Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA SANITARE VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARGESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
DIRECTIA SANITARE VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARGES

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA SANITARE VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARGESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
DIRECTIA SANITARE VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARGES

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;- Cunoașterea măsurilor de securitate, firewall, antivirus, criptare, autentificare și gestionare a accesului;- Competente în administrarea conturilor utilizatorilor, gestionarea drepturilor de acces și asigurarea securității informațiilor sensibile;- Abilități bune de comunicare pentru a interacționa cu ceilalți membri ai echipei, utilizatori și pentru a explica complexitatea tehnică în terme
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Administrator Credite Imm


Candidatul ideal ​CERINŢE:Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experința relevanta în administrarea creditelor acordate clienților IMM / Corporate;Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj;Limba Engleza – nivel cel putin mediu;Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel.Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii;Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare;Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse;Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Redactarea contractelor de credit, de garanție și acte adiționale; Monitorizarea creditelelor, angajamentelor și garanțiilor; Procesarea utilizărilor/ rambursărilor ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistrarea, în siste
ALPHA BANK ROMANIA SA

Ajutor Si Ingrijitor/​administrator Vila


Candidatul ideal Administrator/ ingrijitor vila - atributii: supraveghere, ingrijire vila si curte2 ajutoare - ingrijire vila si curteDescrierea jobului Cautam ingrijitor/administrator vila si 2 ajutoare (sau familie) pentru ingrijire vila si curte.Prezenta fizica permanenta obligatorie.Cazare gratuita, contract pe perioada nedeterminata.Vila nu este pentru inchiriere.
HR CONNECT PRO S.​R.​L.​

Consultant Expert Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Forum Proiect Invest SRL, 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚 de Consultanta în domeniul Fondurilor Europene cauta profesionisti talentati pentru a se alatura Echipei noastre dinamice in calitate de Expert / Consultant Fonduri Europene.Daca ai o Experienta de peste 2 ani în Scrierea si Implementarea Proiectelor sau ai lucrat intr-o institutie Publica Evaluand si Monitorizand Proiecte, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ajungi la birou si iti deschizi laptopul. Primul email : '' Proiectul dvs a fost aprobat'' pui mana pe telefon si suni repede Clientul, sa ii spui vestea buna. Vocea lui se schimba pe masura ce aude vestea. Iti multumeste de mai multe ori ca l-ai ajutat sa obtina Finantarea, acum afacerea lui poate in sfarsit sa creasca asa cum si-a inchipuit.Asa arata munca unul Consultant Fonduri Europene in Echipa noastra. Noi, echipa Forum Proiect Invest am sustinut peste 400 de Clienti sa obtina Finantari de peste 400 mililoane de euro in ultimii 15 ani.Suntem in ca
FORUM PROIECT INVEST SRL

Intern Database Administration - Full-Time


Modern wire harness systems and exclusive vehicle interiors: The name DRÄXLMAIER stands for automotive innovations – products that enhance your driving experience. Every day, approximately 75,000 associates around the world cooperate to contribute their knowledge, skills and automotive passion toward this goal. Individuals, who like to take on responsibilities, use their creativity and contribute their ideas toward the common success. Individuals like you! Intern Database Administration Job Req ID: 121621 Location: Pitesti, RO, 110101 Work Type: Part time Contract Type: unlimited We are looking for an Intern Database Administration for our plant in Pitesti . Responsibilities: Set up and implement database systems according to defined specifications(e.g. Oracle, Ms. SQL Server, PostgreSQL), in compliance with applicable IT service management processes; Further develop certain IT infrastructure components; Create and maintain technical documentation. Requirements: University studies - in
DRÄXLMAIER Group

Intern Server administrator - Full-Time


Modern wire harness systems and exclusive vehicle interiors: The name DRÄXLMAIER stands for automotive innovations – products that enhance your driving experience. Every day, approximately 75,000 associates around the world cooperate to contribute their knowledge, skills and automotive passion toward this goal. Individuals, who like to take on responsibilities, use their creativity and contribute their ideas toward the common success. Individuals like you! Intern Server administrator Job Req ID: 121761 Location: Pitesti, RO, 110101 Work Type: Part time Contract Type: unlimited We are looking for an Intern Server administrator for our plant in Pitesti . Responsibilities: Set up and implement Server systems according to defined specifications(e.g. Windows server, RHEL), in compliance with applicable IT service management processes; Rectify errors and/or expansion of functionalities according to the specifications in the area of server systems; Further develop certain IT infrastructure co
DRÄXLMAIER Group
Vezi alte joburi relevante

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Candidatul ideal Ne marim echipa de Coordonatori Transport din Eliton Trans si ne cautam un nou coleg! Te invitam sa bem o cafea impreuna la biroul nostru din Bascov, jud. Arges, esti curios sa vezi cum arata? Vino sa ne vizitezi!Se lucreaza de la birou! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor i
ELITON TRANS SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară în recrutare și administrare personal este un plus; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a prioritiza efficient; Carnet cat. B – cerinta obligatorie; Cunoștințe în domeniul legislației privind resursele umane; Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Descrierea jobului Responsabilități:Recrutare: Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin intermediul diferitelor canale de recrutare, gestionarea procesului de selecție și intervievare.Administrare Personal: Gestionarea aspectelor administrative ale personalului, inclusiv documentația și oferirea suportului necesar angajaților. Elaborarea contractelor de muncă, administrarea dosarelor de personal, redactarea fișelor de post și eliberarea diverselor adeverințe. Menținerea colaborării cu serviciul externalizat de contabilitate pentru furnizarea informațiilor referitoare la angajări și plecări în scopul op
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lucrator Gestionar/​receptioner - Hervis Pitesti


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Asistent Vanzari Magazin Nou - Pitesti


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul care se va deschide în Pitești, în incinta: Argeș Mall.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pent
DEICHMANN S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Arges Mall


Candidatul ideal -Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului -activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistenta /​ Asistent Medical(a) Pitesti (obligatoriu Studii In Domeniu)


Candidatul ideal Calificare de asistent(ă) medical(ă) - obligatoriu; Obligativitatea scolii / facultatii de asistente; Experiență de recepționist(ă) în clinică medicală avantaj. Experienta de minim 1 an in domeniul medical - obligatoriu; Este pozitiv(a),calm(a), comunicativ(a) si cu o foarte buna capacitate de relationare; Are abilitatea de a coordona mai multe sarcini in acelasi timp; Se exprima coerent si corect in limba romana; Are cunostinte bune de operare PC si cunostinte de ultilizare a casei de marcat si sistem POS; Este preocupat(a) sa invete si sa se dezvolte.Condiții: Program de lucru full-time L-V 8-16. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Bonusuri în funcție de experiență și performanță; Salariu motivant.Descrierea jobului Ne marim echipa cu Asistenta / Asistent medical(a) Programarea pacientilor si asigurarea confortului acestora in sala de asteptare; Oferirea oricaror informatii catre clienti in
NATISAN GRUP S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Gestionar


Candidatul ideal Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include gestionarea și monitorizarea stocurilor, recepționarea și expedierea mărfurilor și menținerea unui sistem de inventar precis. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră de vanzari a asigura o aprovizionare eficientă și o livrare promptă a produselor noastre.Reprezinta avantaj:- Experienta pe o pozitie similaraDescrierea jobului Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozitEtichetarea şi organizarea produselor în depozitMonitorizarea stocurilor şi actualizarea sistemului de inventarPregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecteColaborarea cu echipa de vanzari pentru a coordona transportul şi livrarea produselorRezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilorMenţinerea curăţeniei şi a ordinei în depozitBeneficiiOportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulantPosibilitatea de a dezvolta abilități solide de gestionare a stocurilorColaborarea
ROMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2093 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal studii medii cunoștințe operare PC abilități de munca în echipa integritate, seriozitate si implicare persoană responsabilă, ordonată, corectă, fara cazier bune abilități de comunicare și relaționare permis conducere categoria BDescrierea jobului respectarea programelor de livrare / receptie marfa; participa activ la operațiunile de pregatirea a marfii pentru livrare, inclusiv operațiuni de incarcare-descarcare a marfii; impacheteaza, infoliaza si eticheteaza produsele în colete / paleti; pregateste actele pentru livrarea de marfa pe care le primește de la departamentul de logistica (awb-urile, etichetele de livrare) si de la departamentul facturare / contabilitate, documentele fiscale ce însoțesc marfa (facturi / avize); efectuarea recepției mărfurilor la intrarea in gestiune; verifica documentele si semnalează eventualele neconcordante cu privire la cantitatile receptionate; intocmește procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitati
DIVINOL LUBRICANTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Traffic Manager Junior /​ Coordonator Transport Junior


Candidatul ideal Traffic Manager Junior / Coordonator Transport JuniorInteres pentru locul de munca unde te poti dezvoltape plan personal si profesionalExcelente abilitati de comunicare in limba Romana darsi Engleza nivel AVANSATMotivatie pentru crestere profesionala si proactivitateDescrierea jobului Traffic Manager Junior / Coordonator Transport JuniorMunca administrativaNegociereOferiti suport clientilorPlanificareColectare si analizare de dateMonitorizarea comenzilorOferiti suport furnizorilorParticiparea in proiecte simpleComunicati cu parteneri straini
UNIT CARGO TRANSPORT INTELLIGENCE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.