Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Administrativ


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Coordonator administrativ - Satu Mare.Sunt necesare studii tehnice superioare sau studii tehnice medii cu minimum 2 ani experienta in domenii reglementate de ISCIR.Ai nevoie de atentie distributiva, bune abilitati de organizare, comunicare si capacitate de analiza.Experienta in coordonarea unei echipe si in utilizarea echipamentelor de supraveghere video te vor ajuta in activitate.Ne dorim sa fii orientat spre dezvoltare, responsabil, harnic si onest.Iti vor fi utile cunostintele de operare MS Office (Excel, Word).Ai un avantaj daca ai absolvit unul dintre cursurile: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/ managementul deseurilor.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate,
DEDEMAN SRL

Administrator Financiar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Sacaseni Expira in 2024-05-09 LocatieSatu Mare NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt A.) Scoala Gimnaziala Sacaseni cu sediul in Sacaseni, str. Principala nr. 467, judetul Satu Mare, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022: 1. Nivelul postului: executie 2. Denumirea postului: administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata. 3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 0261822604 sau de pe website: scoalasacaseni.ro. Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 09.05.2024, ora 15:00, la sediul institutiei. Conditii specifice de participare la concurs: 1. Nivelul studiilor: Superioare 2. Vechime in specialitatea studiilor: 3 Ani 3. Alte conditii: Are capacitate deplina de exercitiuD.) Bibliografie si tematica: afisata la sediul
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Administrator Financiar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Scoala Gimnaziala Sacaseni, judetul Satu Mare Expira in 2024-05-15 LocatieSatu Mare NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt A N U N T Scoala Gimnaziala cu sediul in localitatea Sacaseni, str. Principala, nr 467, judetul Satu Mare, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 si respectand prevederile O.U. 34/12.05. 2023, dupa cum urmeaza:DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar III S NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant cu 0,5 norma NIVELUL POSTULUI: functie de executie COMPARTIMENT/STRUCTURA: Auxiliar didactic DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe saptamana PERIOADA: nedeterminataConditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice. Pentru
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Vezi alte joburi relevante

Sef/​ Coordonator Depozit


Candidatul ideal Cautam un coleg/ a care sa se alature echipei de la Satu Mare! Cum ar trebui sa fie?Trebuie sa aiba capacitatea de a-i inspira pe ceilalti.Să fie organizat, să aibă o atentie deosebită la detalii si să pregăteasca totul din timp.Sa aiba o atitudine pozitiva, care sa-i motiveze pe oamenii din subordine.Sa aiba abilitati de lider si de comunicare. Sa fie orientat catre rezultate.Sa fie capabil sa ia decizii in conditii de stres si sa dezvolte o echipa competitiva si eficienta. Ce responsabilitati va avea?1. Coordonarea echipei din statie.2. Urmarirea KPI pentru atingerea targetelor stabilite.3. Comunicarea procedurilor de lucru catre echipa.4. Mentinerea standardelor operationale.Descrierea jobului .
CARGUS S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal Criterii esentiale:- Permis de conducere B (Categoria C este un avantaj) de minim 2 ani, fara accidente grave;- Experienta in gestiune si distributie (constituie un avantaj experienta in domeniul auto);- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre nevoia clientului si cunostinte de baza in operare PC;Descrierea jobului Responsabilitati:- Receptia si pregatirea de livrare a marfii;- Realizarea distributiei si aprovizionarii cu marfa de la furnizori;- Comunicare foarte buna cu clientii si colegii de echipa si promovarea serviciilor catre clienti;Va oferim:- Colectiv tanar, ambitios, focusat pe dezvoltare si incurajarea initiativei;- Pachet salariual atractiv in functie de realizari, stabilitate, tichete de masa;- Asigurare medicala;- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera;
TRUCK ELEMENTS EXPRESS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1815 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Salutare!Suntem în căutarea unei persoane motivate și organizate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară. Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea, urmărirea și verificarea facturilor primite. Mangerierea relației cu contabilitatea/casieria și asigurarea plății facturilor la scadență; Menținerea relației cu instituțiile statului și elaborarea raportărilor necesare la: Mediu, Ecosynergy, Alimente, Intrastat, Autorizații, Medicina muncii, Apele române; Urmărirea emailurilor și transmiterea mai departe către fiecare responsabil conform obiectului; Urmărirea evidenței Autorizațiilor și a documentațiilor flotei de autoturisme, a foilor de parcurs aferente; Gestiunea motorinei; Achiziții administrative necesare desfășurării activităților în birou, showroom; Relația cu colaboratorii și posibilii col
HOLIV ECOPLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare,​ Sighetu Marmatiei


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Director Vanzari (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

SSM&SU - COORDONATOR SANTIER CONSTRUCTII


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Asistent vanzari Satu-Mare


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Asistent Contabil


Candidatul ideal Are cunostinte de contabilitate si fiscalitate, a terminat facultatea de profil sau este student in anii superiori, este capabil sa gestioneze mai multe sarcini si proiecte simultan si are spirit de echipa.Experienta anterioara intr o firma de contabilitate este un mare avantaj.Descrierea jobului Descriere job:1.Inveti in permanenta si aflii spete noi cu rezolvari specifice2.Ajuti contabilul sef3 Oferi solutii si implementezi proiecteResponsabilitatiIntroducerea documentelor primare in softul de contabilitate.
RAMBAS AP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Director VÂnzĂri (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: LEX 18 BRN CONSULT S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
LEX 18 BRN CONSULT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.