Ingrijitor, 1 post,perioada nedeterminata;Secretar, 0,5 norma ,perioada nedeterminata - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Ingrijitor, 1 post,perioada nedeterminata;Secretar, 0,5 norma ,perioada nedeterminata - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Mihai Eminescu" Valea Teilor, Tulcea Expira in 2025-12-24
Locatie
Tulcea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scoala Gimnaziala''Mihai Eminescu''
Valea Teilor,str.Mihai Viteazu nr.17,judetul Tulcea
CUI:28673813
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
Scoala Gimnaziala "Mihai Eminescu", cu sediul in Valea Teilor, str. Mihai Viteazu , nr.17, telefon contact 0240541864 organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiilor contractuale, de executie, vacante, dupa cum urmeaza:
* INGRIJITOR ,1 POST VACANT ,PE PERIOADA NEDETERMINATA
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs (tipizat);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (In cazul in care candidatul a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului);
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)-certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun,european
CONDITIILE GENERALE PREVAZUTE DE ART.15 DIN H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
I. ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI
1. SARCINI DE SERVICIU.
a) EFECTUAREA LUCRARILOR DE INGRIJIRE:
1. Stergerea prafului de pe mobilier, flori, calorifere, pervazuri, etc;
2. Maturarea spatiilor care nu se aspira;
3. Spalat geamuri, usi, mobilier, faianta, dusumele, gresie;
4. Curatenia si dezinfectia grupurilor sanitare ,dupa fiecare pauza(W.C.-uri, chiuvete, faianta, gresie);
5. Dezinfectia mobilierului (saptamanal);
6. Respecta normele P.S.I.;
7. Indeplineste si alte sarcini trasate de conducerea unitatii;
8.Spalarea dupa fiecare pauza a holurilor;
CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
-Studii de specialitate: studii generale/ medii
-Vechime in munca : minim 2 ani
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA:
Bibliografie:
Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor;
-Legea nr. 477 din 2004 privind codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice -
Cap.II - Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual, art.7;
-Legea nr. 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 319 din 2006 a privind sanatatea si securitatea muncii cu modificarile si completarile ulterioare - Cap.IV - Obligatiile lucratorilor;
-G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Ordin 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de
viata al populatiei cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii, republicata - Titlul XI, Cap.II - Raspunderea disciplinara art.263-268, cu modificarile si completarile ulterioare.
TEMATICA
-Reguli de efectuare a curateniei in institutia de invatamant.
-Notiuni fundamentale de igiena.
-Securitate si sanatate in munca. Situatii de urgenta.
*SECRETAR, 0,5 NORMA VACANTA , PE PERIOADA NEDETERMINATA
I. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SECRETAR
* Studii medii
* Vechime minima in domeniul resurselor umane- minim 2 ani
* Cunostinte avansate de utilizare si operare PC (Excel, Word, Powerpoint, Internet Explorer, posta electronica, baze de date)
* Cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii: EDUSAL, REGES ONLINE, SIIIR
* Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale
* Cunostinte privind managementul resurselor umane
* Notiuni de comunicare si relatii publice
* Cursuri de perfectionare in domeniul resurselor umane
II. ATRIBUTII GENERALE SPECIFICE POSTULUI (extras din fisa postului)
* Respectarea planurilor manageriale ale scolii
* Implicarea in proiectarea activitatii scolii, la nivelul compartimentului
* Realizarea planificarii calendaristice a compartimentului
* Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare
* Folosirea tehnologiei informatice din dotare
* Organizarea documentelor oficiale
* Intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor
* Asigurarea evidentei ordonarii si arhivarii documentelor unitatii
* Gestionarea documentelor, inregistrarea si prelucrarea informatica a datelor in programele , SIIIR, EDUSAL, REGES ONLINE, ADLIC ,RESURSE UMANE etc.
* Elaborarea de proceduri operationale
* Respectarea si asigurarea fluxului informational al compartimentului
* Asigurarea transparentei deciziilor din compartiment
* Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti;
* Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare
* Participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera
* Participarea permanenta la instruirile organizate de Inspectoratul Scolar Brasov
* Planificarea activitatii compartimentului prin prisma dezvoltarii institutionale si promovarea imaginii scolii.
* Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate
* Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului
* Respectarea ROFUIP, ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.
Comportamentul si conduita:
* Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de copii, cat si fata de colegi;
Cerinte psihologice;
* Asumarea responsabilitatii;
* Rezistenta la sarcini repetitive;
* Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;
* Echilibru emotional
Probe de concurs: Concursul va consta din urmatoarele probe / etape:
* Selectia dosarelor - se noteaza cu admis/respins
* proba scrisa si proba practica - maxim 100 de Puncte
* interviu - maxim 100 de Puncte
NOTA: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 de puncte. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la fiecare proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, dintre candidatii care au concurat pentru postul vacant cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar.
III. TEMATICA PENTRU CONCURS SECRETAR
1. Organizarea sistemului national de invatamant preuniversitar
2. Actele de studii si documentele scolare in invatamantul preuniversitar
3. Regimul actelor de studii, duplicate ale actelor de studii
4. Salarizare si incadrare personalului angajat
5. Acordarea burselor scolare, Euro 200 si a altor ajutoare sociale pentru elevi;
6. Arhivarea si circuitul documentelor;
7. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REGES ONLINE,SIIIR.
8. Redactarea, organizarea si gestionarea corespondentei si a documentelor oficiale ale unitatii de invatamant.
IV. BIBLIOGRAFIE
1. Legea nr 1/ 2011- Legea Educatiei Nationale cu completarile si modificarile ulterioare;
2. Legea 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. OMEC Nr. 5447 din 31 august 2020 privind Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar
4. ORDIN nr. 3844/24.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare (OMEN 4005/2018; OMEC 4596/2020)
5. Legea nr. 250/2016 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.20/2016 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative;
6. OUG Nr.17/23.02.2017 - salarizarea pentru personalul nedidactic din invatamant;
7. H.G. nr. 907/2017 privind intocmirea si completarea Registrului general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
8. H.G. nr. 250/1992, republicata, privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordinul MECTS nr. 5559/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant;
10. Legea Arhivelor Nationale nr. 16 / 1996 republicata;
11. OMEN nr. 4827 nr. 30.08.2018 pentru aprobarea Normelor metodologice privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de indrumare si control, precum si pentru cadrele didactice metodiste din unitatile de invatamant preuniversitar de stat si unitatile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. HG 935/2019 - pentru stabilirea salariului minim brut pe tara
13. Legea 263/2010, actualizata - privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr. 188 din 21 august 2020)
14. Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 44990/1999;
15. HG 286/2011 de aprobare a Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu completarile ulterioare.
16. HG 1294/2004 - acordarea ajutorului financiar "Euro 200", cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordin 5576/2011 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor in invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordin 3470/7.03.2012 privind modificarea si completarea Anexei privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor in invatamantul preuniversitar de stat ;
19. Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
20. Regulamentul (UE) privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)
Dosarele de concurs se depun la Scoala Gimnaziala "Mihai Eminescu", cu sediul in Valea Teilor, jud. Tulcea, Strada Mihai Viteazu , nr. 17, telefon 0240541864
de luni pana vineri in intervalul orar 10.00-15.30.
Contact detalii si informatii concurs: tel. 0240541864 , email: [email protected]
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI:
- depunere dosare : pana pe 24.12.2025, ora 13.00, la sediul institutiei;
- rezultate selectie dosare: 29.12.2025 , ora 12.00;
- contestatii selectie dosare pana in data de: 08.01.2026, ora 10.00, la sediul institutiei.
- afisare rezultate solutionare contestatii: 08.01.2026, ora 16.00.
- proba scrisa in data de 09.01.2026, ora 12.00-14.00, la sediul institutiei;
-afisare rezultat proba scrisa 12.01.2026, ora 09:00
- contestatii proba scrisa pana in data de: 12.01.2026, ora 14.00, la sediul institutiei.
- afisare rezultate solutionare contestatii: 12.01.2026 ora 16.00., la sediul institutiei;
- sustinere interviu in data de 13.01.2026 ora 13.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor dupa interviu, 13.01.2026 ora 16:00;
- afisarea rezultatelor finale:14.01.2026 ora 14.00.
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant, la secretariatul unitatii scolare.
Candidatii pot contesta doar propriile lucrari.
Concursul va avea loc la sediul Scolii, conform graficului de mai sus.
Relatii suplimentare la sediul unitatii scolare sau la telefon 0240541864
DIRECTOR,
PROF.ROMAN MARIANA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.