Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administratie Publica in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant fonduri europene


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConsultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare;Pregatirea documentelor necesare accesarii finantarii nearambursabile;Asistenta pe perioada implementarii.- Elaborarea si /sau completarea documentelor necesare contractarii finantarii / raspunde la solicitarile de clarificari emise de organismele intermediare si/sau alte organisme abilitate (studii de fezabilitate, planuri de afaceri, memorii justificative,cereri de finantare, etc).- Intocmire si realizarea corespondenta/comunicarea cu clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Cerințele postuluiStudii superioare; - Cunostinte avansate de Microsoft Office; - Abilitati de organizare, comunicare;- Cunostinţe sau experienţă în managementul proiectelor constituie un avantaj- Abilităţi de lucru cu documentaţiile specifice domeniului- Abilităţi conceptuale în realizarea de materiale scrise- Capacitate de abstractizare si
ARHIDOR SRL

Consultant Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook;Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Atentie la detalii;Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj;Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj;Permis de conducere cat B constituie avantaj;Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila;Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului;Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de fin
S.​C.​ARHIDOR SRL

Responsabil Administrativ Betoane Satu Mare


Candidatul ideal Experienţă profesională de minim 2 ani într-un post similar.Studii medii profil economic; studiile superioare sunt un avantaj.Cunoştinţe contabilitate primară.Cunoştinţe operare computer.Abilităţi de comunicare şi orientare către client.Spirit de echipă şi profesionalism.Abilităţi de organizare şi planificare.Descrierea jobului Responsabilități principale:Gestionează activitatea financiar-contabilă a staţiei de betoane: facturare, încasări, întocmirea registrului de casă, relaţia cu banca.Preia comenzile şi oferă informaţii la solicitarea clienţilor.Menţine evidenţa contractelor în derulare şi a încasărilor.Gestionează alte activităţi administrative specifice staţiei de betoane.Ce îți oferim?Pachet salarial atractiv.Abonament clinica medicală privată și asigurare de viață.Prima de performanță.Pachet flexibil de beneficii.Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM ROMANIA SA

Administrator retea calculatoare - Full-Time


Pentru locația din Satu Mare căutăm Administrator retea calculatoare De la înființarea sa în 1965, afacerea de familie s-a dezvoltat într-un grup internațional de companii. În 24 de locații din întreaga lume, peste 13.000 de angajați contribuie la succesul nostru. Datorită angajamentului și spiritului inovator al echipei noastre, Zollner Elektronik AG s-a impus ca numărul 1 în Europa în domeniul serviciilor de producție de electronice (EMS) și printre primii 15 furnizori de servicii EMS din întreaga lume. De la sisteme de încărcare inductivă pentru mașini electrice la centrale solare de hidrogen și sisteme de asistență cardiacă - în calitate de furnizor de servicii electronice și mecatronice, sprijinim clienții din diverse industrii pentru a transforma ideile în succese. Ceea ce ne unește întotdeauna: inovația, performanța, încrederea și diversitatea. Bine ați venit la Zollner! Descrierea postului Asigură buna funcționare a echipamentelor si sistemelor de retea, cablare structurata;Asi
ZES Zollner Electronic S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Lucrator Gestionar Receptie Marfa - Hervis Satu Mare


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;•
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager


Candidatul ideal capacitate de invatareDescrierea jobului office, asistentmanager
CIMERIEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Salutare!Suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară. Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea, urmărirea și verificarea facturilor primite. Mangerierea relației cu contabilitatea/casieria și asigurarea plății facturilor la scadență; Menținerea relației cu instituțiile statului și elaborarea raportărilor necesare la: Mediu, Ecosynergy, Alimente, Intrastat, Autorizații, Medicina muncii, Apele române; Urmărirea emailurilor și transmiterea mai departe către fiecare responsabil conform obiectului; Urmărirea evidenței Autorizațiilor și a documentațiilor flotei de autoturisme, a foilor de parcurs aferente; Gestiunea motorinei; Achiziții administrative necesare desfășurării activităților în birou, showroom; Relația cu colaboratorii și posibilii col
HOLIV ECOPLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Contabil


Candidatul ideal Are cunostinte de contabilitate si fiscalitate, a terminat facultatea de profil sau este student in anii superiori, este capabil sa gestioneze mai multe sarcini si proiecte simultan si are spirit de echipa.Experienta anterioara intr o firma de contabilitate este un mare avantaj.Descrierea jobului Descriere job:1.Inveti in permanenta si aflii spete noi cu rezolvari specifice2.Ajuti contabilul sef3 Oferi solutii si implementezi proiecteResponsabilitatiIntroducerea documentelor primare in softul de contabilitate.
RAMBAS AP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Comercial


Candidatul ideal -limba engleza-limba maghiara constituie un avantaj-minim studii liceale cu bacalaureat sau studii superioare-cunostinte operare PC-capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva,-capacitate rapida de decizie si de asimilare a cunostintelor-experienta in domeniu constituie avantaj-abilitati de comunicare, amabilitate si eficienta- permis de conducere cat.BDescrierea jobului - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini-procesarea comenzilor primite de la clienti-analiza si rezolvarea erorilor/reclamatiilor survenite in urma comenzilor-prezentarea si promovarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei-oprerare, intorducere, prelucrare si validare, date si comenzi-intocmirea de rapoarte /analize pe baza comenzilor.
AGROPROD CRASNA COOPERATIVA AGRICOLĂ

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari 20-30-40 Ore


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm: ​ Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! ​ Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.Descrierea jobului Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: ​ Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. ​ Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bi
HM HENNES MAURITZ SRL

Director VÂnzĂri (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Store Manager -asistent Store Manager


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 4000 RON net la norma de 8
BSB FASHION SA

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Asistent Medical Recoltare


Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Generalist, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune.Sa-ti povestim pe scurt despre rolul de Asistent Medical Recoltare:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi.Alaturi de noi te poti bucura de multiple beneficii:• Abonament gratuit de servicii medicale;• Contract de munca pe perioada nedeterminata;• Bonuri de masa;• Perioada de inductie (training);• Cursuri online din confortul casei tale sau de oriunde te afli;• O zi d
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Coordonator Servicii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic sau juridic;Experienta bancara relevanta, competente profesionale intr-o pozitie de Senior/ Coordonator in aria clientela/ front office;Cunostinte temeinice ale legislatiei bancare si regulamentelor BNR;Limba engleza;Bune cunostinte MS Office (Word, Excel).Descrierea jobului Promovarea imaginii, produselor si serviciilor Bancii;Propunerea solutiilor de finantare pentru clienti si stabilirea parteneriatelor de durata, bazate pe un inalt nivel de profesionalism.Beneficii:Echilibru viata personala/viata profesionala- pana la 30 de zile de concediu de odihna/an, in functție de experienta de lucru;- zile libere platite pentru evenimente speciale din viata ta;- birthday off – zi libera pentru a-ti celebra aniversarea cu cei dragi;- zi libera pentru evenimente personale neprevazute;- zi libera pentru examene – suntem alaturi pentru performanta ta;- asigurare medicala – pentru ca un simplu abonament medical nu acope
ALPHA BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1059 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.