Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrator Financiar (contabil) – Contabil șef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala ,,Dr. Alexandru Safran", Bacau Expira in 2024-05-10 LocatieBacau NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt A) SCOALA GIMNAZIALA ,,Dr. ALEXANDRU SAFRAN" BACAU, cu sediul in BACAU, strada HENRI COANDA nr. 1, judetul BACAU, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post didactic auxiliar - contabil sef , conform H.G. nr. 1336/08.11.2022. 1. Nivelul postului: conducere 2. Denumirea postului: Administrator financiar (contabil) - contabil sef, post vacant, pe perioada nedeterminata 3. Gradul profesional/ Treapta profesionala: I S 4. Scopul principal al postului: CONTABILITATE 5. Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana 6. Numarul de posturi: 1 A.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022: a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022; b) copia actului de identitate s
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Administrator De Retea De Calculatoare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR DE RETEA DE CALCULATOARE - AJOFM | ANOFMAngajator: CYBERNET AUTO CENTER SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CYBERNET AUTO CENTER SRL

Administrator Financiar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Liceul Tehnologic ,,Georgeta J. Cancicov" Parincea, judetul Bacau Expira in 2024-05-02 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Liceul Tehnologic "Georgeta J. Cancicov Parincea" organizeaza concurs pentru: - Ocuparea a unui post vacant de administrator financiar, pe perioada nedeterminata - Conditii ocupare post: studii medii/superioare de specialitate Concursul va fi organizat in data de 09 mai 2024 ora 900 1. Proba scrisa/practica - 09 mai 2024, orele 900 la sediul scolii; 2. Interviu - 09 mai 2024, orele 1200 la sediul scolii. 3. Contestatiile se depun la secretariatul scolii, 09 mai 2024, orele 1500. 4. Afisarea rezultatelor finale - 09 mai 2024 orele 1700. Pentru participarea la concurs, candidatii vor depune dosarele la secretariat pana la data de 02 mai 2024 ora 1200 Documente necesare pentru intocmirea dosarului de inscriere la concurs, in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi inregistrat la
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajare Secretara Administrativ


Societate in domeniul constructiilor angajeaza secretara asistent administrativ. ResponsabilitatI: redactare,scanare,sortare documente si gestionarea corespondentei. Cerinte: cunostinte cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul Windows,limba engleza sau germana nivel avansat. Rog trimiterea CV-ului pe mail.
International Nivafil
Vezi alte joburi relevante

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Gestionar Back-up,​ Bacau


Candidatul ideal Gestionar Depozit (rol temporar)În această poziție plină de dinamism, vei fi arhitectul logistic al depozitului nostru. În acest rol, vei coordona și gestiona depozitul, verificând cantitățile, întocmind documente și supervizând echipa. Te vei asigura că marfa și materialele promotionale sunt organizate și vei aborda diverse sarcini, de la inventar la coordonarea echipelor.Căutăm pe cineva cu: Studii medii; Experiență de minim 1 an în gestiune; Experiență anterioară într-o companie multinațională constituie un avantaj; Cunoștințe operare calculator (Excel, Word); Experiență în utilizarea unor programe de gestiune reprezintă un avantaj; Fără cazier.Descrierea jobului Responsabilități: Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM); Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor; Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție; Menține legătură cu
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa tanara, dinamica si cautam un coechipier dornic de afirmare. Daca si tu iti doresti sa vii alaturi de noi, vei beneficia de:- pachet salarial motivant + tichete de masa;- cafea sau ceai de cate ori simti nevoia sa servesti;- o zi de nastere in care poti alege sa nu vii la munca dar sa fii platit;- program de lucru fix;- training-uri de specialitatePentru a intra in echipa noastra trebuie sa te regasesti in descrierea de mai jos:- responsabil, ordonat, dinamic, serios;- abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;- memorie buna, meticulos, muncitor, cu capacitate buna de organizare si capacitatea de a lucra eficient sub presiune; - experienta anterioara in domeniul gestiunii de depozit (poate fi un avantaj);- cunostinte de utilizare a unui terminal scanner android si PC: Outlook, Word, ExcelDescrierea jobului Responsabilitatile tale sunt urmatoarele:- gestionarea eficientă a stocurilor din depozit: receptia cantitativa si calitativa pe baza docume
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orangedetii echipament personal.Atuncite asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Coordonator Masura Mentenanta


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul tehnic, specialzare electrotehnica/ energetică/ electroenergetica.Experienta: Experienta de minimum 3 ani in activitatii specifice sectorului distributiei energiei electrice; Experienta de minimum 3 ani in management.Cunostinte: Cunostinte temenice in domeniul electroenergeticii si a distributiei energiei electrice; Cunostinte avansate a prescriptiilor tehnice, standardelor, normelor si legislatiei din domeniul distributiei si utilizarii energiei electrice.Competente: Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate; Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala; Bune abilitati de comunicare si coordonare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie; Executia lucrarilor la termenul si calitatea ceruta; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power P
ADREM INVEST SRL

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Gestionar Șantier Bacău


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai:- Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte.- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office, MS Outlook;- Adaptabilitate si perseverenta;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Meticulozitate;- Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale?Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului;Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie.Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei;Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier;Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie;Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Gestionar Santier Bacau


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte. Minim studii medii; Cunostinte MS Office, MS Outlook; Adaptabilitate si perseverenta; Abilitati de comunicare clara si concisa; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului; Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie. Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei; Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile; Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier; Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie; Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Asistent Medical


Candidatul ideal Asistent medical laborator radiologie dentaraCerinteStudii medicale medii (cel putin scoala post-liceala sanitara)Constituie avantaj:- Cunostintele de specialitate (radiologie dentara sau stomatologie) sau absolvent 2023Descrierea jobului Oferta (bonusuri, beneficii)Salariu atractivBonuri de masaColectiv tanar, aparatura ultra-performantaConditii bune de munca si stabilitate
DEROM DENTAL INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3272 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.