Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Giurgiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Giurgiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Drivers/​administrative Assistant (ct & Calaraşi & Giurgiu)


Candidatul ideal 7+ years of experienceGood knowledge of English and Romanian languagesDescrierea jobului Job DescriptionFor Black Sea Shore - Podişor Natural Gas Pipeline Project(308.323 km pipeline composed of 32.4 km Ø48" (Dn1200) and 275.9 km Ø40" (Dn1000)20 pcs valve stations, 4 pcs HDD, Fiberoptic Cables, Automation, Cathodic Protection etc. )Assisting the Project team in daily administrative activities.Driving and maintaining the vehicles entrusted to him in a safe and proper manner.
KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM IRKETI ISTANBUL SUCURSALA BUCURETI

Responsabil Administrativ Depozit Fresh Bolintin


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.D
PROFI ROM FOOD SRL

Ajutor Si Ingrijitor/​administrator Vila


Candidatul ideal Administrator/ ingrijitor vila - atributii: supraveghere, ingrijire vila si curte2 ajutoare - ingrijire vila si curteDescrierea jobului Cautam ingrijitor/administrator vila si 2 ajutoare (sau familie) pentru ingrijire vila si curte.Prezenta fizica permanenta obligatorie.Cazare gratuita, contract pe perioada nedeterminata.Vila nu este pentru inchiriere.
HR CONNECT PRO S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: C&A FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
CA FRACHT TRANSPORT LOGISTIK SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: GIURGIU SERVICII LOCALE S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
GIURGIU SERVICII LOCALE S.​A.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: DOLCE PAN GOLD SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GIURGIU
DOLCE PAN GOLD SRL

Administrator De Patrimoniu - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Sfintii Martiri Brancoveni, Giurgiu Expira in 2024-04-02 LocatieGiurgiu NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare! In temeiul dispozitiilor H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri, cu modificarile si completarile ulterioare, Scoala Gimnaziala ,,Sfintii Martiri Brancoveni" cu sediul in Giurgiu, Str. Tineretului, Nr. 5, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual de administrator de patrimoniu, vacant pe perioada nedeterminata, din cadrul serviciului administrativ.
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Administrator De Patrimoniu - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Sfintii Martiri Brancoveni Giurgiu Expira in 2024-04-02 LocatieGiurgiu NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt Anuntul a fost rectificat de institutia angajatoare conform documentului atasat mai jos anunt rectificatIn temeiul dispozitiilor H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri, cu modificarile si completarile ulterioare, Scoala Gimnaziala ,,Sfintii Martiri Brancoveni" cu sediul in Giurgiu, Str. Tineretului, Nr. 5, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual de administrator de patrimoniu, vacant pe perioada nedeterminata, din cadrul serviciului administrativ. Denumirea postului, numar posturi. perioada contractuala: ADMINISTRATOR PATRIMONIU -- 1 post contractual vacant pe perioada nedeterminata.
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Asistent Vanzari Giurgiu


Candidatul ideal Asistent vanzari GiurgiuDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Asistent vanzari Giurgiu​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le ofer
CA MODA RETAIL SRL

Store Manager/​asistent Store Manager Giurgiu


Candidatul ideal Store Manager/Asistent Store ManagerGiurgiuC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial
CA MODA RETAIL SRL

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook etc- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),
PRODESIGN 2002 SRL

Media netă estimată pe baza celor 389 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar /​ Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),CERINTE:- cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlo
CONGEB ACG SRL

Coordonator Servicii Pacienti – Centrul Socio-medical Din Adunatii Copaceni,​ Jud.​giurgiu


Candidatul ideal Fundația HOSPICE Casa Speranței –angajează Coordonator Servicii Pacienți – la Centrul Socio-Medical din Adunatii Copaceni, Jud.GiurgiuCerinte generale: Studii superioare absolvite, preferabil în domeniul socio-uman Minim 3 ani de experiență în coordonarea unei echipe si coordonare/management de proiect Abilități excelente de comunicare, leadership, organizare și adaptabilitate; orientare catre gasirea solutiilor Empatie, flexibilitate, maturitate emoționala Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel si Power Point). Limba engleza scris si vorbit la nivel avansatDescrierea jobului Planificarea si coordonarea activităților echipelor multidisciplinare de ingrijiri paliative pediatrice de la Centrul Socio Medical Adunatii CopaceniResponsabilități Se asigura ca oferim servicii de calitate de îngrijiri paliative pediatrice în centrele de zi, ambulatoriul de specialitate precum si la domiciliul pacientului prin echipele de îngrijire la domiciliu Supraveghează si ges
FUNDATIA HOSPICE CASA SPERANTEI

Farmacist Sef/​farmacist/​asistent Farmacie (bucuresti Sect 6)


Candidatul ideal Angajez FARMACIST SEF / FARMACIST / ASISTENT FARMACIE Bucuresti (sector 6), judetul Giurgiu, judetul IlfovProfil candidat:- Atestare profesionala vizata pentru anul in curs;- Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor din Romania/OAMMR;- Dinamic, comunicativ, cu spirit initiativa, responsabil, cu inclinatie spre lucrul in echipa.Descrierea jobului In functie de postul vizat atributiile sunt:- Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala/OTC-URI;- Supravegheaza eliberarea medicamentelor de catre asistentii de farmacie;- Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Tine evidenta produselor toxice si stupefiante;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Intocmeste comanda pentru aprovizionarea farmaciei;- Verifica si centralizeaza retetele pentru Casa de Asig
NEED FARM S.​R.​L.​

Coordonator Echipa - Depozit Curierat - A1,​ Km19


Descrierea jobului Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic? Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta p
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Coordonator echipa - Depozit curierat - A1,​ km 19


Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Ce ar trebui să ai?- Abilitatea de a coordona echipa de manipulanti marfa;- Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezinta un avantaj);- Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;- Dorință de perfecționare și capacitatea de a respecta procedura impusă de Team Leader;- Capacitatea de a fi ordonat, de a gestiona marfa;- Permis Cat. B + masina;- Disponibilitate pentru a
Sameday Courier

Gestionar Punct Lucru Bolintin Vale


Candidatul ideal - Minim 3 ani experiență profesională într-un post similar;gestiune,logistica,contabilitate- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente in utilizarea pachetului MS Office;- Persoana organizata, muncitoare, amabila si punctuala;- Capacitate de a lucra in echipa;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Integritate, seriozitate si implicare;- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Orientare catre client- Abilitati de negociere;Descrierea jobului Gestionarul este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor,coordonarea transporturilor. Asigura activitatile de gestiune pentru marfurile din depozitul punctului de lucru conform normelor si procedurilor in vigoare.Activitatea de lucru se desfasoara in localitatea Bolintin Vale - judetul Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.Responsabilitati principale :
SYMMETRICA SRL

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.