5 - Locuri de Muncă (joburi) Agent de vanzari în Lugoj
5 - Locuri de Muncă (joburi) Agent de vanzari în Lugoj

Candidatul ideal Cerinte:
Experienta anterioara – minim 2 ani in Distributie
Studii necesare – Medii
Permis Conducere – Categoria “B”
Descrierea jobului Responsabilitati:
Gestionarea comenzilor preluate de la clienti
Intocmirea facturilor, avizelor si chitantelor aferente procesului de vanzare
Incasarea comenzilor confirmate in termenul de plata agreat
Orasele in care se va desfasura activitatea: Timisoara, Arad, Resita, Lugoj
Program - Full Time

Candidatul ideal
-Studii medii finalizate (minim);
-Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj;
-dorinta de a interactiona cu oamenii
-abilitati bune de comunicare;
-putere si dorinta de munca;
- responsabilitate, organizare si dorinta de rezultat
POSTUL OFERIT NU NECESITA PERMIS DE CONDUCERE !Descrierea jobului
-Interactionarea directă , pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica;
-Întocmirea actelor necesare si completarea corespunzătoare a documentelor
-Respectarea targhetului de vanzar

Candidatul ideal
Abilități de operare PC – nivel mediu
Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv în weekend
Loialitate, corectitudine si seriozitate
Atitudine orientată către client
Bune capacități de comunicare
Menținerea unui climat prietenos și profesefional în interacțiunea cu clienții
Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:
Vânzarea cartoanelor de BINGO TV
Promovarea jocului de BINGO în rândul potențialilor jucători
BENEFICII:
Salariu fix + comision din vânzare
Training asigurat
Laptop și telefon de serviciu
Suport permanent din partea superiorului dire

Candidatul ideal Cerinte:
- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);
- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;
- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);
- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
- foarte bune abilitati dе comunicare;
Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:
- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;
- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice /

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: