Paznic 1 norma - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Paznic 1 norma - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,B.P. Hasdeu", Municipiul Campina Expira in 2025-12-30
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Concurs ocupare post : PAZNIC - 1 norma - perioada nedeterminata
Scoala Gimnaziala "B.P.Hasdeu" Municipiul Campina, jud. Prahova, organizeaza concurs pentru ocuparea a 1 (unu) post de paznic - studii generale/medii, Certificat de Calificare Profesionala - Agent de Securitate, cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
Locul desfasurarii concursului : Scoala Gimnaziala "B.P. Hasdeu", Municipiul Campina, cu sediul in Campina, str. M. Kogalniceanu, nr. 31.
Data si ora desfasurarii concursului : 09.01.2026, orele 09,00.
Candidatii vor depune dosarele de concurs la secretariatul scolii, in perioada 15.12.2025 - 30.12.2025, intre orele 09.00 - 13.00.
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, persoana de contact: Ciuse Adriana Elena, nr. tel : 0728 739 117.
I.Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
II.Conditii specifice :
Studii si cerinte :
* - nivelul studiilor - studii generale/medii
* - vechime in munca : 5 ani
* - specializari : Certificat de Calificare Profesionala - Agent de Securitate ;
Aptitudini si abilitati :
* disponibilitate la program;
* disponibilitate de a lucra inclusiv sambata si duminica, in conditiile legii ;
* sa aiba insusiri de personalitate : corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, spirit de initiativa;
* abilitati de lucru in echipa, de organizare si interpersonale;
* capacitatea de organizare a muncii;
* capacitatea de gestionare a timpului si prioritatilor;
* spirit organizatoric.
Cerinte psihologice:
* Asumarea responsabilitatii;
* Rezistenta la sarcini repetitive;
* Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;
* Echilibru emotional;
* Empatie;
* Capacitatea de organizare a muncii.
III.Actele necesare inscrierii la concurs sunt :
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 (se completeaza la secretariatul scolii);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) adeverinta care sa ateste locurile de munca in care a mai frecventat si studiile de specialitate;
NOTA 1: Copiile actelor solicitate mai sus vor fi insotite de documentele originale si se certifica pentru conformitate cu originalul de catre conducerea scolii sau se prezinta in forma legalizata.
NOTA 2: Va rugam sa aranjati documentele in dosar conform ordinii mentionate mai sus si sa va asigurati ca aveti depuse toate documentele pentru a putea sa treceti de prima etapa de verificare a dosarelor.
CALENDARUL
desfasurarii etapelor la concursul pentru ocuparea posturilor de
PAZNIC - 1 norma - perioada nedeterminata
Concursul pentru ocuparea a 1 (unu) post de paznic, perioada nedeterminata, se desfasoara potrivit prevederilor H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Concursul consta in urmatoarele etape succesive :
Nr. Crt. Etapa de concurs Data desfasuratii
1. Depunerea dosarelor de inscriere 15.12.2025 - 30.12.2025
Intre orele 09.00 - 13.00
2. Selectia dosarelor de inscriere 30.12.2025
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 31.12.2025 - la ora 13.00
Termen limita de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de inscriere 05.01.2026 - pana la ora 13.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 05.01.2026 - ora 16.00
3. Proba scrisa 09.01.2026 ora 09.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 12.01.2026 - la ora 11.00
Contestatii cu privire la rezultatul probelor 12.01.2026 - pana la ora 15.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 13.01.2026 - la ora 15.00
4. Interviu 14.01.2026 - la ora 09.00
Afisarea rezultatelor la interviu 14.01.2026 - la ora 14.00
Termen limita de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului 15.01.2026 pana la ora 14.00
Solutionarea contestatiilor (afisare) 16.01.2026 - la ora 14.00
5. Afisarea rezultatelor concursului 16.01.2026 - ora 14.00
Etapele de concurs :
Probele sunt eliminatorii, punctajul minim obtinut la fiecare proba fiind de 50 puncte din 100 puncte.
- selectia dosarelor ;
- proba scrisa ;
- interviu.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a celor 2(doua) probe. Se considera admisi candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.
IV. Bibliografia concursului pentru ocuparea postului vacant de Paznic
- Legea 333/2023 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.M.E. 5726/2024 - Regulamentul- cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;(Titlul IV,Cap.III,IV si V, Titlul VI,Cap.3,sectiunea 1);
- H.G.301/2012pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.333/2003;
- Legea sanatatii si securitatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;(Cap. IV- obligatiile lucratorului, Cap. V- supravegherea sanatatii, Cap. VI - comunicarea ,cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor, Cap.VII - grupuri sensibile la riscuri)
- Legea nr.53/2003- Codul muncii republicata, cu modificarile ulterioare;(Titlul XI,Cap.II - Rasunderea disciplinara art.263 - 268 );
- Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 1425 / 2006 pentru aprobareaNormelor metodolgice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
V. Tematica de concurs pentru ocuparea postului vacant de paznic
1. Postul de paza, mijloace tehnice folosite in pauza;
2. Agentul de Paza, obligatiile si drepturile personaluluide paza ;
3. Atributiile si responsabilitatile agentului de paza;
4. Documente specifice efectuarii serviciului de paza si modul de utilizare a acestora;
5. Principalele reguli de comportament in institutiile de invatamant;
6. Reguli de Protectia Muncii;
7. Reguli si Proceduri de interventie in Situatii de Urgenta.
FISA POST - PAZNIC
A. INFORMATII GENERALE PRIVIND POSTUL
1. Nume si prenume :.................
2. Nivelul postului: executie
3. Denumirea postului : paznic
4. Treapta profesionala: .....
5. Scopul principal al postului: efectueaza paza institutiei
B. CONDITII SPECIFICE:
1.Studii : .....
2.Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
* disponibilitate la program ;
* sa aiba insusiri de personalitate : corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, spirit de initiativa ;
* abilitati de lucru in echipa, de organizare si interpersonale ;
* capacitatea de organizare a muncii;
* buna capacitate de relationare cu superiorii, colegii, elevii, patintii si publicul general;
* capacitatea de gestionare a timpului si prioritatilor;
* spirit organizatoric.
C. ATRIBUTIILE POSTULUI
* personalul de paza este obligat sa dovedeasca in intreaga lui activitate disciplina si corectitudine in munca, punctualitate privind paza bunurilor scolii ;
* predarea si preluarea serviciulul de paza se face pe baza de proces-verbal in care sunt consemnate principalele evenimente si probleme ce s-au ridicat in timpul serviciului ca si masurile luate ;
* sa cunoasca punctele vulnerabile pentru a prevedea producerea unor acte si fapte ce pot prejudicia activitatea scolii. Aceste puncte sunt: poarta de intrare din fata scolii, poarta de pe latura de nord, magaziile de materiale, biroul directorilor, secretariat, cabinet CEAC, contabilitatea, magazie contabilitate, arhiva, birou administrativ, clasele si culoarele, laboratoarele, cabinetele, biblioteca si cancelaria ;
* paznicul va pazi toate obiectivele cu simt de raspundere predand in buna stare bunurile primite in paza;
* se va interzice accesul in incinta a persoanelor in stare de ebrietate ;
* sa se ia toate masurile necesare pentru a fi prevenita producerea de incendii, explozii sau alte pagube si stricaciuni la instalatiile de incalzire, la retelele electrice, la conductele cu apa. Orice evenimente produse vor fi aduse imediat la cunostinta conducerii. In caz de incendiu se vor lua primele masuri de stingere si va fi anuntata unitatea de pompieri si conducerea scolii ;
* este interzisa parasirea serviciului de paza in vederea rezolvarii problemelor personale. Pentru situatii deosebite va fi anuntata conducerea scolii ;
* serviciul de paza va fi efectuat pe intreaga raza a incintei si localului scolii ;
* dimineata si seara curtea interioara si aleile vor fi maturate si stropite ;
* concediile vor fi stabilite in consens cu conducerea scolii, in asa fel incat sa nu fie prejudiciat serviciul de paza ;
* paznicul are obligatia de a se prezenta la serviciu cu 15 minute inainte de intrarea in program, iar in cazul in care apar probleme personale si nu poate veni la serviciu, are obligatia de a anunta scoala cu 24 ore mai devreme, pentru a putea fi inlocuit ;
* indeplinirea unor sarcini suplimentare repartizate prin decizie interna inclusiv cea de curier;
* in caz de incendiu sau alte situatii de urgenta are urmatoarele sarcini:
* manuieste stingatorul in vederea stingerii incedniului;
* asigura paza bunurilor evacuate din scoala;
* anunta serviciul 112.
* comportament responsabil, preventiv in fata oricarei forme de agresiune fizica, psihica, emotionala la adresa elevilor, sesizata de elev sau terti sau observata in comportamentul elevului
* orice alte sarcini date de conducerea unitatii.
Subsemnatul, ..................................., posesor al contractului individual de munca inregistrat sub nr. .... in Registrul de evidenta a contractelor de munca, declar ca ma oblig sa respect urmatoarele unitati de competenta (atributii), sarcinile de serviciu obligatorii reprezentand 40 ore saptamanal.
Este membru de drept in comisiile :
- pentru P.S.I. si situatii de urgenta
- de dezapezire
Obiectiv general :
- asigurarea conditiilor optime pentru buna desfasurare a procesului instructiv - educativ si a activitatii sportive
Obiectiv specific :
- supravegherea instalatiilor sanitare, de iluminat interior si exterior, instalatia de supraveghere video in timpul pauzelor
D. SFERA RELATIONALA A TITULARULUI POSTULUI
1. Sfera relationala interna :
a) relatii ierarhice :
- subordonat fata de :
- director
- director adjunct
b) relatii functionale:
- administrator financiar / patrimoniu
- secretar sef
- membrii Consiliului de administratie
- cadrele didactice, responsabilii cu pastrarea si utilizarea patrimoniului din cabinete si laboratoare, din salile de clasa
- personalul de paza
- colectivele de elevi
- Consiliul Reprezentativ al Parintilor
E. INTOCMIT DE :
1. Nume si prenume : Prof. ..............
2. Functia de conducere : Director
3. Semnatura :
4. Data : .................................
F. LUAT LA CUNOSTINTA DE CATRE OCUPANTUL POSTULUI
1. Nume si prenume :
2. Semnatura :
3. Data : ......................
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.