Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Să aibă experiență (minimum 2 ani) în consultanta sau elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale.Să fie foarte responsabil(ă)!Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizareSă fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate.Să vorbească și să scrie corect în limba română!Să fie dispus(ă) să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare .Sa cunoască procedurile de achizitii publice si folosirea platformelor dedicate scrierii si implementarii proiectelor.Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analizează și interpretează corect programele de finanțare
SOFCONS ENGINEERING SRL

Director Administrativ


Candidatul ideal Reprezentanta Bosch angajam director administrativ, persoana cu studii economice sau administrare afaceri.Oferim: pachet salarial motivant bonuri de masa prime sarbatori cazare (pentru persoanele din alte localitati)Cerinte: cunostinte limba engleza studii economice sau administrare afaceri cunostinte contabilitate primara operare PC permis conducere
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Executiv - Operational - Administrativ


Candidatul ideal Abilitati bune de organizare si gestionarului a timpului.Abilitati de comunicare, exprimare si convingere.Rapiditate in gandire si comunicare.Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregatirea profesionala oferite de companie.Cunoastere a pachetului MS Office.Atentie distributiva si de detaliu.Adaptarea usoara la diverse situatii neprevazute.Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa.Cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului - Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii;- Gestioneaza corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;- Programarea si organizarea intalnirilor;- Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor operationale, administrative si logistice la nivelul compa
VIA PRO IT CONSULTING SRL

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Linux Systems Administrator


Short company description Since 1882, Dow Jones has been finding new ways to bring information to the world’s top business entities. Beginning as a niche news agency in an obscure Wall Street basement, Dow Jones has grown to be a worldwide news and information powerhouse, with prestigious brands including The Wall Street Journal, Dow Jones Newswires, Factiva, Barron’s, MarketWatch, Financial News and OPIS.Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. Dow Jones has produced unrivaled quality content for more than 125 years and today has one of the world's largest news gathering operations globally. It produces leading publications and products including the flagship Wall Street Journal, America's largest newspaper by paid circulation; Factiva, Barron's, MarketWatch, Financial News, DJX, Dow Jones Risk & Compliance, Dow Jones
Dow Jones

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Finance/​payments Administration Assistant


Candidatul ideal We are looking for... Excellent English language skills Excellent verbal and written communication skills Attention to detail is essential Pro-active and self-motivated Creativity and adaptability Proficient in Microsoft Excel and Outlook Ability to multitask and prioritise own workload Ability to work under pressure in a fast paced environment and to various deadlines Willing to learn and able to show initiativeDescrierea jobului Iasi, RomaniaEnglish Language RequiredFull time, Hybrid RoleAbout us:We are a large Language Services company working with Public and Private Sector clients all across the UK. We help limited English speaking foreign nationals access critical services, such as medical services, by providing interpreters that speak their language.We have opened a brand new office in Iasi and looking for passionate and driven individuals to join our team!About the role:We are looking for a passionate and detail oriented individual to join our growing team here
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Profesor Business/​administrarea Afacerilor /​prof.​ Matematica


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator, profesor de informatica si profesor de administrarea afacerilor.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Facultatea de Administrare a Afacerilor, Facultatea de Matematica)• un foarte bun nivel al limbii engleze (nivel C1);• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de profesor;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Administrator Financiar (contabil șef) - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Deleni, judetul Iasi Expira in 2024-04-26 LocatieIasi NivelFunctii de conducere Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Scoala Gimnaziala Deleni cu sediul in localitatea Deleni, str. Principala, nr. 431A, jud. Iasi, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post temporar-vacant de administrator financiar (contabil sef), perioada determinata in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice. Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale Deleni - Iasi Informatii post : Denumire post : administrator financiar (contabil sef) Numar post : 1 (unu) Durata incheierii contractului individual de munca : determinata Tip norma contract individual de munca : intreaga Conditii specifice : - studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic - vechime in activitatea de
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Administrator Financiar – Contabil șef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Colegiul Tehnic ,,Haralamb Vasiliu" Podu Iloaiei, jud. Iasi Expira in 2024-04-26 LocatieIasi NivelFunctii de conducere Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie publicaAnunt Colegiul Tehnic "Haralamb Vasiliu" Podu Iloaiei organizeaza, in perioada 22.04- 19.05.2024, la sediul sau din soseaua Nationala nr. 88, Podu Iloaiei, concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant pe perioada determinata in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice: A . Informatii post : Denumire post : administrator financiar (contabil sef) 1 post Conducere; Durata incheierii contractului individual de munca : determinata Tip norma contract individual de munca : intreaga B. Continutul dosarului de inscriere : - Formular- tip de inscriere (anexa nr. 2 din H.G.1336/2022) - Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta ide
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajăm Administrator Pensiune


Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități e
SC AGREMENT VICTORIA SRL

Tehnician Administrativ


Angajam tehnician pentru activitati administrative la o tipografie. Cerințe: - experienta minima 3 ani, poate fi si pensionar. - să supravegheze buna funcționare a activitatii; Beneficii: - pachet salarial atractiv, cu diferite bonificații; - loc de muncă stabil dacă demonstrezi că ești omul potrivit la locul potrivit; - condiții de muncă plăcute.
TIPOGRAFIA SEDCOM LIBRIS
Vezi alte joburi relevante

Gestionar Marfă Magazin Retail - Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Lucrător Comercial Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să rezolvi probleme și să previi apariția lor*să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu (abilități de merchandiser)3. Te asigur
HR Design Consulting

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiasistent medical generalist full-time Cerințele postuluiAviz de liberă practică și asigurare de malpraxisCunoștințe de limbă engleză - nivel mediuCunoștințe de operare PC (office) și tehnoredactare - nivel mediu-avansatDisponibilitate de lucru in ture de ziExperienta in cabinete de cardiologie, in recoltare probe biologice si tratamente parenterale constituie un avantajexperienta de minim 1 an -1 postexperienta > 3 ani - 1 post Va rugam transmiteti CV pe adresa de e-mail.
Cardio Praxis SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Asistent Proiect


Candidatul ideal PENCRAFT caută Asistent proiecte pentru biroul de consultanta din Iasi. Dacă eşti o persoană entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei PENCRAFT! La PENCRAFT vei fi implicat în proiecte si misiuni de consultanță de anvergura si vei avea ocazia sa inveti si sa te perfectionezi continuu alaturi de cei mai buni experti în domeniu.Profilul candidatului: Studii superioare economice/comunicare si relații publice; Experienta de minim 6 luni pe un post similar sau intr-un domeniu relevant conex; Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.); Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj; Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Capacitatea de a lucra in echipa; Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor; Capacitate de a identifica soluţii; Abilitatea de a gestiona m
PENCRAFT SRL

Media netă estimată pe baza celor 28 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Asistent Medical Generalist In Iasi


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent De Vanzari Iasi Copou


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.