Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrative Officer in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Gestionar - Magazioner


Candidatul ideal Organizat, Meticulos, Responsabil, Serios, Implicat, ProactivDescrierea jobului > receptioneaza fizic comenzile de materie prima cantitativ si verifica integritatea fizica a marfurilor receptionate> solicita controlorii de calitate pentru controlul calitate receptie a materiei prime> eticheteaza materiile prime si componentele receptionate conform cu cerintele interne> gestioneaza depozitul de materii prime: identificare produse, instructiuni, FIFO, asezare, etc.> se asigura de respectarea normelor de protectia muncii si a politicilor firmei in privinta aprovizionarii> se asigura de respectarea instructiunilor de depozitare si a conditiilor specifice pentru fiecare materie prima in parte> realizeaza periodic inventare fizice ale materiei prime si asigura corelarea stocurilor fizic vs system> urmareste eliberarea corecta si in cantitatea necesara de materie prima catre dep productie respectand fisa de consum> opereaza in system si in documentele de inregistrare, toate i
DIAPLAST PRODUCTION SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Dispecer /​ Coordonator Transport International De Marfuri


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu (limba germana, franceza, italiana constituie un avantaj);Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj;Cunoștințe specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantajDescrierea jobului - Activitati spеcifice de еxpеditiе / transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor / conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor/ flotei propriiCe oferim:- Mediu de lucru profesionist, cu orientare catre performanta- Conditii de lucru premium- Oportunitati de dezvoltare pers
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Coordonator Transport/​dispecer- Lb Italiana


Candidatul ideal -cunoștințe operare PC-word/excel-vorbitor lb italiana-obligatoriu și engleza-constituie un avantaj-experienta/cunoștințe specifice domeniului de transport internațional constituie un avantaj-seriozitate, abilitatea de a lucra în echipa.-bun organizator, atent la detalii.Descrierea jobului -realizează rapoarte/situații specifice domeniului logistic și se transport-solutionarea problemelor de transport, urmărirea transportulului.-comunicarea detaliilor legate de incarcarea si descarcarea marfii.
TOTAL TRANS MODAL AG SRL

Clinica MEDSCAN angajeaza asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Clinica Medscan angajeza asistenta medicala .Cerinte: Aviz de liberara practicaResponsabilitate, empatie și răbdare; Condiții: Program de lucru full-time;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Salariu motivant.
sc plusdent estet art

Asistent stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Se Caută asistent stomatologie, program 8 ore /zi , de luni până vineri. Se lucrează în ture. Cerințe:-certificat liberă practica-experienta în domeniu-fire empatică și comunicativă Responsabilitățile postului:sterilizarelucru la scauncompletare și organizare fise pacienți
Artmedica Dental SRL

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica-pitesti


Candidatul ideal • Student in an terminal sau absolvent de studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Realizeaza vizite la BEJ in vederea consultarii si preluarii de informatii din
EOS KSI ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Pitesti


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Daune


Candidatul ideal Recrutam Asistent Daune pentru unul dintre clientii nostri, HUB autorizat pentru reparatii si montaj accesorii, al unei Marci de renume.Cerinte: Absolvent minim studii liceale; Cunostiinte Office (Excel) nivel avansat; Cunostinte limba engleza nivel conversational ( germana/franceza reprezinta avantaj); ​Disponibilitate de a invata.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrare avizari daune primite de la client; Comunicare cu soferii despre daune; Inregistrare daune si trasabilitate; Raportari/emiterea de rapoarte; Coordonare cu alte departamente/superiori; Coordonare cu alte subsidiare.
MANPOWER ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Pitesti


Candidatul ideal Asistent Vânzări - Magazin Gatta Centrul Comercial Vivo Pitesti- Persoana ambitioasa, activa, comunicativa, dinamica, prezentabila, capabila sa faca parte dintr-o echipa tanara si de succes.- Bune abilitati de comunicare, planificare si atingere a obiectivelor.- Prezenta de spirit si flexibilitate.- Orientare catre client, spre performanta si dorinta permanenta de dezvoltare profesionala.- Cunostinte de operare pe calculator.- Experienta ca asistent vanzari reprezinta un avantaj.- Studii: minim diploma de Bacalaureat.Descrierea jobului Magazinul Gatta comercializeaza ciorapi de dama, lenjerie intima, pijamale, costume de baie si accesorii.Atributiuni :- Deserveste clientii, prezinta produsele din magazin.- Promoveaza produsele in functie de nevoile si interesele clientului.- Cultiva si mentine relatii pozitive cu clientii si colegii.Oferta (bonusuri, beneficii):- Venitul lunar este format din salariu fix, comision din vanzari plus bonuri de masa.
MONDOROM S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Halfprice


Candidatul ideal Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari seniorDescrierea jobului Team Leader/ Sef raion/ Asistent vanzari senior
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Comercial (m/​f) - Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Administrator De Retea De Calculatoare On Site


Candidatul ideal - Studii superioare IT;- Întelegerea arhitecturii rețelei, inclusiv topologia, protocoalele de comunicare și modul în care echipamentele (routere, switch-uri, firewall-uri) interactionează;- Capacitatea de a diagnostica și remedia rapid problemele tehnice care pot afecta performanța rețelei;- Abilitatea de a configura, instala și mentine echipamente hardware precum desktop, notebook, servere, routere, switch-uri și firewall-uri, terminale mobile;- Cunoașterea detaliată a sistemelor de operare Windows, Windows Server, Linux.- Cunoașterea detaliată a soluțiilor Microsoft Office 365;Descrierea jobului - Asigură asistență tehnică utilizatorilor;- Menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și a terminalelor mobile;- Instalarea de noi stații de lucru și echipamente periferice;- Instalarea/configurarea de pachete software;- Punerea în funcțiune/configurarea terminalelor mobile;- Gestiunea licențelor și documentelor specifice departamentului
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Coordonator Echipa Muncitori Asiatici


Candidatul ideal Cerinte: cunosterea limbii engleze la nivel mediu (conversational); carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru lucru in ture, daca va fi cazul.Descrierea jobului Responsabilitati: asigura inductia angajatilor asiatici la punctul de lucru; insoteste angajatii asiatici la locul de munca; se asigura ca toti angajatii asiatici sunt pontati la sosire si la plecare; supervizeaza pe toata perioada programulul de lucru buna desfasurare a activitatii angajatilor asiatici; intretine relatia permanenta reprezentantii locului de munca cat si cu superiorul direct si departamentele conexe; raporteaza dupa caz, absente ale angajatiilor asiatici, probleme de sanatate, probleme de alta natura catre reprezentantii locului de munca si catre superiorul direct si departamentele conexe; se asigura ca angajatii asiatici respecta ìn totalitate programul de lucru, pauzele si politica societatii contractoare; se asigura ca angajatii asiatici poarta echipamentul de lucru si se prezi
WISE FACILITY MANAGEMENT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.