șofer treapta 1 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
șofer treapta 1 - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Inspectoratul Teritorial de Munca Mehedinti Expira in 2025-12-31
Locatie
Mehedinti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
- 1 post corespunzator functiei contractuale de executie vacante de sofer treapta I, in cadrul Compartimentului Economic, Achizitii Publice,Administrativ;
I.Organizarea concursului:
Tip concurs : Recrutare functie contractuala de executie vacanta unica, pe perioada nedeterminata, norma intreaga, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
In vederea participarii, candidatii vor depune dosarul de concurs, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, conform art. 35 alin (7) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare.
Concursul va avea loc la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti din Drobeta Turnu Severin, Bld. Carol I, nr.3, jud. Mehedinti, si consta in urmatoarele probe succesive:
1. selectia dosarelor de inscriere;
2. proba scrisa;
3. proba interviu.
Calendarul de desfasurare al concursului:
- depunere dosare de inscriere la concurs - in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 16.12.2025 - 31.12.2025, inclusiv, de luni pana joi, intre orele 8:00 - 16:30 si vineri, intre orele: 8:00 - 14:00;
- selectia dosarelor se va realiza in termen de 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisa: 15.01.2026, ora 10.00 la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti din Drobeta Turnu-Severin, Bld. Carol I, nr.3, jud. Mehedinti;
- interviul: in data de 20.01.2026 ora 10.00 la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti din Drobeta Turnu-Severin, Bld. Carol I, nr.3, jud. Mehedinti;
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti si pe pagina de internet a institutiei www.itmmehedinti.ro .
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si proba interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti, precum si pe pagina de internet a institutiei www.itmmehedinti.ro, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti, precum si pe pagina de internet a institutiei, in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".
II. Conditii de participare:
Conditii generale :
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de deplina de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice :
- absolvent liceu;
- posesor permis de conducere categoria B;
- vechimea in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: nu este cazul.
Bibliografie si tematica:
1)Constitutia Romaniei, republicata;
- cu tematica in integralitate - Constitutia Romaniei, republicata;
2)Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica in integralitate - Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3)Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica in integralitate - Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4)Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica Titlul III ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
5)Legea nr. 108/1999 pentru infiintarea si organizarea Inspectiei Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica in integralitate - Legea nr. 108/1999 pentru infiintarea si organizarea Inspectiei Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6)Hotararea nr. 488/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectiei Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica in integralitate - Hotararea nr. 488/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectiei Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
7)Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- cu tematica in integralitate - Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
9)O.U.G. nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice ,republicata, cu modificarile si completarile uleterioare;
- cu tematica in integralitate - O.U.G. nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile uleterioare;
Atributiile postului:
- Aprovizioneaza si gestioneaza consumul materialelor cu caracter administrativ-gospodaresc;
- Asigura desfasurarea activitatii de exploatare, intretinere si reparatii a mijloacelor de transport si asigura folosirea rationala a acestora in sensul incadrarii in consumul normat de carburant conform prevederilor legale in vigoare, precum si intocmirea si completarea FAZ-urilor in baza foilor de parcurs;
- Asigura integritatea si conservarea bunurilor din patrimoniu;
- Asigura administrarea tuturor imobilelor indiferent de forma de dobandire a acestora (transfer, inchiriere, achizitii publice);
- Efectueaza operatiuni de incasari si plati (prin casierie sau prin virament);
- Participa la efectuarea inventarierii, la valorificarea inventarelor si la stabilirea rezultatelor inventarierii;
- Asigura receptia si raspunde de gestionarea bunurilor din patrimoniul Inspectoratului, tinand o evidenta pe locuri de folosinta;
- Arhiveaza documentele din activitatea desfasurata;
- Raspunde de buna exploatare si intretinere a autoturismelor;
- Completeaza/ tine evidenta foilor de parcurs/ autoturisme/zilnic;
- Urmareste respectarea consumului normat de combustibil, participa la RT.1 RT.2. RT.3. si RK a autoturismelor;
- Respecta cu strictete legislatia rutiera si de protectia muncii;
- Atat la plecare cat si la sosirea din cursa, verifica starea tehnica a autoturismelor, inclusiv anvelopele;
- Parcheaza autoturismele la sediul institutiei in afara orelor de program, cu exceptia situatiilor in care se impune interventia operativa in teren a angajatilor institutiei;
- Raspunde personal de integritatea si curatenia autoturismelor pe care le are in primire;
- Respecta un program flexibil de lucru in anumite conditii impuse de activitatea inspectoratului;
- Instiinteaza seful ierarhic de orice defectiune aparuta la autoturisme pentru luarea masurilor care se impun si se implica in vederea remedierii defectiunilor;
- Se prezinta la program odihnit si echipat corespunzator, respecta itinerariul si instructiunile primite;
- Raspunde si justifica piesele de schimb solicitate si le pastreaza pe cele de rezerva;
- Indeplineste si alte atributii in domeniul de competenta delegate ierarhic.
III. In conformitate cu prevederile art. 35 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta dosarul de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei de vechime este prevazut in anexa nr. 3 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;
f) certificat de cazier judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de medicul de familie al candidatului, sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei personae;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul de 10 zile lucratoare, in care se poate depune dosarul de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Dosarele de concurs se depun la Compartiment Resurse Umane din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Mehedinti, Drobeta Turnu Severin, Bld. Carol I, nr.3, jud. Mehedinti, sau pot fi transmise prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, sau prin posta electronica la adresa de e-mail: [email protected] .
In cazul in care dosarele se transmit prin alte mijloace decat prin depunere la sediul institutiei, candidatii au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele in original pentru a fi certificate, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii probei scrise a concursului.
Transmiterea documentelor pe e-mail se realizeaza in format pdf., cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
Persoana de contact pentru informatii suplimentare si pentru depunerea dosarelor de concurs este doamna Varlan Florentina Lavinia - consilier superior, telefon 0252/313.772, e-mail: [email protected] .Programul de lucru al institutiei este 8.00 -16.30 (luni-joi) si 08.00-14.00 (vineri).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.