Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Functionar Administrativ - Logistica


Candidatul ideal Persoana ce va face parte din echipa noastra de LOGISTICA este esential sa aiba: atenție la detalii, rigurozitate, organizare, corectitudine, responsabilitate cunoştinţe bune de utilizare PC incluzând Microsoft Office cunostinte de baza logistica limba engleza mediu (conditie obligatorie) limba spaniola (constituie avantaj) capacitate de sinteza, adaptabilitate, spirit de echipa, rezistenta la stres, gestionarea optima a timpului, capacitate si dorinta de dezvoltare, implicare bune abilitati de comunicareDescrierea jobului Realizarea operatiunilor legate de gestionarea transporturilor catre furnizori /clienti, in mod optim, conform procedurilor interne si legislativePrincipalele responsabilitati:​ Colaborarea cu partenerii interni cat si externi (furnziori, clienti, transportatori) Declararea transporturilor in E-Transport, corect si la timp Comunicarea cu diferite departamente din cadrul companiei: logistica, achizitii, vanzari Evidenta transporturilor Rezolvarea prob
INDCAR BUS INDUSTRIES SRL

Administrator Imobile


Candidatul ideal Țiriac Auto Brașov este în căutarea unui Administrator imobile! Profilul căutat: Studii medii finalizate; Experiență minim 3 ani pe o poziție similară; Cunoștințe de operare PC; Permis de conducere categoria B: Foarte bune abilități de organizare, comunicare, negociere și planificare.Descrierea jobului Ține legătura cu furnizorii de servicii și supraveghează desfășurarea calității lucrărilor; Întocmește documentele interne necesare aprobărilor lucrărilor și calculează costurile necesare; Răspunde pentru buna funcționare a instalațiilor de iluminat, sanitare, canalizare, a sistemului de incendiu, a ușilor și a sistemului de ventilație; Răspunde de obținerea/ actualizarea certificatelor și avizelor pentru diverse echipamente din locația pe care o gestionează.
TIRIAC AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 61 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Administrator Societate Comerciala (cod 242111)


Candidatul ideal -Comunicare buna si abilitati sociale.-Abilitatea de conducere la nivel macro si micro.-Capacitate de delegare.-Vorbitor fluent de limbi slave, vorbitor de germana si engleza.Descrierea jobului - Analizarea informatiilor interne si externe cu impact asupra evolutiei firmei- Luarea deciziilor si rezolvarea problemelor ce apar in activitatea zilnica- Programarea muncii si activitatilor- Coordonarea proiectelor cu clientii.- Recomandäri de imbunätätiri pentru procesele de lucru.- Asigurarea calitatii serviciilor prestate catre client.- Normarea muncii si urmarirea rezultatelor.
BERATUNG ADMINSERV SRL

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Sef Birou/​serviciu Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SEF BIROU/SERVICIU ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII BRASOVExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII BRASOV

Administrator De Retea De Calculatoare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR DE RETEA DE CALCULATOARE - AJOFM | ANOFMAngajator: KRONOSPAN TRADING S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
KRONOSPAN TRADING S.​R.​L.​

Administrator Patrimoniu Gr.​ Iii - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Unitatea Militara 01932 Brasov Expira in 2024-04-30 LocatieBrasov NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorUnitati militare CategorieFunctie contractualaAnunt 1 post de Administrator patrimoniu Gr.III in cadrul Laboratorului cercetare si simulari avansate pentru FA la Unitatea Militara 01932 Brasov Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt: Conditii de studii: studii superioare cu diploma de licenta Vechimea in munca: 6 luni Nivelul de acces la informatii clasificate: ,,Secret de serviciu" Presupune acordul scris al candidatului privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in cazul in care acesta este declarat ,,admis"; Abilitatile, calitatile si aptitudinile corespunzatoare specifice postului: competente de comunicare, spirit organizator si analitic, abilitati de lucru in echipa/ cu publicul; Calendarul de desfasurare a concursului 1.Data-limita pana la care se pot depune dosarele de concurs la sediul U.M. 01932 Bra
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Sef Serviciu Administrativ-aprovizionare,​ Achizitii Publice - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Brasov Expira in 2024-04-26 LocatieBrasov NivelFunctii de conducere Tip Temporar AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Brasov cu sediul in Str.Nicopole nr.45 jud.Brasov, organizeaza, in conformitate cu HG 1336 / 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, concurs pentru ocuparea unei functii contractuale temporar vacante de conducere, pe perioada determinata, cu norma intreaga de 8 ore/zi, din cadrul Serviciului Administrativ-Aprovizionare, Achizitii Publice1 post sef Serviciu Administrativ-Aprovizionare, Achizitii PubliceDocumente solicitate candidatilor pentru inscrierea la concurs: Conform art. 35 al HG.1336/2022 pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente: a)formular de inscriere la concurs, confo
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Asistent medical - stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam asistent(a) medical(a) cu experienta pentru clientul nostru - Clinica stomatologica de top din Brasov. Oferim pachet salarial motivant si sanse reale de dezvoltare intr-o echipa de succes!Program de lucru in 2 schimburi, luni-vineri. Atributii:Ofera asistenta si suport permanent medicului de medicină dentară la efectuarea investigațiilor clinice uzuale;Completarea fișelor medicale ale pacienților la indicația medicului;Indrumarea pacientilor in vederea urmarii tratamentului recomandat;Asigurarea operațiunilor de curățare, dezinfecție, sterilizare, a spatiului si instrumentarului; Daca ai experienta, te consideri o persoană responsabila și punctuala, cu bune abilitati de comunicare si atitudine pozitiva, ai dorinta de a invata si a te dezvolta, nu ezita sa aplici!
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent(ă) Marketing Si Vânzări


Descrierea jobului Pentru fabrica noastră din Brasov Coresi, specializată în fabricarea sistemelor de șenile pentru vehiculele 4x4, recrutăm un Asistent(ă) Vânzări și Marketing pentru a susține activitățile noastre comerciale și de marketing. Dacă sunteți dinamic(ă), creativ(ă) și motivat(ă), cu abilități în CRM și expertiză în SEO, vă invităm să ne contactați. Trimiteți CV-ul dumneavoastră acum la adresa [email protected] și profitați de oportunitatea de a face parte dintr-o experiență profesională îmbogățitoare alături de echipa noastră!
ACF INDUSTRIE SRL

Gestionar


Candidatul ideal - Inteligenta- Integritate fizica- Atentie concentrata si distributiva- Initiativa- Memorie vizuala- Spirit organizatoric- Capacitate de a lucra cu oamenii- Rezistenta mare la stres- Punctualitate- Fara antecedente penale.Descrierea jobului Responsabilitati-Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa-Pastreaza documentele justificative legate de stocuri-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.-Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic-Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei-Respecta legislatia de gestiune a stocurilor-Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei-Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie-Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor-Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata-Preda marfa catre client conform documentelor e
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Coordonator Transport /​ Dispecer Night /​ Weekend In Brasov


Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.About our new logistic dispatcher for Trucks 22t- Previous experience as dispatcher or truck driver for trucks 22t will consider an advantage- You have a Quick head, and are able to handle multiple tasks.- Willing to work doing thе night (16:30-01:30 / 01:30-09:30), understanding that it is evening / night / Weekend- Willing to do everything in your power, to fulfill thе company’s high Customer-service, Prior knowledge about Scandinavia is an advantage- Responsible and takes pride in doing a good job- Test Eng
SASS LOGISTICS SRL

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Gestionar


Candidatul ideal GestionarIn cadrul Total Electric - distribuitor de materiale si echipamente electriceCerinte:Studii medii (liceul absolvit)Experienta pe o pozitie similara – constituie avantajExperienta in receptia si livrarea marfurilorPermis conducere CAT B obligatoriu,Cunostinte operare PCRezistenta la efort fizic, seriozitateBun organizator, ordonat, responsabilSpirit de echipa dezvoltatDescrierea jobului Gestioneaza marfa aflata in depozit, intocmind documentele necesare conform legislatiei in vigoare si procedurilor existente in societateParticipa la descarcarea/incarcarea marfii in/din depozitAranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozitEfectueaza receptia marfii la intrarea în depozitPregateste livrarile conform dispozitiilor de livrare si documentelor de insotire a marfii (avize , facturi) si ocazional face si livrarea acestora.Realizeaza diverse rapoarte referitoare la stocuriBeneficii oferite:Pachet salarial atractiv corelat cu performantaTichete de masa 25 Ron
B.​D.​ PROSECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent studii medii; Autorizatie ISCIR; Minimum 1 an experiență pe un post similar; Cunoștinte operare PC (Excel); Experienta de lucru intru-un sistem ERP – SAP (avantaj); Cunostinte de gestiune primară; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilități: Primește si recepționează materiale pe baza avizelor de livrare și a facturilor; Operează receptiile în sistem; Eliberează materiale către producție pe baza bonurilor de consum; Primește piesele finite, etichetează marfa și o pregătește pentru livrare.Beneficii: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Bonus al 13- lea salariu; Bonus pentru recomandare; Bonus pentru vechime; Bonus trimestrial de prezență; Acces la servicii medicale private printr-un abonament la Medlife sau Regina Maria; Ore suplimentare plătite cu un spor de 100%; Spor pentru orele de noapte; Tichete de masă; Tichete cadou pentru sărbătorile principale (Crăciun și Paște); Transport asigurat din Brasov și ma
JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Asistent Radiologie @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Te invităm să te alături echipei noastre din cadrul celui mai mare grup de clinici stomatologice din România și să profiți de șansa de a învăța, avansa și te perfecționa în cariera ta. La Dent Estet, căutăm un coleg dedicat, entuziast și bine pregătit pentru a sprijini medicii noștri în asigurarea succesului tratamentelor stomatologice.Ce implică această oportunitate?Execuția precisă a radiografiilor și utilizarea imagisticii avansate pentru un diagnostic excepțional!Descrierea jobului Cerințe: Certificarea pentru asistent de radiologie - obligatoriu; Studii medii finalizate; Absolvirea sau în curs de finalizare a studiilor în domeniul Asistenței Medicale Radiologice; Cunoștințe teoretice și practice solide despre radiografiile și imaginile pentru diagnosticul stomatologic (reprezintă un avantaj); Experiență în domeniu constitutie un avantaj; Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu;Profilul Psihologic: Deschidere pentr
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal - persoana proactiva- organizata- cu bune abilitati de comunicare si relationare- diplomata si responsabila- cu atentie distributiva- pozitiva si zambareata- initiativa, resonsabilitate, implicare , lucru in echipaDescrierea jobului In orice interactiune cu pacientul, respecta principiile ingrijirii centrate pe pacient, cautand sa acorde o experienta cat mai placuta.Solicita pacientului documentele medicale care stau la baza investigatiei : biletul de trimitere de la medicul specialist, cu alte documente medicale relevante.Pregateste pacientul pentru investigatie.Asigura evidenta investigatiilor imagistice.Respecta sectretul profesional si codul de conduita etica si profesionala a asistentului medical.
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2720 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Farmacist Si Asistent Farmacist - Brasov


Candidatul ideal Studii superioare/medii de specialitate finalizateExperiență pe o poziție similară de min. 1 anAviz de liberă practică avizat pe anul în cursBune abilități de comunicareAmabilitate și empatie față de paciențiIntegritate și etică profesionalăDescrierea jobului Farmacia Tei angajeaza FARMACISTI si ASISTENTI FARMACISTI care sa:- Indrume adecvat pacientii in timpul eliberarii prescriptiilor medicale gratuite sau compensate si sa ofere consiliere privind administrarea medicatiei, efecte secundare si/sau riscuri ale acesteia- Identifice nevoile pacientului si sa formuleze recomandari individualizate, in functie de nevoile acestuia- Administreze stocurile, verifice termenele de valabilitate si sa isi asume gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica- Participe la cursuri de educatie profesionala continua, conform reglementarilor, atat in tara cat si in strainatate- Isi desfasoare activitatea conform reglementarilor profesionale si legislative in v
FARMACIA TEI SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.