Inspector Manager Conformare
Adaugat: Azi
VIRIX PROD SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scopul rolului: Inspector – Manager Conformare
- Asigura conformitatea și ordinea operațională în fabrică prin monitorizarea proceselor, analiza datelor și aplicarea corectă a procedurilor.
Responsabilități principale
- Integrează și dezvoltă sistemul de management V-OSAD: Virix - Optimizare, Standardizare, Autonomie operațională și Dezvoltare continuă.
- Monitorizează procesele din producție și verifică aplicarea procedurilor de lucru.
- Creează și actualizează formulare și registre de lucru (stocuri, consumuri, timpi de oprire, randamente).
- Analizează datele operaționale, identifică abateri și propune măsuri corective.
- Verifică respectarea cerințelor interne și a celor asumate de organizație privind calitatea, trasabilitatea și conformitatea operațională.
- Realizează audituri interne simple și urmărește implementarea acțiunilor corective.
- Centralizează rapoarte zilnice/săptămânale și asigură acuratețea datelor transmise către conducere.
- Sprijină șefii de secții/servicii în documentare, raportare și utilizarea instrumentelor digitale simple.
- Acționează ca interfață între secții/servicii și contribuie la o comunicare operațională eficientă.
- Menține actualizată documentația de lucru, coordonează inițiative de optimizare și susține cultura de îmbunătățire continuă.
Cerințe
- Studii: superioare (obligatoriu; recomandat tehnice sau manageriale).
- Experiență: minim 2 ani în producție industrială, control tehnic, management operațional sau conformitate.
- Cunoștințe:
- procese de producție; avantaj: producția de cherestea.
- (prioritate) cunoștințe de management al calității și îmbunătățirii continue: Lean, Kaizen, 5S, analiza cauzelor (Ishikawa, 5 Why), management vizual, standardizare procese, audit intern, bune practici ISO (9001, 14001, 45001) și/sau FSC.
- utilizare MS Excel, MS Word; avantaj: utilizare ChatGPT, DeepSeek.
- Abilități:
- organizare, atenție la detalii și rigoare în activitate,
- capacitate de analiză, sinteză și observație,
- comunicare clară, tact și răbdare în lucrul cu personal cu pregătire redusă,
- abilități de formator și fermitate în transmiterea și controlul aplicării cerințelor,
- adaptabilitate la situații diverse și deschidere către învățare continuă.
- consecventa in urmărirea rezultatelor intenționate
- Limbi străine: engleză – avantaj.
Ce oferim
- Salariu motivant, corelat la capabilitatea de a obține rezultatele dorite.
- Stabilitate – contract pe durată nedeterminată.
- Sprijin direct din partea Directorului Executiv Operațiuni.
- Rol cu vizibilitate și impact real în îmbunătățirea organizației.
Program: luni–vineri
Fișa de post o găsiți online la adresa web: operativ.app/IMC
Vă rugăm să completați formular online: operativ.app/IMC
De asemenea, puteți trimiteți CV-ul la: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.