Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Excelente cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);Abilități bune de comunicare , organizare și prioritizare;Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;O bună atenție la detalii și precizie;Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;Rigoare, minuțiozitate şi răbdare;absolvent de studii medii/superioare în domeniul administrativ/economic;experiență profesională de minim 3 ani.Descrierea jobului Întocmirea pontajelor angajaților la finalul lunii;Întocmirea graficelor de muncă și rezolvarea eventualelor discrepanțe care pot apărea pe parcursul turelor de serviciu(pregătire profesională/delegații/concedii/schimburi de ture);Păstrarea legăturii cu personalul ce își desfășoară activitatea în punctele de lucru;Organizarea și direcționarea documentelor către diferite departamente (administrarea fluxului de documente);Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite;Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către
INTERVENTII ACTIVE IN ATMOSFERA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 942 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cerințe: absolvent de studii economice medii / superioare, stabilitate ,autodisciplina, rationament matematic, aptitudini numerice, cunoasterea programului Winmentor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: inregistrarea documentelor contabile, verificarea conturilor analitice furnizori/clienti, verificarea evidentei platilor si incasarilor, pastrarea legaturii cu clientii.
ADMINISTRATIV BUSINESS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5541 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Sef Birou/​serviciu Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SEF BIROU/SERVICIU ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: SC INFACO SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
SC INFACO SRL

Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBUPermanent contractTargu Mures,​ Romania - Full-Time


Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBU Permanent contract|Targu Mures|Retail & online banking Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBU Targu Mures, Romania Permanent contract Retail & online banking Misiune Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe roluri de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Iti oferim un mediu dinamic unde poti sa: Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri Asiguri gestionarea numerarului Profil Ai competente bune de comunicare, munca in echipa si vanzari? Alatura-te noua daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Po
Société Générale Assurances

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Angajam Administrator Cladiri In Targu Mures


angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Targu Mures, str Depozitelor pentru inchirierea si administrarea spatiilor proprii ale societatii.
SPID
Vezi alte joburi relevante

Personal Birou - Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent vanzari- serios, punctual;- cu abilitati de comunicare;- diploma de bacalaureat obligatorie.Descrierea jobului - mentinerea portofoliului de clienti;- preluarea apelurilor clientilor, furnizand informatii sau asistenta;- prelucrarea datelor pe calculator;- procesarea ofertelor de pret si a comenzilor;- ofera consultanta si suport clientilor.Beneficii:- salariu de la 3250 Ron Net + bonusuri din vanzari;- bonuri de masa 40 Ron/Zi;- ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica;- mediu de lucru placut;- posibilitati de promovare;- siguranta locului de munca;- perspective de viitor.Program de lucru: Luni-Vineri 8:00-16:30
SURUB TRADE SRL

Coordonator Bpf-gvp


Candidatul ideal Candidatul IdealSuntem Gedeon Richter România și căutăm un Coordonator BPF, cu bune abilități tehnice, atitudine proactivă și dornic de a învăța lucruri noi.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă:Ai studii superioare în domeniul ingineriei/farmaciei/chimiei;Deții cunoștințe tehnice solide;Cunoști limba engleză la nivel cel puțin mediu;Ai atenție distributivă, ești comunicativ și flexibil;Ești optimist, deschis la nou.Ar fi un plus pentru tine dacă:Ai experiență în domeniu;Ai cunoștințe de bază Excel, Outlook;Deții cunoștințe specifice de utilizare a programului AutoCadDescrierea jobului Provocările tale vor fi: Respectarea normelor cBPF (cGMP) specifice postului şi a procedurilor (generale, de operare standard, respectiv a instrucțiunilor de lucru) emise şi primite de la Compartimentul Asigurarea Calităţii.Sarcinile tale concrete vor fi:Coordonarea din punct de vedere al sistemului de asigurare a calităţii, a activităţilor de investiţii, întreţinere şi de metrologie;C
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Asistent Vanzari Targu Mures


Candidatul ideal Asistent Vânzări - Magazin Gatta Centrul Comercial Shopping City Târgu Mureș- Persoana ambitioasa, activa, comunicativa, dinamica, prezentabila, capabila sa faca parte dintr-o echipa tanara si de succes.- Bune abilitati de comunicare, planificare si atingere a obiectivelor.- Prezenta de spirit si flexibilitate.- Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta de dezvoltare profesionala.- Cunostinte de operare pe calculator.- Experienta ca asistent vanzari reprezinta un avantaj.- Studii: minim diploma de Bacalaureat.Descrierea jobului Magazinul Gatta comercializeaza ciorapi de dama, lenjerie intima, pijamale, costume de baie si accesorii.Atributiuni :- Deserveste clientii, prezinta produsele din magazin.- Promoveaza produsele in functie de nevoile si interesele clientului.- Cultiva si mentine relatii pozitive cu clientii si colegii.Oferta (bonusuri, beneficii):- Venitul lunar este format din salariu fix, comision din vanzari plus bonuri de masa.
MONDOROM S.​R.​L.​

Dispecer/​coordonator Transporturi


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Descrierea jobului Activitati spеcifice de еxpеditiе si transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor si conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor si a flotei proprii
COLNIC S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto Tg.​ Mures


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures.Adresa depozitului: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efectuezi returul pieselor; participi la inventarul perio
MATEROM SRL

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.