Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Ajutor Gestionar Depozit


Candidatul ideal Manipulant marfa / Operator depozit Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Asistent Medical In Cluj-napoca


Candidatul ideal Asistent MedicalClinica Omnimedical angajeaza Asistent Medical Generalist in Cluj-Napoca(Str. Melodiei, Nr.1 - cartier Zorilor) Absolvent studii superioare UMF, Medicina Generala, sau Moasa cu diploma si drept de libera practica OAMMR. Absolventii recenti vor prezenta adeverinta de studii, urmand sa obtina ulterior dreptul de libera practica. Persoana empatica cu pacientii, respectuoasa, comunicativa, capacitate de a lucra in echipa, echilibrata psihic si dornica sa evolueze profesional. Abilitati digitale Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Situatie stabila domiciliul in Cluj-Napoca sau imprejurimi.Persoanele care nu au fost selectate/ recrutate la anunturile precedente sunt rugate sa nu mai depuna CV.Descrierea jobului Asistent Medical Comunicare cu call center-ul in vederea optimizarii programarii pacientilor activitate in relatie cu CAS recoltare analize laborator abilitati marketing medical/ reprezentant medical constituie avantaj tratamente intraveno
OMNIMEDICAL CLINIC S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cerem:- experiență în depozit și facturare;- abilități de a naviga prin operațiuni fără haos;- abordare friendly în comunicare;- cunoștințe operare MS Office și a software-urilor relevante.Descrierea jobului Ce faci:- coordonezi/ gestionezi operativ depozitul - de la stocuri, pana la supervizarea operațiunilor de încărcare/descărcare marfă;- asiguri o facturare ordonată și o gestionare corespunzătoare a evidenței financiare;- comunici eficient cu clienții,furnizorii si operatorii de transport;
LALE SERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Secretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. ​Job part-time 50% (4 ore) Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate dе multi – tasking bune abilitati dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе muncaDescrierea jobului ​Job part-time 50% (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redactarea contractelor deplasare la banca, finante, c
TITAN DATA HUB VALLEY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Gestionar


Candidatul ideal Gestionar in Cluj-Napoca• Experiență în gestiune de minim 3 ani (gestiune de marfa)• Cunoștințe de operare calculator si utilizarea internetului• Curs stivuitorist (obligatoriu)• Permis de conducere categoria B• Abilități de comunicare si lucru în echipaDescrierea jobului • Recepție marfă conform documentelor de intrare/ieșire• Gestionarea cantitativă și calitativă a mărfii• Depozitarea corecta a mărfurilor în scopul respectării condițiilor corespunzătoare depăstrare• Pregătirea mărfii pentru încărcare transport• Încărcarea mărfii în camion/duba în funcție de nevoie• Evidență stoc marfă în ERP• Întocmire proces verbal de diferențe stocuri si urmărirea realizării lor• Urmărirea stocurilor de marfa din depozit• Oferă informații despre stocuri departamentelor firmei• Pregătire marfa pentru inventar anual sau la cererea departamentului de contabilitate• Participarea la întregul proces de inventariereBeneficii Pachet salarial atractiv Un mediu de lucru plăcut si competitiv
PRODFER CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Cluj Napoca


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Export - Piata Italiana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Italiana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a sit
ALIDOR S.​R.​L.​

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Gestionar Ajutor


Candidatul ideal Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Gestionar Depozit Refrigerate


Candidatul ideal Compania ONCOS angajeaza pentru depozitul de refrigerate din Floresti, jud.Cluj.In plina dezvoltare,Oncos isi mareste echipa. Daca vrei sa lucrezi intr-un mediu de lucru placut , te asteptam in echipa noastra! Experienta este necesara pe un post de lucru similar.Beneficii:- salar motivant;- masa calda/zi;- transport asigurat;- alte bonusuri.
ONCOS PROD SRL

Asistent Departament Contablitate Administrativ


Candidatul ideal Asistent Departament Contablitate Administrativ in Cluj-Napoca, Job birou. Absolvent studii superioare/medii economice; Cunostiinte PC, MS Office ( Word, Excel, Power Point); Cunostiinte de limba engleza; Dorinta de imbunatatire constanta a nivelului profesional; Abilitati de comunicare si organizare, atitudine pro-activa; Persoană flexibilă, cu bune abilități de comunicare și cu atitudine pozitivă; Abilități de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor; Capacitatea de a respecta termenele limită; -Persoana dinamica, rezistenta la stres, in conditiile unor termene precise de raportare; Abilitati de comunicare cu clientii si de lucru in echipa.Descrierea jobului Contabilitate primara-Winmentor Activitati de secretariat Administrativ-Logistica -Protocol; Evidenta resurse umane.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 700 euro net Bonusuri de performante Prime de Sarbatori Decontare transport
CONSTRUMA DESIGN S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Atentie la detalii, organizare si prioritizare activitati Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare Cunostințe limba engleza Responsabilitate Atitudinea pozitiva, amabilitateDescrierea jobului Ofera suport administrativ in proiectele derulate Tine evidenta contractelor si a facturilor Intocmeste documente administrative Contabilitate primara, centralizarea facturilor si a platilor, emitere facturi pe baza devizelor de lucrari Introduce facturi de achizitii in programul ERP Evidenta fiselor de aptitudine, efecturarea programarilor pentru medicina muncii Evidenta pontajelor Ofera informatii generale despre companie Evidenta necesarului de echipamente folosite de catre angajati si diferite comenzi achizitii Suport in organizarea de teambuildinguri/alte proiecte interne.Beneficii: Program de lucru de L-V Telefon de serviciu Locatie centrala Tichete de masa Iesiri ocazionale cu echipa Teambuilding anual Echipa dinamica
MRB ELECTRIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3945 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent /​ Referent Departament Planning


Candidatul ideal Asistent /Referent departament Planning in Cluj-NapocaCerinte: Studii superioare (avantaj studii tehnice) Cunostinte de limba engleza nivel avansat Abilitati de comunicare si atentie la detalii Cunostinte de operare PC (inclusiv pachetul Microsoft Office-Excel) Experienta in utilizarea unui program ERP (constituie avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati: Introduce comenzile primite de la clientii CSi Romania Responsabil de urmarirea comenzilor alocate Comunica clientilor posibilitatea realizarii comenzilor din perspectiva termenului de livrare Realizeaza confirmarile/reconfirmarile de pret pentru proiectele CSi si le trimite clientilor Verifica facturile inainte de trimiterea lor spre clienti Realizeaza saptamanal o situatie completa a livrarilor pentru urmatoarea saptamana Oferă suport departamentelor din Producție și Logistică pentru urmărirea şi soluţionarea problemelor logistice ce pot să apară în cazul comenzilor alocateBeneficii: Tichete de 35 lei/zi Decont t
CSI ROMANIA SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CAMYRE CONSULTANCY S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
CAMYRE CONSULTANCY S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: C YOU FUTURE S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FLORESTI
C YOU FUTURE S.​R.​L.​

Nordic Group Floresti (cluj) Angajeaza Gestionar


Compania Nordic Logistic angajeaza gestionar pentru depozitul din Floresti (Cluj). Daca sunteti in cautarea unui loc de munca stabil, va rugam sa ne lasati aici un CV sau un numar de telefon la care va putem contacta. Candidatul Ideal - minim 8 clase; - este implicat , harnic si responsabil ; - are spirit de echipa dezvoltat; - experienta minim 3 luni in depozit - domiciliul in Floresti sau imprejurimi - seriozitate; - conditie fizica buna - apacitate de a invata rapid si de a se adapta - persoana receptiva, energica, ordonata, comunicativa - spirit de echipa, corectitudine Descrierea jobului Rezistent la efort si o conditie fizica buna Pregatirea comenzilor, manipularea marfii in depozit Participa la receptie marfa (incarcare-descarcare) Beneficii Mediu placut de lucru Tichete de masa de: 30 lei zi Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru: Luni-Vineri Asigurare sanatate privata Prime de Craciun si Paste Mai multe detalii privind oferta si programul de lucru se obti
Nordic Logistic
Vezi alte joburi relevante

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Functionar administrativ Transport in Gilau, judetul Cluj* Experienta pe un rol similar nu este obligatorie. * Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare;* Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii;* Bune abilitati de comunicare, cu spirit de echipa;* Cunostinte MsOffice (Word, Excel, Outlook);* Buna intelegere a proceselor de rutare;* Experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transport reprezinta avantaj;Descrierea jobului * Organizeaza, coordoneaza si planifica activitatea de transport zilnic;* Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia;* Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnica al soferilor pe care ii coordoneaza;* Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne;* Urmareste si centralizeaza datele referitoare la situatia masinilor, status, pozitie, eventuale intarzieri la in
TRANS SESE SRL

Media netă estimată pe baza celor 939 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.