Support Specialist
Adaugat: 1 lună în urmă
VEO Worldwide Services
Support Specialist
Adaugat: 1 lună în urmă
VEO Worldwide Services
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Te pasionează limba franceză și ești în căutarea unui rol dinamic, unde poți învăța și te poți dezvolta profesional? Alătură-te echipei noastre și oferă suport de la distanță magazinelor clientului nostru francez, ajutând la rezolvarea incidentelor tehnice și administrative.
Nu este necesară experiența anterioară — căutăm colegi organizați, comunicativi și deschiși să învețe, care vor să facă parte dintr-un mediu de lucru colaborativ și stabil.
Responsabilități:
- Furnizarea de suport operațional de la distanță pentru magazinele clientului nostru francez, gestionând solicitările legate de diverse incidente tehnice sau administrative;
- Comunicarea eficientă în limba franceză, atât telefonic cât și prin e-mail, cu partenerii, furnizorii externi și colegii interni;
- Preluarea, monitorizarea și gestionarea tichetelor (cereri și incidente tehnice) – de la înregistrare până la rezolvare;
- Oferirea de suport comercial și operațional magazinelor, prin aplicarea procedurilor necesare pentru rezolvarea diverselor situații (ex: alarme defecte, defecțiuni la congelatoare, alte echipamente, etc);
- Identificarea și contactarea furnizorilor de servicii (ex: tehnicieni), urmărind progresul intervenției și confirmarea remedierii;
- Validarea facturilor în SAP, verificând corespondența cu serviciile efectuate;
- Colaborarea activă cu echipa internă și cu clientul pentru o comunicare eficientă și soluții rapide;
- Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (scris și vorbit);
- Bune abilități de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a solicitărilor;
- Experiență anterioară în suport administrativ, customer service sau roluri similare (constituie un avantaj);
- Cunoștințe de nivel mediu în Excel și deschidere pentru învățarea altor aplicații (ex: GLPI, SAP, CRM);
- Comunicare clară și eficientă, spirit de echipă și orientare spre soluții.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.