2) din Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare, raportat la dispozitiile Hotararii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu dispozitiile art. VII alin. (2) lit. a) din Ordonanta de urgenta nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene cu modificarile si completarile ulterioare si Dispozitia Primarului comunei Pietrari cu nr.381/19.11.2025 privind aprobarea Procedurii de recrutare si selectie a personalului angajat in afara organigramei in cadrul proiectului finantat din fonduri europene nerambursabile sau fonduri aferente Mecanismului de redresare si rezilienta ,, Furnizare de servicii integrate in comunitatile rurale - facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de baza eficiente si de calitate" Cod PIDS/586/PO4/339395, finantat din Fondul Social European Plus, prin Programul Incluziune si Demnitate Sociala 2021-2027, Prioritatea 4: Sprijinirea comunitatilor rurale fara acces sau cu acces limitat la servicii sociale
1.Denumirea postului: CONSILIER SCOLAR - 1 POST- functie contractuala de executie vacanta, nivel superior, pe perioada determinata, in cadrul Echipei comunitare integrate(ECI), pentru derularea proiectului finantat din fonduri externe nerambursabile ,,Furnizare de servicii integrate in comunitatile rurale - facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de baza eficiente si de calitate" Cod PIDS/586/PO4/339395, finantat din Fondul Social European Plus, prin Programul Incluziune si Demnitate Sociala 2021-2027, Prioritatea 4: Sprijinirea comunitatilor rurale fara acces sau cu acces limitat la servicii sociale la Compartimentul Asistenta Comunitara, cu mentiunea ca, pana in anul 2029 finantarea este asigurata din cadrul proiectului, iar ulterior, pe perioada de sustenabilitate a proiectului, se va asigura de bugetul local.
Durata timpului de lucru: timp partial- 4 ore/zi/ 20 ore/saptamana


2.Concursul de recrutare pentru postul de mai sus va consta in: selectia dosarelor, proba scrisa si proba interviu.


3. Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca conditii generale prevazute la art.15 din HG 1336/2022 , cele prevazute de Legea nr.53/2003-Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specifice prevazute la art.542 alin(1) si (2) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


Conditiile generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania.
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul pentru ocuparea postului:


-Studii de specialitate: studii superioare absolvite cu diploma de licenta cu specializarea in psihologie, pedagogie, psihopedagogie speciala, sociologie, asistenta sociala, precum si alte specializari, conform centralizatorului aprobat prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii pentru ocuparea posturilor/catedrelor de profesor consilier scolar, in vigoare in anul scolar al angajarii
Experienta specifica in activitatea cu copii/tineri - minim 2 ani
4. ATRIBUTIILE POSTULUI
a)consiliaza cu prioritate elevii aflati in risc de abandon scolar si de excluziune sociala, in scopul asigurarii accesului, participarii si cresterii calitatii rezultatelor scolare ale acestora;
b) realizeaza evaluarea, depistarea, interventia timpurie, asistenta psihopedagogica si monitorizarea corespunzatoare a tuturor copiilor identificati cu abilitati adaptative cognitive si/sau socioemotionale scazute in raport cu varsta si nivelul lor de scolarizare, impreuna cu alte institutii/persoane abilitate, in cadrul echipelor comunitare integrate;
c) consiliaza parintii si sprijina cadrele didactice din unitatile de invatamant de masa in vederea facilitarii procesului de incluziune scolara a copiilor/elevilor/tinerilor din categorii defavorizate, inclusiv a celor cu cerinte educationale speciale;
d) colaboreaza cu asistentul social si asistentul medical comunitar/mediatorul sanitar/mediatorul scolar in cadrul echipelor comunitare integrate pentru combaterea saraciei si excluziunii sociale;
e) asigura servicii de educatie parentala;
f) asigura servicii de interventie in situatii de violenta scolara, de mediere a conflictelor scolare si de consiliere a prescolarilor/ elevilor implicati in situatii de violenta scolara;
g) desfasoara servicii de informare, consiliere si sprijin pentru personalul unitatilor de invatamant si pentru elevi in scopul prevenirii traficului si consumului de droguri, a delincventei si predelincventei juvenile si a altor comportamente de risc, precum si a oricarei forme de violenta in spatiul scolar, inclusiv bullying, cyberbullying, hartuire;
h) asigura servicii de facilitare a integrarii sociale si culturale a prescolarilor/elevilor in colectivul clasei/grupei si al unitatii de invatamant.
i) alte tipuri de interventii care sunt in relatie cu aria consilierii scolare care tin de consilierul scolar pentru eliminarea cauzelor care genereaza si mentin starea de saracie si excluziune sociala.


Alte atributii (specifice in cadrul proiectului):
a) derularea de activitati de identificare a persoanelor vulnerabile, prin diverse mecanisme -screening, sesizari, referire;
b) elaborarea de rapoarte lunare de activitate, dupa modelul furnizat de UJSS, privind implementarea activitatii de consiliere scolara in cadrul ECI;
c) participarea la schimburi de experienta si intalniri locale intre lucratorii comunitari, diversi profesionisti, membri ai structurilor comunitare consultative, reprezentanti ai primariilor etc;
d) identificarea de initiative complementare derulate la nivel comunitar in sfera de activitate, precum si facilitarea cooperarii cu alti actori de pe plan local;
e) participarea la intalniri periodice (lunare/trimestriale) de instruire si supervizare a membrilor echipei comunitare (in ceea ce priveste implementarea instrumentului informatic SCI de identificare si monitorizare a persoanelor vulnerabile, centralizarea si validarea datelor culese la nivel local prin aplicatia SCI si raportarea lor lunara in cadrul rapoartelor lunare de activitate; asigurarea managementului de caz si furnizarii de servicii sociale cu precadere a celor din pachetul minim de servicii generat de aplicatia SCI si in maniera integrata cu ceilalti prestatori de servicii); crearea, activarea si mobilizarea structurilor comunitare consultative (SCC), prin sustinerea implicarii membrilor SCC in solutionarea cazurilor identificate prin aplicatia SCI;
f) participarea la evenimentele de informare si comunicare organizate in cadrul proiectului; facilitarea diseminarii informatiilor cu privire la proiect si a instrumentelor elaborate in cadrul proiectului la nivelul DGASPC / AJPIS/CJRAE/DSP si a rezultatelor aplicarii acestora;
g) asigurarea aplicarii la nivel judetean a mecanismului operational de colaborare interinstitutionala si de coordonare a serviciilor comunitare integrate (avand in vedere prevederile Ordinului nr. 2.555/2023/25.017/2.485/4.490/2024 privind modificarea Ordinului ministrului muncii si justitiei sociale, al ministrului sanatatii si al ministrului educatiei nationale nr. 393/630/4.236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare in vederea implementarii serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale si combaterii saraciei);
h) comunicarea cu reprezentantii autoritatilor administratiei publice locale pentru a se asigura de sustenabilitatea activitatilor din proiect, prin participarea la identificarea unor oportunitati de finantare nerambursabila si scrierea de proiecte la nivel local.


Procentele de timp alocate fiecarei categorii de activitati:
-cel putin 70% din norma de lucru a consilierului scolar va fi alocata activitatilor centrate pe beneficiar (identificare, evaluare nevoi, informare, referire, monitorizare, consiliere, sprijin si acompaniere);
-cel putin 15% din norma de lucru a consilierului scolar se va aloca pentru activitati centrate pe dezvoltarea capacitatii unitatii/autoritatilor locale / SPAS, prin participarea la activitati de formare si dezvoltare profesionala, consolidare structuri comunitare consultative, cooperare locala intersectoriala etc.


5.Dosarul de concurs, conform art. 35 din HG 1336/2022, va cuprinde urmatoarele documente:
a. formular de inscriere la concurs , conform anexei nr.2 din HG 1336/2022;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr.3 din HG 1336/2022;
f. certificat de cazier judiciar, sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h. certificat de integritate comportamentala, din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului national de Date Genetice Judiciare, cu modificarile si completarile ulterioare;
i. curriculum vitae, model comun european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs
Candidatii pot depune dosarele la sediul Primariei Pietrari, din Comuna Pietrari,strada Calea Targovistei nr.86, judet Dambovita.
Persoana de contact: Deaconu Ileana Corina , inspector resurse umane, tel : 0345404891
Dosarele de concurs se depun in perioada -24.11.2025 -08.12.2025- intre orele 9:00-16:00. Ultima zi de depunere-08.12.2025, ora16.00
Concursul se va desfasura la sediul Primariei Pietrari, strada Calea Targovistei nr.86, judet Dambovita.


6. Calendarul de desfasurare al concursului:
-24.11.2025 - publicarea anuntului de concurs
-08.12.2025- data limita de depunere a dosarelor de concurs,
-10.12.2025 - selectia dosarelor
-10.12.2025, ora 15:00- afisarea selectiei dosarelor
-11.12.2025, pana la ora 15:00-termenul limita pentru depunerea contestatiilor pentru selectia dosarelor
-12.11.2025, pana la ora 13:00 -afisarea rezultatelor la contestatiile privind selectia dosarelor
-16.12.2025 desfasurarea concursului: ora 13:00, proba scrisa;
-16.12.2025- afisarea rezultatelor la proba scrisa: ora 16:00
-17.12.2025, pana la ora 16:00- termenul limita pentru depunerea contestatiilor la proba scrisa
-18.12.2025, pana la ora 16:00- afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor privind proba scrisa
-19.12.2025 - proba de interviu, ora 13:00
-19.12.2025 - ora 16:00- afisarea rezultatelor la proba interviu
-22.12.2025, pana la ora 16:00- termen limita contestatii la proba interviu
-23.12.2025 , pana la ora 16:00- afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor privind proba interviu
-24.12.2025, ora 16:00 -afisare rezultatelor finale ale concursului.


Mentiune: Calendarul este informativ. Datele pot suporta mici modificari, iar informarea cu datele urmatoarelor etape, precum si orele de sustinere, se vor afisa pe site-ul autoritatii la rubrica destinata concursului de selectie si recrutare : www.primariapietrari.ro/ concursuri
7.Bibliografie si tematica
Bibliografie
1) Ciolan L., ,,Invatarea integrata - fundamente pentru un curriculum transdisciplinar", Editura Polirom, Iasi, 2008;
2) Cucos C., ,,Pedagogie", Editura Polirom, Iasi, 2014;
3) Ulrich, C., ,,Invatarea prin proiecte. Ghid pentru profesori", Editura Polirom, Iasi, 2016;
4) Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
5) Legea nr. 272 din 21 iunie 2004(**republicata**) privind protectia si promovarea drepturilor copilului;
6) Hotararea de Guvern nr. 281 din 20 martie 2025 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 68/2024 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/ prescolar/elev, pentru finantarea de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat;
7) OMEC nr. 5.701 din 31 iulie 2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala, cu modificarile si completarile ulterioare;
8) Ordinul Ministrului Muncii si Justitiei Sociale, Ministrului Sanatatii si al Ministrului Educatiei Nationale nr. 393/630/4236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare in vederea implementarii serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale si combaterii saraciei


Tematica
-Invatarea integrata - fundamente pentru un curriculum transdisciplinar;
-Pedagogie;
-Invatarea prin proiecte.
- Ghid pentru profesori;
-Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, integral;
-Legea nr. 272 din 21 iunie 2004(**republicata**) privind protectia si promovarea drepturilor copilului, integral;
-Hotararea de Guvern nr. 281 din 20 martie 2025 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 68/2024 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/ prescolar/elev, pentru finantarea de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, integral;
-OMEC nr. 5.701 din 31 iulie 2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala, cu modificarile si completarile ulterioare, integral;
-Ordinul Ministrului Muncii si Justitiei Sociale, Ministrului Sanatatii si al Ministrului Educatiei Nationale nr. 393/630/4236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare in vederea implementarii serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale si combaterii saraciei, integral.
Afisat astazi, 24.11.2025 la sediul si pe site-ul institutiei Comuna Pietrari,www.primariapietrari.ro precum si pe portalul posturi.gov.


PRIMAR,
Cornel Coman


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: CONSILIER SCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts