P

Economist 1A, referent - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Sibiu
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Casa de Cultura a Studentilor Sibiu Expira in 2025-12-16
Locatie
Sibiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

1.ECONOMIST
1. Nivelul postului: de executie,
2. Denumirea postului:
Economist 1A, post vacant, pe perioada nedeterminata, la structura Compartimentul Financiar-Contabilitate
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: I S
4. Scopul principal al postului:
Introduce actelor contabile in programul de contabilitate;
Intocmeste, prelucreaza si transmite in programul REGES ONLINE actele necesare pentru angajarea/modificarea/inchiderea contractelor individuale de munca ale angajatilor ;
Intocmeste si transmite situatiile lunare /trimestriale/anuale privind angajatii si raportarile statistice
Raporteaza in Sistemul National Forexebug si finantare.org situatiile lunare/trimestriale/anuale
5. Numarul de posturi: 1


2.REFERENT
1. Nivelul postului: de executie
2. Denumirea postului:
Referent, post vacant, pe perioada determinata, la structura Compartimentul Cultural-Artistic
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: I S
4. Scopul principal al postului:
Asigurarea transformarii digitale si a suportului tehnic integrat pentru activitatile Casei de Cultura a Studentilor, prin gestionarea infrastructurii IT&C, crearea si administrarea identitatii vizuale si a platformelor de comunicare online, precum si implementarea solutiilor inovatoare (inclusiv Inteligenta Artificiala) in procesele administrative si cultural-educative, cu respectarea stricta a normelor de transparenta decizionala, protectia datelor si a drepturilor de autor specifice institutiilor publice. Referentul va realiza aceste tinand de urmatoarele obiective specifice:
A. Digitalizare administrativa si conformitate legala
o Administrarea si actualizarea site-ului institutiei pentru asigurarea transparentei decizionale, conform Legii nr. 544/2001 (publicare bugete, achizitii, rapoarte).
o Securizarea fluxurilor de date si a bazelor de date cu studenti/participanti, in conformitate cu Regulamentul GDPR si politicile de securitate cibernetica.
o Gestionarea procedurilor de achizitie publica pentru echipamente si servicii IT&C (caiete de sarcini, referate de necesitate, operare SEAP/SICAP.
B. Creatie vizuala si comunicare pentru tineret
o Conceperea si realizarea materialelor grafice (afise, pliante, bannere, materiale social media) pentru evenimentele culturale si proiectele studentesti, utilizand software specializat (CorelDRAW/Inkscape, Photoshop) si respectand Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor.
o Gestionarea canalelor de comunicare digitala si implementarea unor strategii de atragere a publicului tanar (Gen Z), aliniate cu obiectivele Strategiei Nationale pentru Tineret.
C. Inovare si Eficientizare prin Tehnologii Emergente (AI)
o Implementarea si pilotarea utilizarii responsabile a instrumentelor de Inteligenta Artificiala (ChatGPT, Gemini, instrumente de design generative) pentru optimizarea redactarii documentelor, generarea de continut creativ si automatizarea sarcinilor repetitive.
o Oferirea de asistenta tehnica si mentorat digital organizatiilor studentesti partenere si personalului institutiei in utilizarea noilor tehnologii.
D. Managementul Calitatii si Control Intern Managerial (SCIM) - NOU
o Coordonarea SCIM: Indeplinirea atributiilor de secretar tehnic al Comisiei de Monitorizare, conform O.S.G.G. nr. 600/2018. Asigura actualizarea anuala a Programului de dezvoltare a sistemului de control intern managerial.
o Digitalizarea Procedurilor: Elaborarea si transpunerea in format digital a Procedurilor de Sistem (PS) si a Procedurilor Operationale (PO). Utilizarea instrumentelor de colaborare (Google Workspace/Office 365) pentru revizuirea si avizarea eficienta a documentelor de calitate.
o Gestionarea Riscurilor: Administrarea Registrului de Riscuri al institutiei; identificarea riscurilor asociate securitatii informatice si activitatilor cu studentii si propunerea de masuri de control/mitigare.
o Monitorizarea Performantei: Colectarea si analiza datelor pentru calcularea indicatorilor de performanta si de rezultat (ex: numar studenti participanti, grad de satisfactie), utilizand Excel Avansat si instrumente de Business Intelligence/AI pentru raportare catre Minister.
5. Numarul de posturi: 1


Conditii specifice de participare la concurs pentru post de economist:
1. Studii de specialitate: Studii superioare economice de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalent;
2. Vechimea necesara in specialitatea studiilor - minim 6 ani 6 luni
3. Cunostinte de specialitate si de operare pe calculator in domeniul contabilitatii bugetare
4. Cunostinte avansate in programul FOREXEBUG
5. Cunostinte avansate in programul REGES ONLINE
6. Cunostinte avansate in SICAP
7. Cunoasterea a minim o limba de circulatie internationala (engleza, franceza, germana) la nivel B1


Conditii specifice de participare la concurs pentru post de referent:
8. Studii de specialitate: Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul: calculatoare;
9. Vechimea necesara in specialitatea studiilor in sistem bugetar - minim 10 ani
10. Cunoasterea a minim doua limbi de circulatie internationala (engleza, franceza, germana) la nivel B1.
11. Experienta/studii in domeniul Managementul Calitatii / SCIM.
12. Abilitati, calitati si aptitudini: lucru in echipa, profesionalism, loialitate, constiinciozitate, adaptabilitate si flexibilitate, confidentialitate, eficienta, abilitati de analiza si sinteza, planificare in relatiile interumane, creativitate.
13. Disponibilitate pentru lucru in program prelungit.
14. Cunostinte avansate de utilizare IT&C:
a. Microsoft (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
b. Google (Drive: Docs, Sheets; Slides, Sites, Forms).
c. Grafica vectoriala (minim: Inkscape, Corel Draw).
d. Gestionare si prelucrare imagini (ACDSee Photo Studio, ACDSee Gemstone Photo Editor, Adobe PhotoShop).
e. Inteligenta artificiala (ChatGPT, Gemini, Perplexity, Manus, Gamma.AI, Beatiful.AI, NotebookLM).
f. Design web (HTML, WordPress).
g. Comunicare (Zoom, Google Meet).
h. Retele sociale (Instagram, Facebook, Tik-Tok, Threats, X)


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor: 16.12.2025, ora 12, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 17.12.2025, ora 10.00, la sediul institutiei;
- proba scrisa in data de 23.12. 2025, ora 10.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 23.12.2025, ora 14.00
- proba interviu in data de 29.12.2025 , ora 10.00, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 29.12.2025, ora 14.00
- afisarea rezultatelor finale: 29.12.2025 ora 16
Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:
- se pot depune contestatii la proba scrisa pana in data de: 24.12.2025, ora 10, la sediul institutiei.
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba scrisa: 24.12.2025, ora 12.00, la sediul institutiei.
- se pot depune contestatii la proba interviu pana in data de: 29.12.2025, ora 14, la sediul institutiei.
afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba interviu: 29.12.2025, ora 15.30, la sediul institutiei


Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei si/sau la sediul institutiei angajatoare: Subscrisa Casa de Cultura a Studentilor Sibiu cu sediul in Sibiu, str. Calea Dumbravii, nr.34A, jud. Sibiu, secretariat, tel. 0760265010 persoana de contact Popescu Liliana, email: [email protected].


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Economist 1A, referent - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts