Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Orastie

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Orastie

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Orastie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Orastie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: SC FARES TRADING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORASTIE
SC FARES TRADING SRL
Vezi alte joburi relevante

Administrator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DARIUS FIU S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PETROSANI
DARIUS FIU S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL ORASTIEExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORASTIE
SPITALUL MUNICIPAL ORASTIE

Coordonator În Materie De Securitate Si Sanatate În Munca (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR ÎN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE ÎN MUNCA (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UEROM FURNITURE CO. S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORASTIE
UEROM FURNITURE CO.​ S.​R.​L.​

Administrator De Patrimoniu Iii(s) - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Nr. 3, Lupeni, judetul Hunedoara Expira in 2024-04-23 LocatieHunedoara NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Scoala Gimnaziala Nr. 3, cu sediul in Lupeni, str. Calea Braii nr. 22, judetul Hunedoara, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022: 1. Nivelul postului: executie 2. Denumirea postului: administrator de patrimoniu III(S), post vacant, pe perioada nedeterminata. 3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga Dosarele de inscriere se depun la secretariatul institutiei. Informatii la tel: 0254560085, e-mail [email protected] Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 23.04.2024, ora 15:00, la sediul institutiei. Conditii specifice de participare la concurs: 1. Nivelul studiilor: Superioare: inginer/subinginer/economist 2. Vechime in specialitatea studiilor: minimum 6 luni 3. Alte conditii: Cunostinte bune de oper
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Gestionar (materiale de constructii)


Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Beneficii:Program Luni-Vineri.Tichete de masaDiscount analize medicale 
Arabesque SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Se doreste o persoana dedicata si foarte serioasa pentru o colaborare indelungata.Colaborarea se doreste a fi de minim 5 ani deoarece se va investi timp si resurse in fiecare coleg.Descrierea jobului Job-ul presupune activități de consultanță cu privire la programele de finanțare nerambursabile, realizarea și completarea documentațiilor specifice obținerii finanțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE. Salariu oferit poate sa depaseasca cu mult 1000 de euro daca rezultatele sun foarte bune deoarece se ofera pe langa salariu fix si bonus pe fiecare proiect facut.Atributii:1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:- identifica conditiile de aplicare conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect;- analizeaza contextul de derulare a proiectului in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvol
REDTYB PROJECTCONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari (part-time: 20 Ore/​saptamana)


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm: ​ Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! ​ Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.Descrierea jobului Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: ​ Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. ​ Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bi
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari / Consilier VanzariSe cauta consilier vanzari cu:* Atitudine pozitiva si personalitate placuta* Abilitati de comunicare si relationare* Spirit de echipa* Seriozitate, corectitudine, punctualitate* Creativitate, simt estetic, dinamismDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier Vanzari* Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul* Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor* Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)* Indeplinirea obiectivelor stabilite de seful direct* Completarea produselor la raftSe ofera:* Oportunitati reale de dezvoltare a carierei* Salariu fix + tichete de masa + bonus din vanzari* Garantia ca se lucreaza intr-un mediu prietenos si dinamic
INTERTOY ZONE SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Operator Date -consultanta Fonduri Europene Agricultura Deva


Candidatul ideal Cum a apărut pozițiaPoziția a apărut datorită creșterii companiei și a volumului de lucru.De asemenea, o parte din colegii noștri care se aflau pe această poziție au crescut într-o poziție superioară, cu responsabilități mai complexe.Te invit sa aplici la acest job doar dacăApreciezi un mediu de lucru sigur, în care ceea ce ți se cere este clar și bine definit prin roluri și responsabilități.Ești dispus să înveți tot ce ai nevoie pentru a-ți îndeplini responsabilitățile.Ești ordonat, atent la detalii și îți place să lucrezi cu documentele.Deții cunoștiințe de operare calculator Windows/Excel.Descrierea jobului Principalele responsabilitățiVei prelua și digitiza/salva documentele clienților atât în format fizic cât și electronic. Aceste documente sunt cele necesare dosarului cererii de finanțare fonduri europene și includ adeverințe, documente APIA, documente DSV, Registrul Agricol etc.Vei oferi asistență clienților legat de problemele (erori, date gresite etc.) pe care
AGRIFOND CONSULT SRL

Asistent Medical Radiolog -bucuresti -deva -resita -craiova


Candidatul ideal Medima este in cautarea a 10 Asistenti Medicali Generalisti / de Radiologie dedicati pentru a se alatura echipelor noastre din Deva, Resita, Craiova si Bucuresti.Cerinte:* Experienta dе minim 1-2 ani in activitatea dе radiologie (pozitionare pacienti, folosirea injectomatelor, etc.);* Autorizatia dе libera practică;* Asigurarea malpraxis;* Excelente abilitati de comunicare;* Integritate;* Orientare catre pacient;* Persoana empatica, dinamica, responsabila, organizata;* Disponibilitate pentru program de lucru in ture.Descrierea jobului Ce oferim:* Tehnologie de ultima generație;* Integrare cu o echipa medicala de elita;* Salariu atractiv;* Un mediu de lucru excelent și o abordare flexibilă a muncii.
MEDIMA HEALTH S.​A.​

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: MIHONESC CORPORATION&BUSINESS S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRAD
MIHONESC CORPORATIONBUSINESS S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: BITU PAN PROD SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: LUPENI
BITU PAN PROD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.