Specialist Achizitii Seap & Specialist Expedieri
Adaugat: Azi
Oftamedica Srl
Specialist Achizitii Seap & Specialist Expedieri
Adaugat: Azi
Oftamedica Srl
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Un job destul de complex, in cadrul activitatii noastre de import si distributie de dispozitive medicale, necesitand capacitati de analiza, sinteza si urmarire independenta a unor multiple atributii de serviciu, in ordinea prioritatilor si a timpului disponibil.
Job pe perioada determinata (1 an), cu posibilitate de extindere pe perioada nedeterminata, in functie de rezultatele obtinute in activitate si de integrarea in echipa
Responsabilitati:
- tine la zi catalogul de produse SEAP (adaugarea, retragerea, modificarea in functie de stocuri, oferte, etc) utilizat in achizitii directe
- verifica zilnic anunturile de licitatiI publicate in SEAP pe domenii sau parametri de interes, descarca documentatia, verifica si prezinta ierarhic rezultatele cautarii
- pregateste si incarca documentatia la licitatiile determinate ca fiind de interes, urmarindu-le cererile de clarificare si etapele pana la solutionare
- mentine legatura cu servicile de achizitii ale beneficiarilor, asigurandu-se ca acestia au cunostiinta de portofoliul firmei
- transmite catre restul echipei intrebarile si cererile primite urmare a interactiunii cu clientii
- ajuta la picking in spatiile de depozitare si ambaleaza produsele comandate, urmareste preluarea acestora de catre curieri
- contacteaza clientul in caz de intarzieri sau probleme, raporteaza ierarhc situatia daca nu poate rezolva problema aparuta
- participa la activitatile din firma, activitati de office, picking si inventariere in depozit, curatenie
- securizarea si desecurizarea depozitului si punctului de lucru
- confidentialitatea datelor
Beneficii:
- job intr-un domeniu complex si variat, permitand dezvoltare profesionala si necesitand continua aprofundare
- job stabil, intr-un sediu spatios si modern, la 2 pasi de una din arterele principale ale Ploiestiului
- nu se lucreaza cu publicul
- pachet salarial motivant, pe masura avansarii in capabilitati, atributii si responsabilitati
- cursuri de specializare
- relativa elasticitate a programului de lucru
Candidatul Ideal:
- persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
- cinste, onestitate, corectitudine;
- capacitate de auto-organizare si de lucru sustinut, atat fizic cat si in baze de date.
- experienta operare PC , programe Office, Email, Contabilitate, Grafica
- dorinta de perfectionare si asimilare intr-un domeniu complex
- capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
- experienta de cativa ani intr-unul din domeniile :gestiune, contabilitate, vanzari, distributie
- limba engleza - nivel mediu spre bun;
- permis conducere cat B
Salariu net: 800-1000 Euro
ID anunț: ********3
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.