DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul ,,N.N. Saveanu" Vidra, judetul Vrancea Expira in 2026-01-27
Locatie
Vrancea
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Spitalul N.N. SAVEANU Vidra organizeaza in conformitate cu OMS 284/2007 la data de 04.02.2026 ora 10:00 la sediul unitatii concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de director financiar contabil din cadrul Comitetului Director(post unic) .
CONDITII DE PARTICIPARE:
- sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata , cu diploma de licenta sau echivalenta in profil economic ,
- au cel putin 2 ani vechime in specialitatea studiilor,
- detin certificatul de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de conturi, precum si de cunoastere a reglementarilor europene in domeniu,
- au domiciliul stabil in Romania
- nu au fost condamnati definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea,
- au o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medical de families au de unitatile sanitare abilitate,
- nu au varsta de pensionare conform prevederilor legale in vigoare.
DOCUMENTE NECESARE INSCRIERII LA CONCURS
-cerere inscriere;
- copie actului identitate;
- copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz ;
- curricullum vitae;
- certificate de integritate comportamentala;
- adeverinta care atesta vechimea in gradul profesional sau in specialitatea studiilor , dupa caz,
- cazier judiciar
- copie de pe diplomele de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, cursuri, stagii, competente/ atestate, etc.,
- declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum este definita prin lege,
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate,
- copie de pe certificatul de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de conturi, precum si de cunoastere a reglementarilor europene in domeniu,
- proiectul de specialitate,
Dosarul de inscriere se va depune la secretariatul unitatii pana cel tarziu la data de 27.01.2026 orele 15:00.
Datele de contact ale secretarului comisiei de concurs: telefon fix 0237673000/15, mobil 0735614249.
Concursul cuprinde urmatoarele probe de evaluare:
a) Test grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului;
b) Sustinerea proiectului de specialitate;
c) Interviul de selectie.
Calendarul de desfasurare a concursului:
a)inscrierea candidatilor - 27.01.2025 ora 15.00
-validarea dosarelor depuse - 29.01.2026 ora 12.00
-depunerea contestatiilor - 30.01.2026 ora 12.00
-rezolvarea contestatiilor - 02.02.2026 ora 12.00
b)proba scrisa - 04.02.2026 ora 10.00
-publicarea rezultatelor - 05.02.2026 ora 16.00
-depunerea contestatiilor - 06.02.2026 ora 16.00
-rezolvarea contestatiilor - 09.02.2026 ora 16.00
c)sustinerea proiectului - 10.02.2026 ora 10.00
d)sustinerea interviului - 10.02.2026 ora 13.00
e)afisarea rezultatelor finale - 11.02.2026 ora 12.00
-depunerea contestatiilor - 10.02.2026 ora 12.00
-rezolvarea contestatiilor - 11.02.2026 ora 12.00
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii,cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarilesi completarile ulterioare;
3. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 346/2002 privind asigurarea pentru accidente de munca si boli profesionale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea 98/2016 privind achizitiile publice; Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
7. Ordin nr.921/2006 pentru stabilirea atributiilor comitetului director din cadrul spitalului public;
8. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atributii si competente exercitate de Ministerul Sanatatii Publice catre autoritatile administratiei publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1043/2010 privind aprobarea Normelor metodologice de elaborare a bugetului de venituri si cheltuieli al spitalului public;Ordin nr.267/2014 privind modificarea si completarea Normelor metodologice pentru elaborarea BVC al spitalului public;
10. Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 914/2006 privind aprobarea Normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerea autorizatiei de functionare a spitalelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul 1792 /2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Ordin nr.2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
13. Legea 273 din 29 iunie 2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordin nr.600 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publicea;;
15. Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului;
16. Ordin nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
TEME PENTRU PROIECTUL/LUCRAREA DE SPECIALITATE.
1.Imbunatatirea managementului resurselor umane
a) evaluarea incadrarii cu personal pe categorii
b) Evaluarea relatiei dintre structura spitalului si incadrarea cu personal ;
c) Evaluarea relatiei dintre serviciile furnizate si incadrarea cu personal;
d)Metoda de crestere a performatei personalului ;
e) Stimularea satisfactiei profesionaoe a personalului medical;
2.Analiza situatiei economico-financiare a spitalului.
a) Analiza veniturilor spitalului , pe tipuri de servicii;
b) Analiza cheltuielilor spitalului (pe tipuri ,sectii,etc)
c) Alternative de contractare a serviciilor in sistemul asigurarilor sociale de sanatate ;
d) Propuneri de imbunatatire a finantarii spitalului din susrse publice si private
3. Strategia managementului in domeniul achizitiilor
a)Stabilirea necesarului de materiale (medicamente , materiale sanitare ,alte materiale )
b)Modalitati de achizitie;
c) Evaluarea stocurilor ;
d) Indicatori de eficienta a utilizarii stocurilor.
4.Strategia managementului in activitatea de investitii
a) In echipamente
b) Modernizarea de sectii;
c) Extinderi;
d) Reparatii capitale.
5. Fundamentarea bugetului de venituri si cheltuieli in vederea eficientizarii activitatii spitalului.
a) Fundamentarea activitatilor;
b) Determinarea cheltuielilor pe sectii si tipuri de cheltuieli;
c) Indicatori de eficienta determinati pe baza veniturilor si cheltuielilor spitalului .
Proiectul de specialitate trebuie sa fie realizat individual de catre candidat, sa resolve problemele solicitate intr-un volum de maximum 8 - 10 pagini tehnoredactate pe calculator cu fonturi de 14 si trebuie sa fie depus la inscriere.
STRUCTURA PROIECTULUI DE MANAGEMENT
A. Descrierea situatiei actuale a spitalului ;
B. Analiza SWOT a spitalului : puncte forte , puncte slabe , oportunitati si amenintari;
C.Identificarea problemelor critice;
D. Selectionarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii facute ;
E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritara identificata :
1. Scop
2. Obiective- indicatori
3. Activitati:
a) definire
b) incadrarea in timp- grafic Gantt;
c) resurse necesare - umane, materiale , financiare;
d) responsabilitati;
4. Rezultate asteptate ;
5. Monitorizare- indicatori ;
6.Evaluare - indicatori.
Relatii suplimentare la sediul unitatii.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.