Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL

Back Office /​ Customer Support


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să :- Fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- Aibă inițiativă- Cunoască limba italiană la nivel avansat (limba engleză costituie avantaj)- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului- Atitudine proactivă și orientată spre rezultate- Studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Gestionarea corespondenței și comunicărilor în limba italiană, atât în scris, cât și verbal- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.- Menținerea unui nivel înalt de confidențialitate în toate aspectele muncii.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Esti invitatul nostru pentru a invata secretele negocierii si iti oferim tot suportul in a-ti creste veniturile facand ceea ce iti place: Vorbind la telefon; Fiind sociabil si comunicativ; Sa fii activ, cu initiativa, dornic de a invata lucruri noi; Sa faci parte dintr-o echipa energica, pasionata si unita; Ne dorim sa faci parte din echipa noastra si vom construi impreuna o cariera de succes in vanzari pentru TINE!Descrierea jobului Ce trebuie sa faci? Sa vinzi prin apel telefonic catre clientii companiei cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, astfel ne dorim sa ajutam clientii nostri sa isi schimbe viața in bine.Cu cat vinzi mai mult, cu atat castigi mai mult!Beneficii: Bonus in functie de vanzari; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Plan de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare in cadrul companiei.
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 379 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Expert Coordonator Relatii Clienti (225896)


Candidatul ideal Dacă ai studii superioare și o experiență de doi ani în distrbuția energiei sau a gazului natural sau în relațiile cu clienții, ești o persoană creativă și căreia îi plac provocările vrem să te cunoaștem Descrierea jobului Dacă ai o pasiune pentru dezvoltarea și promovarea în mediul virtual a brandurilor și a produselor unei companii dar ai și experiență în relațiile cu clienții te așteptăm în echipa noastră. Dacă îți place să intri în proiecte îndrăznețe avem poziția potrivită pentru tine.Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 361 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Achizitor /​ Customer Support - Back Office /​ Junior Buyer


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Noi ne concentrăm pe cultivarea abilităților de lider și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare. Credem în creșterea continuă și încurajăm fiecare coleg să își depășească limitele.Descrierea jobului Ai posibilitatea să îți alegi singur domeniul în care vrei să activezi și să te dezvolți, alegând unul dintre următoarele departamente: achiziții, comercial si calitate. Poti ocupa un rol de achizitor / junior buyer , customer support / Back office.Noi iți vom asigura: Un program de formare și dezvoltare continua, un program de succes, mărturie stând dea lungul timpului, colegii nostri care au ajuns în poziții de conducere în companii de renume din țară; Men
ROMCAB SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Relatii Clienti Imm - Teritorial


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine? Sa ai o viziune indrazneata, si un angajament fata de excelenta in relationarea cu persoanele juridice.Alatura-te echipei noastre si ai oportunitatea de a-ti pune in valoare abilitatile de negociere, comunicare si strategie, intr-un mediu dinamic si provocator.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoarele orasele/arii:Bucuresti, Craiova, Cluj/Targu Mures, Galati/Bacau, Sibiu/Alba/Hunedoara, Iasi/Suceava, Constanta/Tulcea.Candidatul Ideal Experienta in institutii financiar-nebancare si bancare si vanzari catre persoane juridice de minim 2 ani; Experienta in analiza documentelor financiare ale persoanelor juridice; Portofoliul propriu de clienti reprezinta un atu; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orienta
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Maris Anpat Oncodiagnostic Angajează Registrator Medical și Operator Call Center


Cerințe: Capacitatea de organizare eficientă Cunoștințe de operare PC (MS Office): Excel, WORD, ppt Abilități de comunicare Atitudine calma si toleranta; Implicare proactiva in situatiile noi; Studii medii Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Responsabilități: Efectuează sarcini de asistență administrativă cum ar fi preluarea și transmiterea mesajelor și a documentelor, întocmirea documentelor, Gestionează corespondența C.V.-urile se pot trimite pe adresa de email: ; Cei selectati pentru interviu vor fi anuntați telefonic sau pe adresa de mail. Vă asteptăm în echipa noastră!
SC MARIS ANAPAT ONCOGENE SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingGândești creativ și ieși din tiparele obișnuite?Atunci hai să ne cunoaștem!Fomco Trade caută o persoană proactivă, pasionată de marketing pentru poziția de Specialist marketing.Viziunea noastră este să devenim alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Cum să îți imaginezi o zi obișnuită la noi?Te vei ocupa de:Crearea de conținut și mentenanța paginilor web (site & rețele sociale)Mentenanța și dezvoltarea site-ului și a paginilor de socializare;Dezvoltarea și implementarea proiectelor de marketingPlanificarea și realizarea materialelor promoționale și publicitareÎngrijirea și consolidarea branduluiCoordonarea gestionării eficiente a sistemului CRMCe
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Cerinte:- Creativ, inovator, capabil să genereze idei noi și să implementeze soluții în cadrul strategiilor de marketing.- Abilități excelente de comunicare.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte.- Capacitatea de a evalua și de a măsura eficacitatea campaniilor și a strategiilor de marketing, adaptându-le în funcție de nevoile și cerințele în schimbare ale pieței.- Studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing care să sprijine obiectivele generale ale companiei și să conducă la creșterea și consolidarea poziției brandului pe piață.- Colaborarea strânsă cu departamentele din cadrul firmei pentru a asigura coerența și alinierea strategiilor.- Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing.- Asigurarea managementului de proiect pe inițiative de marketing ale companiei.- Monitorizarea performan
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 401 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Marketing


Candidatul ideal Creativ, inovator, capabil să genereze idei noi și să implementeze soluții în cadrul strategiilor de marketing. Abilități excelente de comunicare. Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte. Să aibă capacitatea de a evalua și de a măsura eficacitatea campaniilor și a strategiilor de marketing, adaptându-le în funcție de nevoile și cerințele în schimbare ale pieței. Studii superioare finalizate.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing care să sprijine obiectivele generale ale companiei și să conducă la creșterea și consolidarea poziției brandului pe piață. Colaborarea strânsă cu departamentele din cadrul firmei pentru a asigura coerența și alinierea strategiilor. Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing. Asigurarea managementului de proiect pe inițiative de marketing ale companiei. Monitorizarea performanței campani
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Seo Engineer


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful, online-savvy SEO engineer to join our large marketing department, now counting over 130 specialists. Your rewarding and challenging project will be CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords.Frequently mentioned in some of the highest authority publications on the web – such as The New York Times and other top business publications – Commercialcafe.com has a strong backlink profile, offering great opportunities for results-driven marketers.You will be working in an advanced and highly competitive market. You’ll have access to top-of-the-line tools and get a chance to apply and grow your skillset to a whole new level.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-
PROPERTY SHARK SRL

Director Marketing&pr


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe un post similar; Experienta in Marketing si PR/ Comunicare; Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; Experienta in gestionarea campaniilor si bugetelor de marketing online si offline; Capacitatea de a lucra simultan in cadrul mai multor proiecte; Capacitatea si experienta de a coordona oamenii din subordine; Cunostintele de grafica in Adobe CC (Photoshop; Ilustrator; InDesign) reprezinta un avantaj; Experienta avansata in MS-Office (World, Excel, Power Point);Descrierea jobului Planificarea activităţii de marketing Organizarea unui departament de marketing compus din angajati si colaboratori Coordonarea dezvoltarii de produse noi Coordonarea implementării strategiilor şi campaniilor de marketing Promovarea imaginii organizaţiei Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura realizarea unor campanii de marketing de succes Monitorizeaza si masoara rezultatele obtinute
ADAMS VISION SRL

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING. Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescri
E.​ON ROMANIA SRL

Wordpress Webfejlesztő,​ Seo Asszisztens


Candidatul ideal A WebsitExpo webfejlesztő iroda WordPress Webfejlesztőt, SEO asszisztenst alkalmaz teljes munkaidőben, Marosvásárhelyen.Egy olyan fiatal, dinamikus, kreatív személyt keresünk aki a következő feladatköröket látná el:📌 WordPress weboldalak karbantartása, szerkesztése, felépítése.📌 Weboldalak SEO optimalizálása.📌 Egyéb alapvető SEO feladatok elvégzése.📌 Weboldalak kiemelkedő dizájnjának megtervezése.Amit tudnod kell:📌 magyar és román nyelv felsőfokú ismerete.📌 angol nyelv középfokú ismerete.📌 magas szintű digitális érvényesülés.📌 WordPress weboldalak szerkesztése, felépítése.📌 Alap SEO ismeretek/tapasztalat.Értékek amelyek előnyt jelentenek ha jellemzőek rád:✅ jó problémamegoldó készség✅ kreativitás✅ gyorsaság✅ csapatszellem✅ együttműködés✅ pontosság✅ új helyzetekben való könnyed eligazodásAmennyiben felkeltette az érdeklődésedet ez a munkalehetőség, vagy úgy érzed te lennél a megfelelő személy a csapatunkba, akkor ne habozz!
EXPOLYMPIC DIGITAL S.​R.​L.​

Reprezentant Marketing Zona Cluj Si Tg.​ Mures


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Persoana dinamica, cu atitudine pozitiva si cu bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Bun observator, atent la detalii, simt estetic;- Proactiv, creativ, inovativ;- Abilitati de managementul timpului (stabilire prioritati, respectare termene);- Abilitati de planificare si organizare;- Disponibilitate pentru multiple deplasari in tara;- Permis de conducere, categoria B;- Cunoasterea pachetului MS Office la nivel mediu;- Studii superioare;- Experienta pe o pozitie similara de minim 1 an Descrierea jobului Descrierea jobului:- Urmarirea respectarii normelor de imagine si merchandising in farmaciile CATENA din zona alocata: Cluj Napoca, Campia Turzii, Tg. Mures, Sighisoara, Reghin.
CATENA MANAGEMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.