Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrative Support Control Tower


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H. Essers. Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrative Support Control Tower. CE VEI FACE În calitate de Administrative Support Control Tower, răspunzi de
H ESSERS SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: POPA OTILIA - CABINET DE AVOCATExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
POPA OTILIA - CABINET DE AVOCAT

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: TRANSPORT MONITOR CONTROL SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
TRANSPORT MONITOR CONTROL SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: IMPERIAL BEAUTY SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Primar-FARA STUDIITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
IMPERIAL BEAUTY SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: UIVAMOBIO CONCEPT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
UIVAMOBIO CONCEPT SRL

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: luna construction and cleaning solutions srlExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SOLUTIONS SRL

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DR.CIRCLE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
DR.​CIRCLE SRL

Angajam Coordonator Administrativ


Locatie: Oradea Program de lucru : Luni Vineri 8:00 16:00 Descrierea jobului : - Gestionare contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu clientii - Incheierea si verificarea contractelor - Verificare e-mail comenzi zilnice primite - Urmarirea , centralizarea ,verificarea productiei si a termenelor de livrare - Arhivarea documentelor Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu datele sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de tastare și de lucru cu computerele. - Atent la detalii și capacitatea de a identifica și corecta erori. - Cunoasterea limbii engleze si maghiare constituie un avantaj . - Experienta in softul SAGA . - Cunoastere contabilitate primara .
Ecim
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Soferi


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERS H.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii, dar, mai presus de toate, suntem o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de angajați ai noștri, toți cu spirit întreprinzător, împărtășesc pasiunea pentru afaceri, sunt mereu pregătiți să fructifice oportunitățile și stăpânesc un mod simplu de a face o mare diferență în fiecare zi. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt cei care duc compania mai departe. Noi ne ocupăm de dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le echipamente , de ultimă generație și ținând seama de importanța echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Vrei să faci parte din această experiență? Suntem în căutarea unui Coordonator Șoferi.CE VEI FACETe ești cel
H ESSERS SRL

Asistent Shop Online


Candidatul ideal Atenție excelentă la detalii Flexibilitate, bune abilități de comunicare, și abilități organizatorice și administrative Spirit analitic Interes pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței și a experienței utilizatorilor Experiența anterioară de redactare și editare reprezintă un avantajDescrierea jobului Optimizarea conținutului produselor noi și existente Implementarea tuturor detaliilor de prezentare a produselor: imagini, atașamente și atribute ale produselor Redactarea unor descrieri de produse unice, atractive și informative Prelucrare comenzi online Redactare generală pe site-ul web, dacă este necesar Evaluare constantă pentru a detecta și corecta conținutul web care va îmbunătăți experiența utilizatorului Colaborarea strânsă cu restul echipei, atunci când este cazul, pentru a primi îndrumare și sprijinDe ce Novambient?Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie în creștere.Procese decizionale rapide și scurte - contact direct cu conducerea.Un mediu de lucru
NOVAMBIENT SRL

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Asistent Medical/​terapeut


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane dedicate pentru realizarea tratamentelor de epilare definitiva pentru un job fulltime, in ture. Oferim un mediu de lucru placut, relaxant si modern. Candidatul ideal are studii de asistent medical sau kinetoterapeut, insa nu este importanta experienta deoarece ne vom ocupa noi de training-ul si de integrarea ta.Descrierea jobului Reactioneaza cu amabilitate si promptitudine solicitarilor clientilorAsigura un climat placut si armoniosOfera informatii adecvate procedurilor pe care le efectueaza si isi perfectioneaza constant cunostintele dobandite in urma training-urilor oferite de companieIntretine si curata aparatura utilizata cat si cabinetul in care efectueaza tratamentele respectand normele de igienaRespecta normele de securitate a muncii si PSIRespecta secretul profesional si codul de etica profesionala
ZAYAMITRA SERV S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Oradea


Candidatul ideal • Studii medii;• Cunostinte operare PC;• Bune abilitati de organizare a timpului;• Experienta in utilizarea programelor de gestiune;• Da dovada de dinamism, integritate, atentie la detalii, disciplina, politete;• Detinerea unui atestat de motostvuitorist reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozit, verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii (avize, facturi, procese-verbale de custodie, certificate de calitate, etc); - Intocmeste procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitative in momentul receptiei marfii si in cazul in care se refuza marfa datorita eventualelor vicii calitatative ale acesteia; - Verifica corectitudinea intocmirii comenzilor din sistem; - Depoziteaza marfurile receptionate in conformitate cu procedurile interne, pe categorii, producatori, prioritati, folosind echipamente si utilaje specifice;- Mentine
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Colete Si Gestionar Depozit


Candidatul ideal Să fie dispusă să învețe – în firmă învățăm și ne dezvoltăm continuu! Sa aibe cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail); Sa aibe dexteritate si atentie distributiva; Sa fie o persoana organizata Sa aiba atentie la detalii responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Responsabilitati: - Ambalаreа in mod corespunzator а coletelor si prеgatireа lor pеntru livrаrea prin curiеr - Asamblarеа cutiilor pentru transport; - Verificarea produselor cu probleme - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Evintenta coeltelor trimise - Stocul consumabilelor si cererea de comanda - Mentinerea ordinii in stocul produselorBeneficii: - Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala - Pachet salarial motivant - Mediu placut de lucru, intr-o echipa tanara
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari - Scule,​ Echipamente,​ Utilaje,​ Accesorii


Candidatul ideal Nivel Studii – medii sau superioare, specialitate marketingNivel de inteligenta – peste medieInstruire – specifica activitatii de vanzareExperienta ideala – minim 2 aniAbilitati – cunostinte operare PC (pachet MS Office si utilizare ERP), foarte buna comunicare si relationare, buna planificare, organizare si executie, personalitate puternica, gandire pozitiva, amabilitate, politete si eficienta, responsabilitate, ordine si corectitudine, seriozitate, creativitate, persuasiune, capacitate de aplanare a starilor conflictuale, perserverenta, fluenta verbalaAptitudini – capacitate de invatare, lucru cu documente, negociere, atentie selectiva concentrata si distributiva, analiza si sinteza activitatii in scopul imbunatatirii acesteia prin propuneri pertinente, planificare si organizare, eficienta, spirit de echipa.Cunoasterea pietei de profil si a produselor si serviciilor ofertate precum si a procedurilor interne ale firmei.Activitatea se desfasoara la sediul companiei in
CRIANO EXIM SRL

Office Assistant


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega pentru a se alatura echipei noastre in zona de birouri, intr-o pozitie care imbina partea de customer care cu cea de achizitii si de gestionare a portofoliului de produse.Ne-ar place ca noul sau noua colega:-sa fie o persoana ordonata;-sa aibe dexteritate si abilitati foarte bune de operare PC (Excel), rapiditate in folosirea tastaturii;-sa fie o fire comunicativa, optimista, vesela;-sa aibe minima experienta in customer service, sa stie sa vorbeasca frumos si profesional cu clientii nostri;-sa accepte ajutorul colegilor respectiv sa ajute colegii la nevoie, cu alte cuvinte sa stie lucra in echipa;-sa stie limba engleza macar la nivel mediu.Experienta in customer care sau in comertul cu alimente constituie un plus in selectia candidatilor.Descrierea jobului Principalele atributii pe care noul coleg sau noua colega le va avea:-raspunde la telefonul din centrala;-raspunde la emailuri venite de la clienti;-listeaza produsele noi intrate in porto
BIO HOLISTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Medeuropa Oradea


Candidatul ideal Esti un candidat eligibil dacă:- Deții Certificat de membru OAMGMAMR (ALP) pentru asistent medical generalist;- Experiența în monitorizarea/administrarea tratamentului pentru pacienții oncologici constituie un avantaj;- Ai abilități de muncă în echipă, proactivitate, aptitudini de comunicare, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate;- Cunostințe operare computer/MS Office - nivel mediu;- Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Asistentul medical va avea ca atribuții:- Monitorizează în permanenţă pacienţii internaţi pe compartimentul de spitalizare de zi;- Programează şi pregăteşte bolnavul prin tehnici specifice pentru examinările paraclinice indicate, organizează transportul lui, îl însoţeşte în caz de nevoie;- Administrează medicaţia orală, injectabilă, perfuzabilă la recomandarea medicului, întocmeşte foaia de evoluţie şi tratament după indicaţiile medicului, ajută medicul l
MEDEUROPA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.