Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Campulung Muscel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Campulung Muscel

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Campulung Muscel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bistrița, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Dej, Huși, Oradea, Roman, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Asistent stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Se Caută asistent stomatologie, program 8 ore /zi , de luni până vineri. Se lucrează în ture. Cerințe:-certificat liberă practica-experienta în domeniu-fire empatică și comunicativă Responsabilitățile postului:sterilizarelucru la scauncompletare și organizare fise pacienți
Artmedica Dental SRL

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiDesfasurarea activitatii de secretariat.Cerințele postuluiStudii superioare.Studii Juridice reprezinta un avantaj.Limba engleza avansat scris si vorbit.Abilitati PC Microsoft word si excel, Outlook.Responsabilitățile postuluiRedactare documente, contracte, oferte, etc.Organizare, programare sedinte si audiente.Comunicare telefonic cu potentiali clienti.Corespondenta email.
COMEFIN SA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica-pitesti


Candidatul ideal • Student in an terminal sau absolvent de studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Realizeaza vizite la BEJ in vederea consultarii si preluarii de informatii din
EOS KSI ROMANIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Dispecer /​ Coordonator Transport International De Marfuri


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu (limba germana, franceza, italiana constituie un avantaj);Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj;Cunoștințe specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantajDescrierea jobului - Activitati spеcifice de еxpеditiе / transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor / conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor/ flotei propriiCe oferim:- Mediu de lucru profesionist, cu orientare catre performanta- Conditii de lucru premium- Oportunitati de dezvoltare pers
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent Vanzari Jysk Pitesti


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Vanzari Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Candidatul ideal Ne marim echipa de Coordonatori Transport din Eliton Trans si ne cautam un nou coleg! Te invitam sa bem o cafea impreuna la biroul nostru din Bascov, jud. Arges, esti curios sa vezi cum arata? Vino sa ne vizitezi!Se lucreaza de la birou! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor i
ELITON TRANS SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Responsabil Administrativ Magazin Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gospodăria unei companii? 🗸 Să veghezi ca nicio greșeală să nu se strecoare în documente? 🗸 Să întreții relația cu furnizorii și partenerii unei companii?Dacă ți-ai răspuns cu ”Da”, este momentul să duci #CarieraTa la următorul nivelul, adică în acel loc în care coerența, exemplaritatea, performanța, respectul, cinstea și simplitatea fac casă bună cu generozitatea unei echipe unite ca o familie.Privește mai departe!Cum ești: Orientat către rezultate – stabilești parametri de performanță și depui în mod constant eforturi pentru a atinge cât mai rapid și eficient rezultatele propuse; Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat; Atent la detalii – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor; Adaptabil – atunci când este nec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Coordonator Echipa Muncitori Asiatici


Candidatul ideal Cerinte: cunosterea limbii engleze la nivel mediu (conversational); carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru lucru in ture, daca va fi cazul.Descrierea jobului Responsabilitati: asigura inductia angajatilor asiatici la punctul de lucru; insoteste angajatii asiatici la locul de munca; se asigura ca toti angajatii asiatici sunt pontati la sosire si la plecare; supervizeaza pe toata perioada programulul de lucru buna desfasurare a activitatii angajatilor asiatici; intretine relatia permanenta reprezentantii locului de munca cat si cu superiorul direct si departamentele conexe; raporteaza dupa caz, absente ale angajatiilor asiatici, probleme de sanatate, probleme de alta natura catre reprezentantii locului de munca si catre superiorul direct si departamentele conexe; se asigura ca angajatii asiatici respecta ìn totalitate programul de lucru, pauzele si politica societatii contractoare; se asigura ca angajatii asiatici poarta echipamentul de lucru si se prezi
WISE FACILITY MANAGEMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.