Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Achizitii in Medgidia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Achizitii in Medgidia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Medgidia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Medgidia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Consilier Vanzari Medgidia,​ Panciu


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare; Experienta relevanta in domeniul Vanzarilor de minim 2 ani; Cunostinte si aptitudini de operare PC; Orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate; Caracter deschis, empatic, capabil sa dezvolte relații interumane; Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa, persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp; Seriozitate, corectitudine, punctualitate si dorinta de a te dezvolta si invata lucruri noi; Calm si cu incredere de sine, proactiv.Descrierea jobului Ofera consultanta cu privire la produsele comercializate, clientilor; Indeplinirea obiectivelor de vanzari agreate; Operarea casei de marcat si procesarea platilor cu numerar/card, pentru achizitiile facute de client; Administrarea stocurilor produselor din magazin; Intocmirea de rapoarte de vanzari si transmiterea
RAC 74 IMPEX SRL

Asistent Vanzari Intimissimi & Intimissimi Uomo Constanta


Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipele brand-urilor Intimissimi & Intimissimi Uomo!Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximiza
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Reprezentant De Vanzari Piese De Schimb,​ Constanta,​ Tulcea


Candidatul ideal - experienţă în vânzarea de piese de schimb B2B, de preferat în domeniul maşini şi utilaje agricole- experienţă în activităţi de prospectare a pieţei- foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere- experienţă în utilizarea de aplicaţii de identificare de piese de schimb- minimum studii medii, de dorit într-un domeniu tehnic (mecanică, utilaje, maşini, ...)- permis de conducere categoria B- disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată- cunoaşterea limbii engleze constituie avantajDescrierea jobului Misiunea postului:Creşterea vânzărilor de piese de schimb şi lărgirea portofoliului de clienţi în zona alocată, judeţele Constanța și Tulcea.Responsabilități:- vizitează clienţii şi potenţialii clienţi pentru a afla nevoia acestora de piese de schimb şi pentru a crea şi menţine o relaţie de parteneriat- prezintă produsele din portofoliu şi promoţiile în curs- identifică referinţele pieselor de schimb solicitate de client, telefonic sau prin e-mail, cu ajutorul c
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Consultant Tehnic Vanzari Showroom - Constanta


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutăm Consultant Tehnic Vânzări Showroom-ul din Constanța, care să contribuie la promovarea și vânzarea produselor companiei. Vei lucra îndeaproape cu o echipa de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii și unelte pe care le comercializam.Cerințe și abilitați: studii medii/superioare (studiile tehnice constituie un avantaj); abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală ; înțelegerea termenilor tehnici; atenție la detalii; limba engleză, nivel mediu - constituie un avantaj; cunoașterea programelor de navigare pe internet și a programului Microsoft Office; spirit de echipă, dar și aptitudini de lucru independent; domiciliul în Constanța sau împrejurimi.Descrierea jobului consilierea clienților cu privire la specificațiile tehnice ale sculelor electrice și accesoriilor; furnizarea de informații detaliate despre funcțion
TRITON SRL

Consilier Vanzari Vodafone


Candidatul ideal Minim 6 luni experienta dе preferat in vanzari de servicii sau lucrul cu clientii; Liceul Absolvit (Facultatea terminata reprezinta avantaj); Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala; Esti pasionat de tehnologie si vrei sa lucrezi intr-o companie cu profil de "Tech Retailer"; Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostiinte generale despre GSM si Internet; Bune abilitati si cunostiinte dе vanzare;Descrierea jobului In rolul de Consilier Vanzari, vei аtingе obiectivele de vаnzаre si vei onora solicitarile cliеntilor cu profеsionalism si printr-o atitudinе dе vanzаri proactiva, in scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client; Prezinti, vinzi si cresti valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a atinge Targetul de vanzari al Magazinului; Vei contacta telefonic clientii si potentialii clienti pentru a promo
ILEX COM S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3192 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Angajam Reprezentant De Vanzari Constanta


Angajam agenți de vânzare pentru produse materie primă fast food( gen kebab, etc) - experienta intr-un post similar din vanzari este un avantaj; - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; - fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele etc.); - operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet); - permis de conducere categoria B. Responsabilitati si sarcini: Activitati principale: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, moni
Ayet Doner srl
Vezi alte joburi relevante

Area Sales Manager Regiunea Dobrogea


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comu
AGRICOVER SRL

Lucrator Comercial - Reghin,​ Arad,​ Medgidia,​ Timisoara,​ Resita


Candidatul ideal Lucrator comercialDescrierea jobului Lucrator comercial
TAKKO FASHION INTERNATIONAL SRL

Lucrator Comercial - Reghin,​ Arad,​ Medgidia,​ Timisoara


Candidatul ideal Lucrator comercialDescrierea jobului Lucrator comercial
TAKKO FASHION INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.