P

Manager persoană fizică în cadrul Spitalului Municipal de Urgență „Elena Beldiman” Bârlad - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Vaslui
Tip job :
Contractor
Descriere:


Primaria Municipiului Barlad Expira in 2025-12-08
Locatie
Vaslui
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SPITALULUI MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN" BARLAD organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad, in conformitate cu Dispozitia Primarului Municipiului Barlad nr. 1639/04.11.2025 privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad, cu prevederile Ordinului MS nr. 1520/2016 si in conformitate cu prevederile art. 18 din Legea nr. 118/20.06.2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare.
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman", in localitatea Barlad, str. Republicii, nr. 300, judetul Vaslui, in perioada 08.12.2025 - 23.12.2025 si se va desfasura in doua etape:
I. Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs - care va avea loc in data de 09.12.2025, etapa eliminatorie;
II. Etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management - care se va desfasura in Sala de sedinte a Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad la data de 19.12.2025, ora 0900.
La concurs au acces persoane fizice care intrunesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) este apta din punct de vedere medical si psihologic sa exercite functia de manager. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;
e) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitatea studiilor, prevazute la art. 176 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
f) indeplineste conditia de absolvire a unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii prevazut la art. V din Ordonanta Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si stabilirea unor alte masuri in domeniul sanatatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 328/2022;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare."


Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, si avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu a comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management;
k) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
l) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere."
Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din urmatoarea lista de 5 teme, care va fi adaptata la problemele Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad:
a) planificarea si organizarea serviciilor de sanatate la nivelul spitalului;
b) siguranta si satisfactia pacientului;
c) managementul calitatii serviciilor medicale;
d) managementul resurselor umane;
e) performanta clinica si financiara a activitatilor spitalului.
Proiectul se realizeaza individual de catre candidat si se dezvolta intr-un volum de maximum 15-20 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, marimea 12, spatiere la un rand.
In vederea intocmirii proiectului de management, la cererea candidatilor, Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad prin Biroul RUNOS, pune la dispozitia acestora in maxim 3 zile de la data solicitarii, copii ale Bugetului de venituri si cheltuieli aprobat, structura organizatorica aprobata si structura de personal a unitatii sanitare, aflate in vigoare la data solicitarii, cu exceptia acelor informatii sau documente, ce nu pot face obiectul divulgarii in temeiul legii.
Candidatii pot vizita spitalul in data de 19.11.2025 ora 0900, sub indrumarea directorului medical, pentru a se informa cu privire la problemele de la fata locului.
Dosarele de concurs se depun la secretariatul Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad, str. Republicii, nr. 300, judetul Vaslui, pana in data de 08.12.2025, ora 1400.
Rezultatele verificarii dosarelor se vor afisa la data de 09.12.2025, ora 1400.
Contestarea rezultatelor analizei dosarelor se poate face la secretariatul comisiei de concurs in termen de 24 de ore de la afisare.
Proiectele de management se publica pe pagina de internet a spitalului in data de 12.12.2025, ora 0900.
Sustinerea publica a proiectului de management de catre candidati va avea loc la data de 19.12.2025, ora 0900 in sala de sedinte a Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad, str. Republicii, nr. 300.
Anuntul de concurs, bibliografia pentru concurs si regulamentul de desfasurare a concursului sunt afisate pe site-ul Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad www.spital-barlad.ro, la sectiunea "Cariere", la avizierul de la secretariatul spitalului, pe portalul posturi.gov.ro., precum si pe pagina de internet a Ministerului Sanatatii.
Rezultatele in urma desfasurarii probei referitoare la sustinerea publica si evaluarea proiectului de management se afiseaza la sediul Spitalului Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad si se publica pe pagina de internet a spitalului pana la data de 19.12.2025, ora 1400.
Candidatii au dreptul sa conteste rezultatele la aceasta proba in termen de 24 de ore de la data publicarii rezultatelor.
Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul spitalului si se publica pe pagina de internet a spitalului la data de 23.12.2025, ora 1500.
Mass-media si persoanele interesate sa participe la sustinerea publica a proiectului de management vor transmite pana cel tarziu la data de 17.12.2025, ora 0900 pe adresa de e-mail [email protected], solicitarile de participare, cu precizarea numelui si prenumelui, si eventuale intrebari pe care vor sa le adreseze candidatilor in legatura cu proiectul de management.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Manager persoană fizică în cadrul Spitalului Municipal de Urgență „Elena Beldiman” Bârlad - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts