DIRECTOR ECONOMIC - Hotel Sibiu
Adaugat: Azi
OHR SOLUTIONS SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
A. Evidență contabilă
Organizează și ține contabilitatea financiară și de gestiune conform Legii contabilității nr. 82/1991.
Înregistrează cronologic și sistematic toate documentele contabile: facturi furnizori și clienți; note contabile; bonuri fiscale; extrase bancare; dispoziții de plată / încasare
Întocmește și verifică notele de recepție (NIR) pentru marfă, materii prime, consumabile.
Urmărește evidența stocurilor (hotel, restaurant, bar) și verifică diferențele la inventar.
Ține evidența mijloacelor fixe și a amortizării.
B. Activitate specifică HoReCa
Verifică corelarea: rapoartelor Z de la casele de marcat; rapoartelor POS; rapoartelor de gestiune restaurant / bar
Urmărește consumurile specifice (rețetare, pierderi tehnologice).
Monitorizează veniturile din: cazare; restaurant; bar; evenimente
Participă la inventarierea periodică a stocurilor.
C. Salarizare și resurse umane
Întocmește statele de salarii.
Verifică și centralizează pontajele angajaților.
Calculează: salarii; sporuri; ore suplimentare; rețineri
Întocmește și depune declarațiile salariale (D112).
Ține evidența concediilor, concediilor medicale și a altor drepturi salariale.
Intocmeste contracte de munca, fisa de post, inregistrare REGIS, programare la medicina muncii
D. Declarații fiscale și obligații legale
Întocmește și depune la termenele legale:Declarația 100; Declarația 112; Declarația 300 (TVA); Declarația 394; Declarația 390 (unde este cazul)
Calculează și verifică: TVA; impozit pe profit / microîntreprindere; impozite salariale
Menține relația cu ANAF și răspunde solicitărilor acestuia.
E. Situații financiare
Întocmește:balanța de verificare lunară; bilanțul contabil; contul de profit și pierdere
Participă la întocmirea situațiilor financiare anuale.
Asigură arhivarea documentelor contabile conform legislației.
F. Control și raportare
Verifică corectitudinea documentelor primare.
Întocmește rapoarte financiare pentru conducere: situația veniturilor și cheltuielilor; cash-flow; profitabilitate pe activități
Propune măsuri de optimizare fiscală și financiară.
Beneficii:
Salariu motivant + tichete de masa + prime de sarbatori;
Program de lucru 8:00 - 16:30;
Posibilitati de dezvoltare si avansare profesionala.;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.