REFERENT gradul profesional II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
REFERENT gradul profesional II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Municipiului Campulung Expira in 2025-12-15
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Municipiului Campulung cu sediul in Campulung, str. Negru Voda, nr. 282, judetul Arges, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: REFERENT gradul profesional II
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de contractuala de executie
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului :
- Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat.
- Cunostinte de operare / programare pe calculator vor fi dovedite in cadrul probei suplimentare de IT.
- 1 an vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei contractuale de executie;
Durata timp de munca: 8h/zi - 40 h/saptamana.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere pentru concurs, conform modelului anexat prezentului anunt;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului, si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
j) declaratie conformitate documente, conform modelului anexat prezentului anunt.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei scrise, sub sanctiunea neadmiterii la proba scrisa.
Dosarele de concurs transmise de candidati la adresa de e-mail dupa terminarea programului de lucru al autoritatii/ institutiei publice, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 02.12.2025
2. Data limita depunere dosarelor de participare la concurs la adresa: Primaria Municipiului Campulung, cu sediul in Campulung, str. Negru Voda, nr. 127, judetul Arges 15.12.2025
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data expirarii
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data expirarii.
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului probei selectia dosarelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor in termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei.
7. Sustinerea probei suplimentare IT 18.12.2025
8. Afisarea rezultatului probei suplimentare IT in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei suplimentare IT Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului probeisuplimentare dosarelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor in termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei.
11. Sustinerea probei scrise 29.12.2025, ora 11:00
12. Afisarea rezultatului probei scrise in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului probei selectia dosarelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
14.. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor in termen de maxim 1 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei.
15. Sustinerea interviului In cel mult 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului In cel mult 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 24 de ore de la data afisarii rezultatului probei selectia dosarelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor in termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei.
19. Afisarea rezultatului final al concursului in termen de maxim 1 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei.
Bibliografie si tematica
1. Constitutia Romaniei, republicata
cu tematica Constitutia Romaniei, republicata
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor dediscriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
PARTEA I - Dispozitii generale
TITLUL I
TITLUL II
TITLUL III
Partea VI - Titlul III Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
Capitolul I
Capitolul III
4. Legea 53/2003 - Codul muncii;
TITLUL II Contractul individual de munca
5. Ordonanta nr.55 din 16 august 2002 privind regimul juridic al sanctiunii prestarii unei activitati in folosul comunitatii;
Cu tematica integral
6. Ordonanta nr. 2/2001 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contraventiilor
Cu tematica integral
7. Legea nr. 544/2001 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
Cu tematica integral
Informati suplimentare se pot obtine la telefon: 0248511034, la adresa de e-mail: [email protected], persoana de contact: PATRAN Claudia, avand functia de consilier resurse umane.
Atributiile postului :
1. Asigura impreuna cu Compartimentului juridic si administratie publica interfata comunicarii si relationarii oficiale intre primarie si institutiile statului la programe de munca in folosul comunitatii;
2. Transmite solicitarile, rapoartele si notificarile intocmite de catre consilierii juridici catre politie , instanta, parchete, servicii sociale si alte autoritati competente;
3. Mentinerea unei evidente clare a comunicarilor externe si a raspunsurilor primite pentru sprijinirea Compartimentului juridic si administratie publica;
4. Asigura legatura intre Compartimentul Juridic si Serviciul Administrare Venituri Persoane Fizice/Juridice;
5. Solicita si primeste informatii privind situatia amenzilor contraventionale aplicate persoanelor aflate in evidenta pentru munca in folosul comunitatii.
6. Primeste de la Serviciul Administrare Venituri Persoane Fizice/Juridice situatiile cu persoanele care nu au achitat amenzile contraventionale in termen legal;
7. Redacteaza prin operare acte si documente care se refera la activitatea Compartimentului juridic si administratie publica;
8. Primeste si sorteaza corespondenta primita de la alte servicii din cadrul Primariei catre Compartimentului juridic si administratie publica;
9. Asigura afisarea publicatiilor inaintate de Notariatele publice si Birourile Executorilor Judecatoresti;
10. Are obligatia de a respecta si cunoaste prevederile Ordinulului nr. 600/2018, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial;
11. Raspunde de pastrarea secretului profesional asupra tuturor activitatilor desfasurate in cadrul serviciului conform clauzei de confidentialitate si nu poate fi obligat in nici o circumstanta de catre nici o persoana fizica sau juridica sa divulge secretul profesional;
12. Utilizeaza Registratura electronica;
13. Utilizeaza mailul primit din partea Municipiului Campulung pe care are obligatia sa il foloseasca pentru schimburile de informatii electronice pentru sarcinile de serviciu;
14. Colaboreaza cu toate serviciile, compartimentele aparatul de specialitate al Primarului si serviciile publice de specialitate;
15. Redacteaza prin operare P.C. acte si documente care se refera la Compartimentului juridic si administratie publica;
16. Executa alte sarcini repartizate de Secretarul general al Municipiului Campulung si Sefului de Serviciu al Compartimentului juridic si administratie publica;
17. Are obligatia de a respecta normele securitatii si sanatatii muncii , conform Legii nr.319/2006, H.G.nr.425/2006 si normativele in vigoare;
18. Salariatul este direct raspunzator in cazul producerii unor accidente, ca urmare a unor actiuni voluntare;
19. Respecta normele P.S.I. conform Legii nr.307/2006;
20. Respecta normele si indatoririle prevazute O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
21. Raspunde de respectarea masurilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si in domeniul situatiilor de urgenta.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.