Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

43 Locuri de Munca actor - Joburi actor

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

43 Locuri de Munca actor - Joburi actor

Cauta printr-o varietate mare de joburi actor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Crm


Candidatul ideal The CRM officer act as a link between the sales team and the financial & management areas, providing accurate information from the system, as well as analyzing and facilitating data usage.In this respect, the candidate need to have strong communication skills beside the technical ones.Experience in IT, especially support area, knowledge of basic business and commercial concepts.Exoerience in working with databases and CRM tools would be an advantage.Good English - speaking and writing. Descrierea jobului Manages the existing CRM tool, develops and implements new database features:- Collect and analyze sales data to provide clear information of the current situation to Sales and Marketing teams. Ensure that the tool is giving maximum output in order for the business to have a full understanding of market data in order to help the final customer.- As owner of sales data, is responsible for the quality of the data and ensure that the information communicated is relevant a
CEVA SANTE ANIMALE ROMANIA S.​R.​L.​

Assistant Achats Poe Vie Serie Gamme


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice;Competente lingvistice: franceza nivel mediu/avansat si engleza nivel mediu/avansat;Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, PowerPoint, SharePoint) ;Autonomie si capacitate de a lucra in echipa si in transvers;Capacitate de gestionare a timpului de lucru;Flexibilitate in relatia cu clientul si orientare catre client;Abilitati de comunicare si relationare, gandire structurata, capacitate de analiza/ sinteza / negociere si prioritizarea sarcinilor ;Experiența in domeniul cumpărări si cunoașterea proceselor si a sistemelor informatice de Cumpărări POE .Descrierea jobului Realizează extracţii cu informaţii din sistemele informatice SCOPP, LUP, Spotfire ;Realizează rapoarte si sinteze utilizand sistemele informatice si date primite de la Controlorii de Gestiune APO;Anima cumparatorii din perimetrele şefilor de proiect si urmareste documentarea sharepoint-urilor Dir. Cumparari Proiecte;Gestionează perimetrul propriu de activitate
Groupe Renault Romania

Manager Departament Comercial Sun Plaza


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Ştii cum să energizezi şi să inspiri oamenii din jurul tău astfel încât să îşi manifeste cu încredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți doreşti să fii un catalizator pentru potenţialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltării şi fructificării inteligenţei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilităţi personale precum creativitate, gândire strategică şi luarea deciziilor în mediul de business?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanţa, exemplaritatea, performanţa, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, conec
Leroy Merlin

Accountant: Method,​ Process & Tools (f/​m)


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience in accountingVery strong knowledge of the accounting schemes associated with the various processes and good knowledge of IFRS standardsAppetite for information processes and systemsEnglish and French advanced level (read, write, speak)Familiarity with the SAP system for the usual transactionalStrong analytical and teamwork skills in a diverse and multicultural environmentBachelor’s degree in Finance from an accredited universityToate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala. Descrierea jobului Analyze the impacts of an evolution vis-à-vis accounting processes and accounting systemsIdentify the key players to carry out the evolution,Define the target accounting schemes (operational account plan, corporate accounts and Group accounts)Write any expressions of need for IT or other Group businessesAccept
Groupe Renault Romania

Responsable Analyse Da Hpoe (f/​m)


Candidatul ideal Profil cautat:Studii superioare economice sau tehnice;Competente lingvistice: franceza nivel mediu/ avansat si engleza nivel mediu;Bune cunostinte de operare MS Office (Excel, PowerPoint, SharePoint), cunostinte SAP SAER reprezinta un avantaj;Capacitea de analiza/sinteza, gandire structurata;Capacitate de gestionare a timpului de lucru, rigoare, priorizarea sarcinilor, autonomie, capacitate de a lucra in echipa si in transvers;Abilitati de comunicare si relationareToate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.Descrierea jobului Responsabilitati:Asigura interfata intre clientii interni Renault, Cumparatorii APO si Asistentii CumparariAnalizeaza si verifica daca cererea de cumparare este conforma, completa si corect completataPiloteaza relatia cu clientii interni Renault in vederea clarificarii nevoii si a documentarii corecte de
Groupe Renault Romania

Pilote Facturation Aval (f/​m)


Candidatul ideal PROFIL CAUTAT:Studii superioare Tehnice / Economice Limba engleza - nivel avansat, Limba franceza - nivel intermediarBusiness Intelligence, SAER Interactiv, Spotfire (utilizator), Excel avansat constituie un avantajExperienta in meseriile de transport si distributie constituie un avantajCapacitate de sinteza pentru optimizari, rigoare de analiza si capacitate de sinteza, organizare si capacitate de animare, capacitate de lucru in transversalDescrierea jobului Lanseaza cereri de cumparare in sistemul de cumparari, pentru solicitarile inregistrate in workflow-ul de urmarire intern, asigurandu-se in prealabil de coerenta datelor, a valorilor si a documentelor justificative anexate;Anima actorii implicati in procesul de validare a platilor manuale, in vederea optimizarii timpului de inchidere a dosarelor;Pregateste si incarca in sistemul ALIS (Activity Logistic Invoicing System) datele asociate platilor efectuate in proces de plata manual;Raspunde diverselor solicitari tra
Groupe Renault Romania

Manager Departament Comercial Ploiesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
Leroy Merlin

Analist Financiar Senior


Estimare   5000 RON/Luna
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?- Oferim oportunitatea dе a lucra in reteaua dе retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania;- Pentru ca ne place sa investim
PROFI ROM FOOD

Admin And Reporting Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice;Limba engleza si limba franceza (nivel mediu/avansat);Experienta in controlling sau activitati de raportare reprezinta un avantaj;Cunoasterea Data visualisation (Spotfire si Alteryx) reprezinta un avantajCunoasterea pachetului MS Office (Excel, VBA, PowerPoint)Excelente abilitati de comunicare si relationare. Spirit de echipa. Lucrul in transversal.Motivat, responsabil, riguros, orientare spre client si rezultat, capacitate de analiza si sinteza. Autonomie, initiativa, planificare si anticipare, abilitati de a lucra in activitati cu termene scurte;Cultura business si capacitate de a lucra intr-un mediu international si multicultural.La noi vei gasi:Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performantaPosibilitati de dezvoltare profesionala si planificare a cariereiAsigurare privata de sanatateParticipari la evenimente corporate si cele specifice industrieiUn program de beneficii si compensatii atragatorExpunere la proiecte
Groupe Renault Romania

Manager Regional de Vanzari


Estimare   4250 RON/Luna
Clientul nostru este unul dintre liderii mondiali în producția de compresoare, suflante și turbosuflante cu aplicabilitate in TRATAREA APEI ȘI APELOR UZATE, industria cimentului, transport pneumatic, comprimare gaze si agenti de racire in industriile chimică, petrochimică, energetică, alimentară sau farmaceutică. Pe parcursul extinderii ca actor global au condus inovația în industrie dezvoltând noi tehnologii nu numai pentru a răspunde nevoilor piețe, ci chiar anticipându-le. ROLUL principal al Managerului Regional de Vanzari este acela de a vinde si promova echipamente, respectiv suflante si compresoare pentru aer si gaze catre clienti industriali din aproape toate industriile, parteneri de proiecte (firme de constructii, agentiile de mediu, regiile de apa) și construirea de relații puternice cu proiectanti si consultanti din zona alocata, respectiv zona de sud a Romaniei. Responsabilități: Largirea portofoliului de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzari Mentinerea
Pendl Piswanger Romania

Asistent Tehnic Vanzari


Clientul nostru este unul dintre liderii mondiali în producția de compresoare, suflante și turbosuflante cu aplicabilitate in TRATAREA APEI ȘI APELOR UZATE, industria cimentului, transport pneumatic, comprimare gaze si agenti de racire in industriile chimică, petrochimică, energetică, alimentară sau farmaceutică. Pe parcursul extinderii ca actor global au condus inovația în industrie dezvoltând noi tehnologii nu numai pentru a răspunde nevoilor piețe, ci chiar anticipându-le. ROLUL principal al Asistentului Tehnic Vanzari este acela de a elabora si organiza ofertele tehnice si comerciale, de a acorda consultanta tehnica clientilor si partenerilor firmei, de a acorda sprijin tehnic Managerilor de Zona, de a traduce ofertele si documentatia primita de la colaboratori, de a organiza documentatia necesara activitatilor de vanzari, de a realiza documentatia necesara participarii la licitatii si de a actualiza baza de date a clientilor. Alte responsabilitati: Participa la targuri, expozitii,
Pendl Piswanger Romania

Asistent gestiune Contracte de investitii


Scurta descriere a companiei Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți. Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050. În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică
Groupe Renault Romania

Category Buyer Die Casting and Stamp-Bending Parts


Short company description Yazaki Component Technology, part of Yazaki Corporation, represents a world leader in developing and manufacturing of electrical and electronic components for the greatest car makers in the world. Requirements Your profile: • Successfully completed studies, for example business administration combined with technical background; • Profound professional experience (4 – 6 years) in purchasing activities (preferably in the automotive industry or relevant industry consider type of components) • Sound understanding of die-casting and / or stamp-bending process and related product cost structure • Experienced with negotiations and contract management of international suppliers; • Demonstrate high personal motivation and the ability to develop practical or innovative alternative approaches to meet objectives; • Strong skills in communication with internal stakeholders, across the organizational hierarchy; • Excellent presentation skills; • Fluent English and German la
YAZAKI COMPONENT TECHNOLOGY

Demand Planning Manager


Estimare   9392 RON/Luna
Candidatul ideal Lugera - The People Republic este in cautare de Demand Planning Manager, pentru clientul nostru, un important distribuitor de servicii agronomice.Licenta in Administrarea Afacerilor, Economie, Inginerie;Educație profesionala relevanta in domeniul Achizitiilor;Experienta de lucru de 5 ani si experienta de 3 ani în domeniul specific;Cunostinte foarte bune in administrarea bazelor de date, analiza si interpretarea datelor cantitative (cunostinte statistice);Vorbitor de engleza, nivel de afaceri minim;Experienta in planificarea si coordonarea activitatilor;Abilitati analitice puternice și orientate catre detalii;Capabil sa respecte termenele limita si sa lucreze bine sub presiune;Cunostinte avansate de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PPT);Cunoastere a proceselor si a principiilor contabile de Ordine in numerar (este un avantaj).Descrierea jobului Implementeaza si urmareste strategia companiei si a categoriei CPP&BAM pentru obiectivele stabilite prin Planul de Aface
Lugera

PPC - Customer Performance Leader (F/​M)


Scurta descriere a companiei Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți. Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050. În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică
Groupe Renault Romania

Assistant achats POE vie serie gamme


Scurta descriere a companiei Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți. Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050. În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică
Groupe Renault Romania

Incident & Problem Management Specialist


Scurta descriere a companiei _VOIS (Vodafone Intelligent Solutions) is a strategic arm of Vodafone Group Plc, creating value and enhancing quality and efficiency across 28 countries, and operating from 6 locations: Albania, Egypt, Hungary, India, Romania, and the UK. Over 26,000 highly skilled individuals are dedicated to being Vodafone Group’s partner of choice for talent, technology, and transformation. We deliver the best services across IT, Care, Business Intelligence Services, HR, Finance, Supply Chain, HR Operations, and many more. Established in 2006, _VOIS has evolved into a global, multi-functional organisation, a Centre of Excellence for Intelligent Solutions focused on adding value and delivering business outcomes for Vodafone. _VOIS is proud to be an Equal Employment Opportunity Employer. We celebrate differences and we welcome and value diverse people and insights. We believe that being authentically human and inclusive powers our employees’ growth and enables them to crea
Vodafone Intelligent Solutions _VOIS

ACCOUNTANT METHOD,​ PROCESS & TOOLS,​ Location: Bucharest


Short company description Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Requirements - Minimum 3 years of experience in accounting - Very strong knowledge of the accounting schemes associated with the various processes and good knowledge of IFRS standards - Appetite for information processes and systems - English and French advanced level (read, write,
SalesConsulting

Producator TV


Estimare   4000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020. Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”. Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart. Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media. Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7. Cerinte - Ai experienta in televiziune - Ai studii in unul din domeniile: Productie de film, Regie teatru sau film, productie multi media etc - Esti la inceput de cariera si vrei sa te afirmi si sa iti extinzi bagajul de cunostinte - Ai o
ALEPH NEWS

Software Support Engineer


Estimare   3000 RON/Luna
We have an exciting opportunity within GE Digital | Grid Solutions for a Software Support Engineer to join a dynamic and innovative team! You’ll provide expertise in sustained customer success and growth in the post-sales customer lifecycle through training, professional services, technical support, renewals, outcome attainment, retention, expansion, and customer advocacy with a Digital focus. You'll also be accountable for the quality of own work, subject to direct operations supervision/prescribed work instructions/systems checking. Support Engineers mission: Support Engineers are key actors to maintain GE Grid Software Solutions in optimal operational conditions. They work close to our customers, providing expertise in services in the areas of network design, condition-monitoring analysis, predictive maintenance, emergency support, ad-hoc maintenance or long-term service contracts. The support engineer is also in charge of analyzing our customer business needs and providing the asso
GE Digital Grid
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 43 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.