Supply Chain Manager
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
IHM Total Consult Romania
Supply Chain Manager
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
IHM Total Consult Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
• Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta.
• Minim 5 ani de experienta in domeniu.
• Cunostinte de limba Engleza la un nivel conversational, italiana constituie un avantaj
• Cunostinte de Excel la nivel avansat si SAP - modul MM.
• Cunostinte de legislatie in domeniul transporturilor si importurilor.
• Capacitate de planificare, organizare si decizie.
• Abilitati de comunicare si coordonare echipa, orientare catre clienti.
• Flexibilitate si adaptabilitate.
Responsabilitati
Principalele atributii ale rolului sunt:
• Cumpararea serviciilor si produselor necesare companiei, prin contactul direct cu furnizorii.
• Gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii.
• Solicitarea ofertelor de servicii/produse si efectuarea achizitiilor.
• Intocmirea si transmiterea cererilor de oferta pentru produse si servicii.
• – nu e cazul.
• Monitorizarea modului de functionare a produselor sau serviciilor achizitionate.
• Urmarirea stocurilor, de la materii prime pana la produse finite.
• Gestionarea procesului de inventariare pentru materii prime si materiale.
• Resposabilitati privind urmarirea procesului de planificare productie
Alte informatii
Vei beneficia de:
• Salariu competitiv.
• Bonuri de masa in valoare de 40 lei / zi.
• Alte beneficii atractive.
• Oportunitati de dezvoltare profesionala.
• Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata.
• Contract pe perioada nedeterminata.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.