P

consilier superior – compartiment Contabilitate taxe si impozite locale - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Functionari Publici
Locatie :
Braila
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Primaria comunei Sutesti, judetul Braila Expira in 2025-12-30
Locatie
Braila
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt

Titlu concurs: PRIMARIA COMUNEI SUTESTI , judetul BRAILA, publica anuntul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante in baza art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 si art. VII alin. (7) din OUG 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrativ


Functia publica scoasa la concurs:
- Consilier, COMPARTIMENT CONTABILITATE - SALARIZARE, TAXE SI IMPOZITE LOCALE - 344058
Data, ora si locul desfasurarii probei/probelor suplimentare:
- PROBA INTERVIU, SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI COMUNEI SUTESTI, 20.01.2026 10:00
Data, ora si locul desfasurarii probei scrise 21.01.2026 10:00, SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI COMUNEI SUTESTI
Perioada de depunere a dosarelor 11.12.2025 - 30.12.2025
Perioada verificare eligibilitate candidati: in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor.
Perioada depunere contestatie la verificarea eligibilitatii candidatilor: in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului verificarii eligibilitatii candidatilor.
Perioada solutionare contestatii la verificarea eligibilitatii candidatilor: in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Conditii pentru ocuparea postului
Pentru Consilier - 344058 - Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT CONTABILITATE - SALARIZARE, TAXE SI IMPOZITE LOCALE
Studii de specialitate:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
Domeniu de studiu: Contabilitate (Domeniul de licenta), Stiinte economice (Ramura de stiinta), Stiinte administrative (Ramura de stiinta)
Vechime minima in specialitatea studiilor 7 ani
Durata timp de munca: 8h/zi - 40h/saptamana
Bibliografie si tematica
1. Constitutia Romaniei, republicata
cu tematica Constitutia Romaniei, republicata
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare - partea I, titlul I si titlul II ale partii a II- a, titlul I al partii a IV- a, titlul I si II ale partii a VI-a
cu tematica partea I (Dispozitii generale), titlul I (Guvernul) si titlul II (Administratia publica centrala de specialitate) ale partii a II- a, titlul I (Prefectul si subprefectul) al partii a IV- a, titlul I (Dispozitii generale) si II (Statutul functionarilor publici) ale partii a VI- a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
5. Ordinul nr.1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica a Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilot publice, precum si organizarea si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare
6. Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Cap. I Dispozitii generale; - Cap. II Principii, reguli si responsabilitati; - Cap. III Procesul Bugetar - Cap. V Finantarea institutiilor publice
7. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Legea nr 82/1991 a contabilitatii, cu modofocarile si completarile ulterioare
8. Ordin nr. 517/ 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica ANEXA Nr. 2 PROCEDURA privind modulul ,,Completarea si depunerea bugetului individual al institutiilor publice" CAPITOLUL I Prevederi cu caracter general privind structura bugetelor individuale, intocmirea, aprobarea si depunerea acestora la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului si in sistemul national de raportare - Forexebug;
Atributii stabilite in fisa postului, precum si alte date necesare desfasurarii concursului:
Asigura respectarea Legii Contabilitatii nr. 82/1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, la nivelul institutiei.
- Urmareste inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a tuturor operatiunilor patrimoniale;
- Efectueaza operatiunile contabile, atat sintetice, cat si analitic, si are in vedere ca evidenta sa fie tinuta la zi;
- Asigura controlul inregistrarilor contabile, procedeele de prelucrare a datelor si exactitatea acestora;
- Organizeaza clasarea si pastrarea documentelor justificative, a registrelor si bilanturilor contabile;
- Intocmeste acte justificative si documente contabile cu respectarea formularelor si regulilor de alcatuire si completare in vigoare;
- Intocmeste formele pentru efectuarea incasarilor si platilor in numerar sau prin conturi bancare;
- Coordoneaza si verifica activitatea desfasurata la casieria unitatii;
- Organizeaza inventarierea valorilor materiale si banesti, instruirea personalului in vederea efectuarii corecte a operatiunii de inventariere;
- Verifica centralizatorul de inventariere, documentatia de transfer si casarea bunurilor;
- Verifica si regularizeaza diferentele de inventar si le inregistreaza in evidentele contabile;
- Intocmeste si executa planurile de salarii in conformitate cu statul de functii al unitatii;
- Urmareste aplicarea si respectarea dispozitiilor legale privind salarizarea si drepturile personalului;
- Intocmeste darile de seama contabile si cele statistice, precum si contul de executie bugetara, lunar, trimestrial si anual;
- Verifica indemnizatiile de concediu;
- Fundamenteaza necesarul de credite avand in vedere necesitatile din unitate;
- Intocmeste notele contabile in baza actelor justificative pe surse de finantare;
- Inregistreaza notele contabile in fise sintetice si analitice;
- Intocmeste balantele de verificare lunare si anexele solicitate;
- intocmeste si prezinta centralizat la ordonatorul principal de credite diverse situatii solicitate de compartimentele functionale;
- Urmareste incadrarea in limitele cheltuielilor bugetare, in functie de bugetul aprobat pe capitol, titlu, articol si paragraf bugetar;
- Urmareste incadrarea sumei propuse pentru plata la nivelul angajamentului bugetar si nivelul angajamentului legal;
- Urmareste incadrarerea valorii contractelor, comenzilor la nivelul creditelor bugetare si nivelul angajamentelor bugetare;
- Introducerea si urmarirea angajamentelor CAB, receptii CAB, pentru activitatea economica si serviciile de care raspunde in aplicatia Ministerului de finante publice - FOREXEBUG;
- Urmarirea soldarii platilor in CAB, a notificarilor cu privire la formularele depuse, in aplicatia Ministerului de finante publice-Sistemul national de raportare - FOREXEBUG;
-Urmareste acordarea semnaturii si a mentiunii *Bun de plata*;
- Verifica lunar soldul conturilor din balanta de verificare si concordanta dintre conturile sintetice si cele
J > J >
analitice.
-Stabileste proceduri de lucru specifice care sa asigure evidenta contabila;
-Asigura intocmirea registrelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
-Asigura intocmirea raportarilor specifice;
-Asigura intocmirea situatiilor financiare;
-Prezinta ordonatorului de credite rapoartele ce contin rezultatele economice.
- Intocmeste anexele la situatiile financiare trimestriale si anuale ale institutiei in conditiile si termenele
> J > J J >
prevazute de lege;
- Intocmeste planurile de venituri si cheltuieli bugetare, extrabugetare la termenele si in conditiile stabilite de lege;
-Se preocupa de buna cunoastere a legislatiei in vigoare in vederea aplicarii ei corect.
-Studiaza legislatia in vigoare in vederea aplicarii acesteia la nivelul institutiei.
- Utilizarea tehnicii din dotare in bune conditii numai pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu prevazute in fisa postului sau inscrise in deciziile emise de conducerea institutiei;
- Utilizeaza produsele software din dotarea unitatii in scopurile unei bune desfasurari a activitatii. - Efectueaza lunar punctajul cu fisele de magazie ale gestionarului de valori materiale in magazie;
Elaboreaza si actualizeaza permanent procedurile operationale pentru compartimentul contabilitate. - - Intocmirea periodica, pentru conducerea unitatii, a unor rapoarte privind activitatea compartimentului.
- Toate situatiile si statisticile solicitate compartimentului sunt vizate si aprobate de catre conducatorul unitatii. - Pastrarea documentelor de contabilitate si a registrelor contabile obligatorii in conditii de securitate maxima in arhiva curenta a compartimentului.
-Arhiveaza la finele anului documentele compartimentului.
- Indeplineste orice sarcina cu caracter contabil financiar data de conducatorul unitatii sau stipulate, expres, in acte normative;
- In functie de nevoile specifice ale unitatii, salariatul va indeplini si alte sarcini repartizate de angajator, va respecta normele, procedurile de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU, in conditiile legii.
Continutul dosarului de concurs si modalitatea de inscriere la concurs
Dosarul de concurs contine, in mod obligatoriu:
a) formularul de inscriere prevazut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
b) copia cartii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente, in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere;
d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, dupa caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice, dupa caz;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului, si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica;
i) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, privind faptul ca, in ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituita sau nu i- a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare.
Pentru functiile publice de conducere, dosarul de concurs include si copia diplomei de master in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere. In acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilitatii si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia sa completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfasurarii etapei de selectie, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica. In situatia in care, la inscrierea la concurs, candidatul solicita expres preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii si procedurii aprobate la nivel institutional.
Conform dispozitiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor este prevazut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de inscriere la concurs
Potrivit dispozitiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de catre candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite in format electronic, la adresa de e- mail indicata de autoritatea sau institutia publica in anuntul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidati la adresa de e- mail indicata de autoritatea sau institutia publica in anuntul de concurs dupa terminarea programului de lucru al autoritatii sau institutiei publice, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.
Conditii de ocupare a unei functii publice potrivit art. 465 din Codul administrativ
(1) Poate ocupa o functie publica persoana care indeplineste urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) este apt din punct de vedere medical si psihologic sa exercite o functie publica. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;
f) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitate prevazute de lege pentru ocuparea functiei publice -( conform anuntului de concurs);
g) dovedeste prin certificat sau, dupa caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfectionari sau specializari stabilite expres de lege pentru ocuparea unor functii publice;
g indice 1) are cunostinte teoretice in domeniul tehnologiei informatiei, nivel utilizator incepator; (nu se aplica functiilor publice vacante si temporar vacante care se ocupa prin concurs organizat in conditiile prevazute la art. VII si art. XV din OUG nr. 121/2023)
g indice 2) indeplineste conditia de ocupare a postului referitoare la obtinerea unui aviz sau a unei autorizatii, in conditiile legii, in situatia in care pentru functia publica respectiva este prevazuta ca obligatorie aceasta conditie de ocupare a postului, justificata de indeplinirea unor atributii care necesita un astfel de aviz sau autorizatie;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face- o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea, amnistia post- condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le- a fost interzis dreptul de a ocupa o functie publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea careia a savarsit fapta, prin hotarare judecatoreasca definitiva, in conditiile legii;
j) nu a fost destituita dintr- o functie publica sau nu i- a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica;
l) i s-a aplicat una dintre modalitatile de ocupare a functiilor publice prevazute la art. 466 alin. (2).
(2) Conditia de ocupare a functiei publice prevazuta la alin. (1) lit. g2) se indeplineste in termenele si conditiile prevazute de legislatia specifica.
(3) Pentru ocuparea functiilor publice de conducere, candidatii trebuie sa fie absolventi cu diploma ai studiilor universitare de master in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice sau cu diploma echivalenta conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.
Persoane de contact:
GHINEA, PETRIOARA, SECRETAR GENERAL, 0766566846


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: consilier superior – compartiment Contabilitate taxe si impozite locale - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts