Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Agent de vanzari in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Agent de vanzari in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUE OFFICE TRADING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
BLUE OFFICE TRADING SRL

Consilier Vanzari Magazin Xxxlutz Militari /​ Pallady


Candidatul ideal "Cu soarele în inimă, împreună spre succes". Aceasta este filozofia noastră. Asta înseamnă că fiecare angajat XXXLutz își îndeplinește sarcinile cu putere, bucurie și entuziasm în fiecare zi și încearcă să devină numărul 1 în domeniul în care activează.Vino si tu in marea familie XXXLutz si mergi alaturi de noi spre success!Consilier vanzari - Magazin XXXLutz Pallady/ MilitariAngajam consilieri de vanzari pentru locatiile Militari (Domnesti) si PalladyPoti face parte din echipa XXXLutz daca : Ai studii medii finalizate; Ai o atitudine pozitiva si bune abilitati de comunicare; Detii abilitati de operare PC la nivel mediu; Ai experienta relevanta intr-o pozitie simliara; Ai disponibilitate de a lucra in weekend.Descrierea jobului La XXXLutz se pune preț pe eficiența cu care fiecare își atinge obiectivele.Iata ce face un consultant de vanzari: Ofera consiliere profesionala clientilor prin identificarea nevoilor si recomandarea celor mai bune solutii; Se implica activ in p
XXXLUTZ MOBILIER S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Fashion House


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Fashion House Militari.-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 600 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent/​functionar In Achizitii


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:- Dețineți pentru această funcție studii superioare (în curs sau finalizate)?- Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe de SAP?- Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie?- Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă?Atunci bine ați venit în familia HORNBACH!În echipa noastră cu peste 26000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.Descrierea jobului În calitate Asistent/funcționar în achiziţii sunteţi persoana responsabilă pentru:- Sprijin în gestionarea portofoliului de produse alocat;- Sprijin în asigurarea calității datelor de bază pentru gama de produse (completitudine și asigurarea calităț
HORNBACH CENTRALA SRL

Reprezentant Vanzari Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Reprezentant Vanzari Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3192 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUE OFFICE TRADING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
BLUE OFFICE TRADING SRL

Reprezentant Comercial - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REPREZENTANT COMERCIAL - AJOFM | ANOFMAngajator: SC TH TRUCKS SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
SC TH TRUCKS SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Area Sales Manager Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Lucrator Comercial /​ Casier


Candidatul ideal Imediat dupa descrierea companiei, aveti un mini interviu. Pentru o buna desfasurare a activitatii, va rugam sa raspundeti la intrebarile precizate. Cv-urile fara raspunsuri, nu vor fi selectate. Va multumim!Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor - avantaj- Foarte bune abilitati de organizare;- Orientare spre performanta si dorinta de permanenta dezvoltare profesionala;Descrierea jobului Persoanele selectate isi vor desfasura activitatea in magazinele noastre din Bucuresti, cu vanzare en-detailAvem disponibile 2 posturi: LUCRATOR COMERCIAL si CASIERResponsabilitati lucrator comercial:-vanzare directa clienti in magazin;-aranjare marfa la raftResponsabilitati casier:- Coordonarea activitatii din magazin (impreuna cu managerul);- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Optimizeaza activitatea de vanzare si de aprovizionare i
GERMAG TREND SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.