Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Bragadiru

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Bragadiru

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Bragadiru Marketing - Administrativ


Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare
Rainbow
Vezi alte joburi relevante

Office Manager- Birou Proiectare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Office Manager dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre de proiectare. Ca Office Manager, vei juca un rol esențial în asigurarea funcționării eficiente a biroului nostru de proiectare, facilitând comunicarea și coordonarea între departamente și asigurând că toate activitățile administrative sunt gestionate în mod corespunzător.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar de office manager sau în administrarea biroului (domeniu tehnic constituie avantaj) Excelente abilități de organizare și gestionare a timpului, seriozitate si punctualitate. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan Cunoștințe avansate de operare a computerului și a programelor Microsoft Office Atenție la detalii și abilități analitice Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări Limba română fluentă, atât în vorbire, cât și în scris Permis auto categoria B- OBLIGATORIUDescrierea jobului Responsabilități: Gestio
BIARC AMS PROJECT S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Usi


Candidatul ideal - Absolvent studii medii- Cunostinte avansate Microsoft Office- Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj- Posesor permis conducere categ. B- Experienta in utilizarea unui software tip ERP reprezinta un avantaj- Cunostinte gestiune primara- Seriozitatea si organizarea reprezinta un punct forteDescrierea jobului - Receptionarea comenzilor de usi si accesorii venite de la departamentul de vanzari sau back-office- Procesarea acestor comenzi in sistem- Participarea/supravegherea procesului de livrare a comenzilor- Gestiunea stocului de usi ( receptie, pregatire pentru livrare, control tehnic calitativ )- Participarea/supravegherea procesului de receptie a usilor- Managementul depozitului de usi ( spatii de depozitare, curatenie..etc )- Inventarierea periodica a produselor din stoc- Semnalarea problemelor de calitate, stoc, neconformitati..etc catre departamentul de achizitiiBeneficii- Salariu motivant- Decontarea cheltuielilor cu transportul- Prime cu ocazia sarb
RTH PROCONSTRUCT S.​R.​L.​

Asistent De Farmacie Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Asistent de farmacie Bucuresti si IlfovCATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și res
CATENA MANAGEMENT SRL

Asistent Vanzari - Afi,​ Promenada,​ Mega Mall


Candidatul ideal Sales assistant - Next AFI, Mega Mall, PromenadaDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail, te asteptam in echipa noastra!!Descrierea jobului Sales assistant - Next AFI, Mega Mall, PromenadaAvantajele tale: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru flexibil, in ture, 8h/zi Salariu net incepand de la 2700 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestere Tichete de masa – 600 lei (in functie de zilele lucrate, 30 lei/zi) Decontarea transport Asigurare medicala la o clinica privata Premii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati: Procesare si receptionare marfa.
NEXT ROMANIA

Asistent Logistica


Candidatul ideal Permis auto categoria B; Minim 2 ani experienta pe un post similar; Studii: medii sau superioare, de preferinta in domeniul ethnic; Cunostinte medii operare PC (pachetul Microsoft Office); Capacitate de asumare a responsabilitatilor si de gestionare a problemelor concomitente, situatiilor de criza, finalizare a operatiilor in termenul stabilit; Rezistenta la sarcini repetitive si stres; Capacitate buna de relationare interumana, spirit de echipa; Proactivitate, eficienta, orientare catre rezultate si eficientizarea muncii; Eficienta folosirii masinilor, resurselor materiale, procentaj minimal de erori;Cunostinte mecanica auto, hidraulica, electrica auto.Descrierea jobului Verifica, instruieste, organizeaza si tine evidenta documentelor autovehiculelor parcului auto; Intocmeste lunar un raport pentru intregul parc auto (utilizator, km lunari, consum de carburant, data expirare RCA, ITP, Casco, Leasing); Transmite lunar raporari catre dir. Administrativ si dir. Economic;
RECYCLE INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 423 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Secretara Companie Multinationala Si Joburi Asemanatoare


Candidatul ideal Va cautati un job office la o companie dе prestigiu?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile, cea de secretariat pentru o companie multinationala (sau cea de Asistent de vanzari) dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de studentie cand studiile va ocupa parte din timp? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (tinerii absolventi pentru posturile full-time si studentii/ masteranzii pentru cele part-time sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucreze cu compu
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de preferinta, studii economice, socio-umane, resurse umane sau administrarea afacerilorExperienta minim 2-5 aniCapacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si managementCapacitate de organizare si prioritizare a listei de activitati zilniceInitiativa in eficientizarea/imbunatatirea sistemului de implementareBune abilitati de comunicare scrisa si verbalaFluenta in vorbirea limbii englezeDescrierea jobului Responsabilitati:Receptionarea, redactarea și expedierea corespondenței administrative sau de rutinăColectarea informațiilor relevante despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajatAsigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele pregătite pentru plățile salarialePregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calculCunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special ExcelGestionarea și actual
AMAG CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4073 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Depozit Piatra Naturala,​ Depozit Bucuresti


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZIT PIATRA NATURALA DEPOZIT BUCURESTI​, Soseaua de Centura 47, Chiajna Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare;& coordonare a echipei din subordine Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Ac
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Asistent Comunicare Multinationala Si Operator Calculator


Candidatul ideal Sunteti in cautarea unui job care sa va motiveze si va doriti un mediu deosebit de lucru?Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?Va invitam sa aplicati pentru oricare din pozitiile disponibile, ”Operator computer departament vanzari” si ”Asistent comunicare clienti” dar puteti fi selectat/a si pe alte pozitii asemanatoare din diverse departamente unde activitatea principala se desfasoara pe computer.Sunteti in primii ani de experienta in munca, sau in anii de masterat cand aveti timp pentru a munci in program full-time? Sunteti persoana pe care o cautam, puteti aplica la unul din posturile oferite!Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera (tinerii absolventi cat si masteranzii cu disponibilitate de munca sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa evolueze in cariera), amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucrez
AGENTIA DE FOTOMODELE SEQUOIA MODELS S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal • Experiență minim 2 an în gestionarea unui depozit de marfuri;• Autorizatie stivuitorist - obligatoriu;• Limba engleza – nivel conversational constituie avantaj;• Cu experienta in coordonarea si organizarea gestiunii;• Absolvent studii medii; studiile superioare constituie un avantaj;• Abilități de lucru cu calculatorul – nivel mediu;• Abilități de planificare, organizare;• Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;• Disciplina, rigurozitate, seriozitate;• Capacitate de a lucra sub presiune;• Permis de conducere - categoria B;• Fără cazier – obligatoriu.Descrierea jobului • Recepționarea (cantitativă și calitativă), colectarea, verificarea și ambalarea produselor din depozit, contribuind astfel la asigurarea acurateței și disponibilității stocului din depozit;• Aranjarea marfii in depozit in functie de tipul acesteia;• Verificarea/etichetarea produselor;• Participarea la inventarele efectuate periodic;• Verificarea termenelor de valabilitate a produselor;• Va
TEGEE INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent Logistica


Candidatul ideal - Abilități excelente de comunicare în limba engleză și română- Organizat- Coordonarea cu alte departamente din cadrul companiei pentru a asigura livrarea fără probleme și la timp a bunurilor și serviciilor- Familiaritate cu reglementările și conformitatea transportului maritim internațional- Activitate anterioară în domeniul importului și exportului -Descrierea jobului Responsabilitati:- Competențe informatice - exchange, office (excel și word) ERP intern- Monitorizarea expedierilor interne și internaționale1. Verificarea încărcării și descărcării- să pregătească și să semneze CMR sau aviz- să pregătească toată documentația necesară pentru a susține importul și exportul produselor și materiilor prime2.Pentru a efectua și a procura la nivel local opțiuni, alternative de transport între:- fabrică și subcontractori, (zilnic)- fabrică și vamă/ frontiere (ocazional)- fabrica și clienții finali (la date specifice, cu date fixe de încărcare și descărcare).- Autoturisme/vagoa
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Manager Magazin /​ Asistent Sef Magazin


Candidatul ideal ASISTENT SEF MAGAZIN / MANAGER MAGAZIN Acest anunt este disponibil pentru 2 pozitii: Asistent sef magazin sau Manager Magazin.Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor - avantaj- Foarte bune abilitati de organizare;Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordonarea activitatii din magazin (impreuna cu managerul);- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Optimizeaza activitatea de vanzare si de aprovizionare in magazin;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Oferta noastra:- Salariul minim net cuprins intre 2700 lei - 3300 lei + 600 lei bonuri de masa + comision din vanzari ;- Posibilitate crestere salariu in functie de rezultate dupa 3 luni;- Discount 20% la produsele companiei;- Program ideal (nu se lucreaza duminica);- Posibilitate avansare post Director Ma
GERMAG TREND SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal cunoștințe operare PC (Word, Excel, Outlook) abilități de vânzări abilități de comunicare și exprimare atitudine pozitivă și concilianta in relațiile cu clienții orientare către client personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență capacitatea de a învăța și dobândi noi abilitățiDescrierea jobului promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale firmei realizarea planului de vânzări lunar asigură asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți promovarea imaginii firmei menținerea mediului ambiant cat mai plăcut efectuarea vânzări și încasarea contravalorii mărfii program de lucru in tureBeneficii: salariu fix + bonus tichete de masă și cadou în format electronic training reducere de angajat pentru produsele comercializate mediul de lucru plăcut posibilitatea de dezvoltare personală si profesională
ARTEMIS OPTIC SRL

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Angajam Agent De Vânzări Secretariat


Angajam Agent de Vânzări Secretariat Locație: Bragadiru Jud Ilfov, Soseaua Alexandriei 544, în incinta FNC - la 5 minute de statia stb 421 sau 424 Suntem o companie dinamică și în plină expansiune, specializată în domeniul produselor insecticide. Cu o echipă de profesioniști dedicați, ne propunem să oferim produse si servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri. În calitate de Agent de Vânzări, veți juca un rol esențial în dezvoltarea afacerii noastre. Veți fi responsabil pentru identificarea și gestionarea relațiilor cu clienții, promovarea produselor serviciilor noastre, realizarea targetelor de vânzări cat si activitati de secretariat. Cerințe Experiență anterioară în vânzări constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Atitudine proactivă și orientată către clienți. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient. Responsabilități Identificarea și contactarea potenț
DEZINSECTIE SI DERATIZARE SRL

Asistent Manager Vanzari


Top Trade Consulting, companie cu renume in domeniul dezvoltării ansamblurilor imobiliare angajează Asistent Manager Comercial. Taskurile includ colaborare strânsă cu managerul comercial și îndeplinirea sarcinilor atribuite, precum si gestionarea activităților de contabilitate primară. Beneficii: - Salariu competitiv: 4.000 lei+telefon+ laptop; - Program flexibil: luni-vineri, 9-17. Punct de lucru: Orș. Bragadiru, Jud. Ilfov, Șos.Alexandriei nr.99C. Daca ai studii superioare, ești o persoană spontană și rezistentă la stres, ai un spirit organizatoric dezvoltat, deții cunoștințe în domeniul contabilității primare si doresti sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa trimiti CV-ul tau la adresa de email:
Top Trade Consulting

Media netă estimată pe baza celor 108 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.