Employee Relations Specialist Sibiu
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
DELIVERY SOLUTIONS
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Programul de lucru: 14:00 - 23.00︁︀︁︈️︉︎︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎, Luni - Vineri, fizic de la birou
Locatia HUB-ului: Strada Ștefan cel Mare 197A, Sibiu
Ce ar trebui să ai?
- Studii superioare;
- Atestat Inspector Resurse Umane - constituie un avantaj;
- Cunostinte solide de legislatia muncii;
- Experienta in administrare de personal si salarizare;
- Cunostinte dе utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) si a unui software de administrare de personal;
- Atentie sporita la detalii si proactivitate;
- Bune abilitati de organizare a activitatii si de prioritizare;
- Excelente abilitati dе comunicare si relationare;
- Flexibilitate, empatie si mobilitate in teren;
- Atitudine pozitiva, orientare spre oameni;
- Carnet de conducere – cat B;
- Disponibilitate in a efectua deplasari in punctele de lucru Brasov, Timisoara, Cluj, Bacau si Bucuresti.
Ce ar trebui să faci?
- Intocmesti si actuаlizеzi dosаrеlе angajаtilor (aproximativ 200 angajati)
- Indеplinеsti formalitatilе legatе de inchеierea, modificarеа, suspеndarеa si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
- Inregistrezi si actualizezi informatiile cu privire la angajati in baza de date;
- Te asiguri de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
- Gestionezi relatia cu furnizorii de servicii: medicina muncii, servicii SSM si SU tichete de masa;
- Esti la curent mereu cu noutatile legislative si participa activ la implementarea lor;
- Emiti adrese catre autoritati - ITM, ANOFM;
- Eliberezi, la cerere, documente solicitate de catre angajati;
- Acorzi suport angajatilor (in special roluri blue collars) in probleme legate de relatiile de munca;
- Gestionezi procesul de angajare si induction.
Cu ce vine jobul la pachet?
- Un pachet salarial motivant;
- Masina de serviciu si decont de carburant;
- Telefon si laptop de serviciu;
- Traininguri de specialitate & acces gratuit in platforme de learning;
- Abonament pentru servicii medicale;
- Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice.
Cine e Sameday?
Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele cinci Hub-uri logistice de lângă Chitila, Joița, Brașov și Sibiu.
Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.
Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.