Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul de Arte ,,Dinu Lipatti", Pitesti, judetul Arges Expira in 2025-12-10
Locatie
Arges
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
LICEUL DE ARTE ,, DINU LIPATTI " PITESTI
STRADA PATRASCU VODA NR. 2 BIS
TELEFON: 0348/430908
e-mail: [email protected]
Nr. 1147C / 24.11.2025
ANUNT
LICEUL DE ARTE "DINU LIPATTI " PITESTI, cu sediul in Pitesti, str. Patrascu Voda, nr. 2 bis, judetul Arges, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant, de conducere, didactic auxiliar, de o norma Secretar sef, S - perioada nedeterminata, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI : Secretar sef, S
NUMARUL POSTURILOR : 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI : functie de conducere
DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 8 ore /zi; 40 de ore /saptamana
PERIOADA : nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art.15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Conditii generale de ocupare a postului, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliu in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidate la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs sunt:
- nivelul studiilor: studii superioare cu diploma de licenta
- vechime in specialitate (secretariat, resurse umane) - minim 7 ani;
- competente IT, operare PC (Office, Word, Excel, GoogleForms,operare baze de date, navigare internet);
- cunostinte de utilizare a aplicatiilor EDUSAL, REVISAL, REGES - ONLINE,
- certificat inspector resurse umane
Concursul va consta in:
* Selectie de dosare;
* Proba scrisa;
* Interviu.
NOTA:Rezultatul etapei de selectie a dosarelor se va afisa folosind sintagma ADMIS/ RESPINS.
Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de conducere (potrivit art. 45 alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022).
Sunt declarati admisi la interviu acei candidati care au obtinut minimum 70 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de conducere (potrivit art. 46 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022).
In situatia in care un candidat nu obtine punctajul minim de 70 de puncte, aferent functiilor contractuale de conducere, nu este declarat admis la proba respectiva si, in consecinta, nu poate participa la proba ulterioara sau la celelalte etape ale concursului.
Dosarul pentru inscrierea la concurs va cuprinde urmatoarele documente:
(1) - opis cu denumirea documentelor din dosar in 2 exemplare;
a) formular de inscriere la concurs, conform anexei nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca/raport salariat REVISAL sau, dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (2) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;
(4) Documentul prevazut la alin. (1) lit. (f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii;
(5) Documentul prevazut la alin (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Bibliografia concursului de ocupare a postului de secretar sef, S:
1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. O.M.E. nr.5.726/06.08.2024 privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea - cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;in special
5. O.U.G. nr. 128/28.12.2023 privind unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara;
6. Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel de Sector de Activitate Invatamant Preuniversitar, inregistrat la M.M.F.T.S.S. - U.P.D.S.P.S. Nr. 1.104/09.07.2025.
7. O.M.E. nr. 7.930/23.12.2024 pentru aprobarea Normelor metodologie privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
8. H.G. nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovarea in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
9. H.G. nr. 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor REVISAL, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G. nr. 295/27.03.2025 - REGES - ONLINE cu modificarile si completarile ulterioare;
11. O.M.E. nr. 4.634/10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar de stat;
12. Legea nr. 360/2023 privind sistemul unitar de pensii publice cu modificarile si completarile ulterioare ;
13. Legea nr. 16/02.04.1996 Legea Arhivelor Nationale(republicata);
14. Legea nr. 190/18.07.2018 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal;Norme metodologice privind acordarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevederilor Legii nr. 198/2023 - Legea Invatamantului Preuniversitar cu modificarile si completarile ulterioare;
15. HG732 / 2025 privind aprobarea Metodologiei cadru de acordare aburselor si cuantumul acestora;
16. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal ultima actualizare: Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2024 Editie adnotata cu Normele metodologice aprobate prin H.G. 1/2016, Normele metodologice OAP 4147/ 2015 si OAP 4146/ 2015, ultima actualizare: Hotararea Guvernului nr. 451/2024: Art.77 Deducerea personala
17. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordonanta de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
19. Ordinul 600/2018- Ordin privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice
20. Ordinul 4271/2012 - ORDIN privind modificarea Ordinului ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice nr. 4.576/230/2.445/2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat
Tematica concurs secretar sef, S:
1. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar;
2. Incadrarea si salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic din invatamantul preuniversitar;
3. Particularitati ale salarizarii din invatamantul preuniversitar;
4. Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca;
5. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor;
6. Acte de studii, duplicate si documente scolare in invatamantul preuniversitar - tipuri, mod de completare, conditii de eliberare;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;Asigurarea fluxului informational al documentelor
8. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, REGES - ONLINE, FORMULARE;
9. Contractul individual de munca;
10. Incadrarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic;
11. Acte de studii si documente scolare(modul de completare, de eliberare si intocmire);
12. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, GoogleForms)
13. Functiile didactice, didactice auxiliare si nedidactice;
14. Cunostinte de utilizare a softului specific activitatii in scoli (SIIIR)
15. Atributiile compartimentului secretariat
16. Acordarea burselor scolare si a altor ajutoare sociale pentru elevi
17. Cunostinte generale de gramatica si ortografie a limbii romane.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:
Etapa de concurs Data/Perioada Observatii
Publicarea anuntului 25.11.2025 POSTURI GOV.RO
Depunerea dosarelor de concurs 26.11. - 10.12.2025,
intre orele 12.00 - 16.00 La secretariatul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Selectia dosarelor 11.12.2025, ora 9.00 La sediul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 11.12.2025, ora 11.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Depunerea contestatiilor privind rezultatul selectiei dosarelor 11.12.2025,
intre orele 11.30- 14.00 La secretariatul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor privind selectia dosarelor 12.12.2025, ora 12.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
DESFASURAREA CONCURSULUI
1. Proba scrisa 16.12.2025, ora 9.00 La sediul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor de la proba scrisa 16.12.2025, ora 14.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Depunerea contestatiilor la proba scrisa 17.12.2025,
intre orele 9.00- 1100 La secretariatul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei scrise 17.12.2025, ora 13.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
2. Proba interviu 18.12.2025, ora 9.00 La sediul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor de la proba interviu 18.12.2025, ora 13.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Depunerea contestatiilor la proba interviu 18.12.2025, intre orele 13.30- 15.00 La secretariatul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei interviu 19.12.2025, ora 15.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Afisarea rezultatelor finale 19.12.2025, ora 15.00 La avizierul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul Liceului de Arte "Dinu Lipatti" Pitesti, telefon: 0348430908.
D I R E C T O R,
Prof. Macri Georgianos
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.