15 - Locuri de Muncă (joburi) Agent de vanzari în Baia Mare
15 - Locuri de Muncă (joburi) Agent de vanzari în Baia Mare

RESPONSABILITATI Suntem potriviti pentru tine daca:-Esti un foarte bun om de vanzari;-Ai cunostinte foarte bune de limba engleza (obligatoriu)-Ai disponibilitate de deplasare. CERINTE Ne-ar placea:-Sa ai experienta in vanzari;-Sa fii familiarizat cu aparatura medicala sau sa fii disponibil sa inveti;-Sa ai abilitati bune de comunicare si negociere. BENEFICII OFERITE Iti asiguram:-Mediu de lucru placut si dinamic;-O echipa unita si binevoitoare;-Oportunitati de dezvoltare profesionala;-Instrumente de lucru moderne;-Autoturism in interes de servici; -Investitii in procesul tau de invatare pent

Candidatul ideal - Domiciliul stabil Baia Mare
- Studii medii sau superioare
- Absolvent liceu (cu bacalaureat)
- Abilitati de comunicare si negociere
- persoana dinamica, organizata, cu bune abilitati de comunicare
- initiativa, spirit de echipa
- experienta vanzari HoReCa constituie avantaj
- Posesor permis conducere cat. B , vechime minim 2 aniDescrierea jobului Responsabilitati
- Urmareste atingerea obiectivelor de vanzare pe zona atribuita,
- Incasarea in termen a facturilor emise catre beneficiari,
- Colaboreaza direct cu toate departamentele companiei pentru a asigura servici
Firma de distributie cunoscuta pe piata din Romania recruteaza Agent Vanzari.pentru Maramures.Este necesara experienta de minim 1 ani in vanzari cat si aptitudini certe de comunicare.si relationare.O persoana cu spirit de convingere in relatiile cu partenerii.si viitorii posibili clienti.Salariul este atractiv si motivant.Pentru informatii si detalii asteptam un CV sau un telefon la numarul .
Dorim sa ne marim echipa cu un coleg care sa ocupe functia de Agent de vanzari.Suntem potriviti pentru tine daca:- Esti un foarte bun om de vanzari;- Ai cunostinte foarte bune de limba engleza;- Ai disponibilitate de deplasare.Ne-ar placea:- Sa ai experienta in vanzari;- Sa fii familiarizat cu aparatura medicala sau sa fii disponibil sa inveti;- Sa ai abilitati bune de comunicare si negociere.Iti asiguram:- Mediu de lucru placut si dinamic;- O echipa unita si binevoitoare;- Oportunitati de dezvoltare profesionala;- Instrumente de lucru moderne;- Autoturism in interes de servici; - Investitii i

Candidatul ideal
,, Turnatoria de Clopote Blotor ,, angajeaza Agent Vanzari cu experienta in domeniul vanzarilor de cel putin 5 ani
Canditatul ideal
- seriorizate si responsabilitate
- prezenta fizica placuta, prezentabila, ingrijita
- abilitati bune de comunicare si negociere
- carnet de conducere categoria B
- studii superioare absolvite , studiile de marcheting prezinta un avantaj
- cunoastinte tehnice minime reprezinta un avantaj
- cunoasterea programelor de operare pe calculator
- disponibiliatte la program flexibil , deplasari pe teritoriul tarii
- disponibilitate la o co

Candidatul ideal - Minim 10 clase
- Fără antecedente penale
- Capacitate de a face faţă unui ritm alert
- Experiență de minim 1 an de zile, fără incidente majore;Descrierea jobului - Agent distribuitor de produse birotică, papetărie, tehnică de calcul
- Achiziție de clienți noi, pe bază de comision
- Livrarea produselor la clienți
Ce vă oferim?
- Un loc de muncă sigur, în una din cele mai mari companii de papetărie-birotică din țară
- Pachet salarial atractiv
- Comision și bonusuri din vânzări
- Autoturism de serviciu
- Telefon de serviciu
- Posibilități de dezvoltare şi carier

Candidatul ideal
Abilități de operare PC – nivel mediu
Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv în weekend
Loialitate, corectitudine si seriozitate
Atitudine orientată către client
Bune capacități de comunicare
Menținerea unui climat prietenos și profesefional în interacțiunea cu clienții
Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:
Vânzarea cartoanelor de BINGO TV
Promovarea jocului de BINGO în rândul potențialilor jucători
BENEFICII:
Salariu fix + comision din vânzare
Training asigurat
Laptop și telefon de serviciu
Suport permanent din partea superiorului dire

Candidatul ideal Cerinte:
- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;
- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
- foarte bune abilitati dе comunicare;
Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:
- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;
- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice /

Baia Mare Borsa Sighetul Marmatiei Online Consultant/agent Asigurari Interviu/autorizare/training/vanzare
SC GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA
RESPONSABILITATI - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei;- Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. CERINTE - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Exper

Scurta descriere a companieiRaiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate. Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.Cerinte Te intrebi daca esti candidatul potrivit? Atunci iti vom oferi cate
Candidatul ideal Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa sclipitoare si dinamica unde sa iti pui in valoare abilitatile de comunicare si creativitatea?
Esti o persoana orientata catre client?
Ai capacitate de empatie si ascultare a interlocutorului?
Te consideri o persoana perseverenta, careia nu ii e frica sa greseasca?
Mediul nostru de lucru este unul activ si captivant si cautam in prezent un coleg/o colega care sa fie un team player, vesel si preocupat de dezvoltare personala.Descrierea jobului Responsabilitatile postului:
Acorzi consultanta clientilor pentru a identifica cea mai bu

Candidatul ideal - Disponibilitate la deplasari in aria de lucru a firmei Misavan din centrul si vestul tarii (Alba, Cluj, Hunedoara, Timisoara, Caras-Severin)
- Experienta minim 1 an in formare profesionala, competente tehnice
- Cunostinte solide in domeniul vanzarilor
- De preferat, absolvent(a) a unui curs de formator
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Buna capacitate de intelegere a continutului subiectelor predate si abilitatea de a explica pe intelesul cursantilor
- Carnet de conducere cat B
Descrierea jobului - Intelege minusurile apoi instruiste, formeaza s

Candidatul ideal Timisoara, Cluj, Sibiu, Baia Mare, Maramures, Brasov
Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ca poti mai mult.
Iti plac provocarile si obiectivele indraznete. Si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.
Poti deveni pentru BARRIER Romania, MANAGER REGIONAL (Vest), unul dintre pilonii extrem de importanti ai companiei, si vei avea ca principale responsabilitati :
Identificarea talentelor membrilor echipei de Area Sales Manageri,
Stabilirea rezultatelor asteptate de la ei,
Motivarea unei echipe profesioniste,
Dezvolt

Candidatul ideal
Studii superioare/medii;
Abilitati de planificare si organizare eficienta a timpului;
Orientare catre obtinerea de rezultate
Foarte bune abilitati de comunicare, colaborare si negociere;
Orientare catre client si dezvoltarea membrilor echipei
Experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaj
Certificare absolvire pregatire profesionala pentru distribuitorii in asigurari emisa de Institutul de Studii Financiare;
Cunostinte bune Microsoft Office;
Cunostinte medii limba engleza constituie avantaj;
Descrierea jobului Responsabilitati:
Dezvoltarea si ad

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: