Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

23 Locuri de Munca Agent de vanzari in Mogosoaia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

23 Locuri de Munca Agent de vanzari in Mogosoaia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Mogosoaia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;- Experiența în vânzarea echipamentelor de protecție individuală (EIP) și de lucru constituie avantaj;- Experiență în atragerea și retenția de clienți noi. - Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;- Cunostințe avansate de limba engleză;- Operare calculator (MS Office) nivel avansat (Excel, Word, PowerPoint);- Permis de conducere, cat. B;- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere;- Disponibil pentru deplasări interne în interes de serviciu;Descrierea jobului Responsabilități:- Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți.- Crează un portofoliu de clienți (de la zero), pe o piață nouă, pr
CESS PLUS SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2805 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Inginer Vanzari


Candidatul ideal Minimum qualificationsEducation and work experience:Masters degree required in a related science or engineering discipline, or equivalent technical sales experienceExcellent communication skills and technical aptitudeDesired qualificationsTechnical sales experience in scientific equipment and/or lasersPrevious experience interacting with customers in a sales capacity and/or closing sales.Descrierea jobului Job DescriptionApel Laser is looking for a Sales Engineer to work directly with our new and existing customers who are interested in our product portfolio. The key aspect of the job is finding and developing sales leads with the aim of converting them into sales. You will collaborate with members of our Technical Team and maintain direct communication with our Manufacturing Partners.This position can be based either in our main office (Mogosoaia, RO) or in Eastern / South-Eastern Europe.Job ResponsibilitiesDevelop in-depth knowledge of Apel Laser’s distribution portf
APEL LASER SRL

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare, organizare si prezentare; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte foarte bune de MS Office(word, Excel); Cunostinte de limba engleza – nivel mediu - avansat Studii medii finalizate (studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj) Experienta in achizitionarea de materiale in domeniul tehnic-constructii reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Realizeaza activitatile de achizitii de servicii si produse in conformitate cu termenele agreate; Gestionarea comenzilor interne/externe de la furnizori (verificare stoc de produse, initiere si trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii) Participa la definirea specificatiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul proceselor de achizitii; Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor si realizeaza documentatia de aprobare a proceselor de achizitii; Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare / cont
LINDAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Baneasa Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Apreciem următoarele:Pasiune pentru fashion, plăcerea de a lucra într-un mediu dinamicAbilități de comunicare, atitudine pozitivă, inițiativă, flexibilitateDescrierea jobului Ce oferim:Salariu fix + bonus vânzăriTichete de masăPachet de servicii medicale la Regina MariaPrimă pentru fiecare coleg/ prieten recomandat(de până la 2000 de lei)Zi de naștere liberă25% reducere de angajat la achiziționarea produselor din Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home si LeftiesDiscount-uri în platformele interne More4Less și Benefit SystemsPrețuri preferențiale pentru abonament la sălile de sport din țară prin 7card, ESX și SanoPass FitResponsabilitățile tale vor fi:Activități specifice magazinului: recepție marfă, aranjarea produselor în magazin, înlocuirea produselor vândute;Activități în depozit: stocare, aranjare, verificare;Activități specifice casei de marcat.
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Consilier Vanzari Produse Naturiste


Candidatul ideal Esenta Plant este cel mai de succes proiect din zona magazinelor de profil Bio si Naturist.Daca ai o fire entuziasta, esti o persoana ambitioasa si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa frumoasa, te asteptam sa vii la un interviu, sa ne cunoastem, sa iti povestim despre planurile noastre.Descrierea jobului Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora; Promovarea si comercializarea produselor din magazin; Incasarea si verificarea platilor in numerar/card; Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; Mentinerea standardelor de identitate vizuala a brandului, merchandising; Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; Informarea permanenta cu privire la produsele comercializate in magazine si noutatile in domeniu
MAROZA NATURAL SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Esti pasionat de vanzari?Iti doresti sa contribui la cresterea calitatii vietii clientilor tai ?Atunci …locul tau este alaturi de noi !!!Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum trei ani in vanzari pe segmentul de produse premium Studii superioare finalizate in domeniul tehnic Competente de limba engleza la nivel mediu Foarte bune abilitati de vanzare, negociere si capacitate inalta de a lua decizii Excelente abilitati de ascultare activa si comunicare eficienta Foarte bune abilitati de organizare si planificare, avand ca focus obtinerea rezultatelor performante Capacitate de urmarire si implementare a pasilor vanzarii si de identificare a semnalelor de cumparare Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrezi si dezvolti bazele de leaduri si de clienti ce iti sunt alocate, in
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Operator Vanzari - Comenzi Magazin Online


Candidatul ideal Abilitati de procesare comenzi in platforme online (opencart/shopify).Cunostiinte de baza de utilizare PC (outlook, word, xls).Adaptabilitate rapida la platfomele proprii de gestionare comenzi.Abilitati de preluare apeluri si clarificare comenzi, abilitati de vanzare incrucisata.Descrierea jobului Confirmare comenzi platforma magazin online/mail/whatsapp.Preluare echipamente de la raft si pregatire documentatie livrare.Pregatire colet pentru expeditie.Clarificare comenzi.Procesare retururi.Beneficii:disponibilitate de training on the job - totul se invata.Echipamente diverse din multe domenii mentine un mediu dinamic si interesant.Posibilitati de specializare si avandare in tomenii tehnice de verificari echipamente sau de vanzare.
METROLAB ANALYSIS S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Daca esti in cautarea de noi provocari in domeniul vanzarilor si indeplinesti cerintele de mai jos- Studii superioare finalizate- Experienta in vanzari minim 2 ani- Cunostinte operare soft-uri de contabilitate. Cunostinte Wizcount reprezinta un avantaj- Cunostinte solide operare PC- Persoana serioasa, organizata, dinamica, atenta la detalii.te asteptam in echipa noastra de vanzari!Descrierea jobului Sarcini de serviciu: Efectueaza activitatile de vanzare de solutii de tiparire si copiere, consumabile si piese de schimb, solutii software si alte servicii si produse aflate in portofoliul de Atlas Corporation. Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile companiei. Cunoaste temeinic produsele promovate de catre companie (specificatii tehnice, cantitati, preturi, alte caracteristici). Dezvolta in permanenta baza de date de clienti noi si potentiali. Asigura deschiderea, gestionarea si finalizarea ciclurilor de vanzare. Negociaza contractele de vanzare, comunica te
ATLAS CORPORATION SRL

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3192 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 23 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.