Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: HORICORSSM SERVICII SRLExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
HORICORSSM SERVICII SRL

Administrator Financiar I-s Cu 0.​50 NormĂ De Incadrare - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


SCOALA GIMNAZIALA NR. 1, COMUNA POIANA, JUDETUL GALATI Expira in 2024-05-10 LocatieGalati NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt POST VACANT: ADMINISTRATOR FINANCIAR CU 0.50 NORMA DE INCADRARE
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Consultant Accesare Fonduri Europene


Cautam o persoana cu experienta de minim 1 an in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up urilor te asteptam in echipa noastra. Oferim salariu fix+ comision Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua CV- detaliat la
FRUMAR TRAININGCONSULTING SRL

Angajare Administrator Asociatie Locatari


Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
ASOCIATIE LOCATARI

Caut Persoane Adecvate,​ Pt Administrare Gospodarie Turistica Zona Rurala,​jud.​brasov


caut persoane adecvate,indragostite de viata la tara,in mijlocul naturii,cu ceva cunostinte in gradinarit,floricultura,pomicultura,iubitori de animale,etc,pt administrare gospodarie turistica in zona rurala,jud.brasov,pt colaborare reciproc avantajoasa.
david sat

Caut Persoane Pt Administrare 5 Camere Regim Hotelier+bar Optional


caut persoane adecvate,pt administrare 5 camere regim hotelier+bar optional.
sport center
Vezi alte joburi relevante

Back Office Representative (french-speaking)–hybrid,​ Galati


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-orientedIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll do content editing for our client. This position is hybrid in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," “Best Companies for
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Store Manager


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); Reprezinta un avantaj o experienta pe un post similar de minim 2 ani; Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung; Spirit de echipa si aptitudini organizatorice; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii; Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli; Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni; Asigurarea unui management al stocurilor corect; Pregatirea si participarea la derularea inventarelor; Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service; Respectarea standardelor de merchandising ale companiei; Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea
MINISO HOME ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Cum am dori să fie noua noastră colegă? ⤵️☑️ Absolventă al unei școli postliceale sanitare sau cu diplomă de asistent medical generalist☑️ Experiență anterioară într-un cabinet stomatologic constituie un avantaj☑️ Cunoștințe solide în domeniul stomatologiei și abilități practice în asistența medicală☑️ Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipă☑️ Atitudine pozitivă, atenție la detalii și etică profesională exemplară☑️ Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona priorități multiple Descrierea jobului Beneficii✔️ Salarizare competitivă: unul dintre cele mai evidente beneficii este un salariu competitiv și adecvat pentru rolul de asistent medical, oferim o compensație echitabilă în funcție de nivelul de experiență și responsabilități.✔️ Instruire și dezvoltare profesională: oferim oportunități de formare și dezvoltare profesională pentru asistentul medical, ceea ce le-ar permite să-și dezvolte abilitățile și să-și
DENTOART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Farmacie-drogherie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Farmacist/​asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 2 ani (de preferat in industria Farma / Farma Veterinara / Pet);Capacitate de planificare si organizare eficienta a activitatii;Foarte bune abilitati de comunicare;Adaptabilitate si flexibilitate;Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor;Cunostinte operare MS Office;Carnet de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare 70- 80% din timp (job de teren).Descrierea jobului Dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata: Galati, Braila, Constanţa,Tulcea, Călăraşi, Ialomiţa.Gestioneaza relatii cu clientii noi, de tip KA subdistribuitori, clienti KA furaje, retele de magazine specializate.Identifica noi oportunitati de crestere business.Evalueaza la 2 saptamani stocurile deficitare din depozitele proprii (Alloga si Filipestii de Padure) si raporteaza catre departamentul aprovizionare.
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Medical Recoltare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Candidatul ideal: - Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;- Experienta de minim 1 an in recoltarea probelor biologice la adulti si copii;- Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile p
Regina Maria

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.