OPERATOR CALL CENTER
Adaugat: 1 săptămână în urmă
INSTITUTUL ROMÂN PENTRU EVALUARE ȘI STRATEGIE - IRES SRL
OPERATOR CALL CENTER
Adaugat: 1 săptămână în urmă
INSTITUTUL ROMÂN PENTRU EVALUARE ȘI STRATEGIE - IRES SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- Responsabilitățile tale vor include contactarea respondenților și aplicarea de chestionare prin telefon (folosind metoda CATI) pentru a colecta date relevante pentru cercetările noastre de piață, care abordează diverse teme (politice, sociale, marketing etc.)
- Chestionarele conțin întrebări prestabilite, iar operatorul call-center trebuie să citească respondenților (persoane fizice din Romania) întrebările și să bifeze răspunsurile acestora în chestionarul afișat pe monitorul calculatorului.
- Vei fi de asemenea responsabil pentru asigurarea calității aplicării chestionarelor și pentru oferirea informațiilor necesare rezolvării obiecțiilor pe care le pot avea respondenții
- Colaborarea va fi pe perioadă determinată (august-decembrie), cuposibilitate de prelungire în anumite circumstanțe
BENEFICII:
Muncă de acasă (remote);
Remunerație fixă plus bonusuri lunare de performanță;
Norma de lucru: full time (8 ore);
Traininguri de specializare și îndrumare permanentă;
O atmosferă placută de lucru și un mediu de lucru deschis și prietenos.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.