Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Agent de vanzari in Nasaud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Agent de vanzari in Nasaud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Nasaud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Nasaud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Showroom


Candidatul ideal Cerinte: Capacitatea de a intelege nevoile clientului si de a-i propune cele mai potrivite solutii O fire deschisa, amabila, cu dorinta de a invata Abilitati de ascultare si comunicare Vointa de a invata specificatii ale produselor, pentru o prezentare cat mai detailiata catre client Capacitate organizationala, astfel incat sa gestioneze eficient colaborarea cu clientii si parteneriiDescrierea jobului Ce presupune postul: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de catre INFLUENT Identificarea nevoile clientilor si creeaza oferte personalizate pentru a finaliza procesul de vanzare Asigurarea disponibilitatii produselor in departament prin aprovizionarea permanenta, in functie de necesitati si aranjarea produselor pe raft Colaborarea cu colegii din celalalte echipe ale magazinului pentru atingerea obiectivelor de vanzare Oportunitati exceptionale de a creste si a te dezvolta impreuna cu o echipa unita si o firma in dezvoltare Pachet de beneficii competitive, eveniment
INFLUENT S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Orangestore - Bistrita,​ Nasaud


Candidatul ideal minim studii medii (profil economic/tehnic); cunostinte operare calculator (Word, Excel); persoana dinamica, cu abilitati excelente de comunicare si convingere, orientare catre client, spirit organizatoric, capacitate de a lucra in conditii de stres; experienta in domeniul telefoniei mobile (1-2 ani experienta intr-o pozitie similara ) precum si cunostintele in domeniul contabilitatii primare reprezinta un atuu intr-un eventual interviuDescrierea jobului Responsabilitati: promovarea produselor şi serviciilor în concordanţă cu strategia comercială a companiei; urmărirea si atingerea obiectivelor de vânzări stabilite de către management; consilierea clienţilor, identificarea cerinţelor acestora şi oferirea celor mai bune soluţii; furnizarea concisa de informaţii asupra caracteristicilor tehnice şi funcţionale ale produselor; vânzare directă (în Smart Store) de servicii, telefoane mobile şi accesorii pentru telefonie mobilă; demonstraţii de utilizare a produselor şi servi
EQUAL SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3192 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consultant Financiar - Agent De Vanzari Life&health


Ne marim echipa de vanzari, cautam persoane care vor sa inceapa sau sa continue o cariera in domeniul vanzarilor. Part-time / Full-time Studii minime: Diploma de bacalaureat (preferabil studii superioare economice) Pachetul Dvs. de beneficii: Sistem de bonusare + Sistem de beneficii foarte motivante, obiective tangibile. Venituri incepand de la 2.000 lei / luna Informatii la numarul de telefon de mai sus
Groupama Asigurari

Angajam Optometrist Si Consultant Vanzari


Optica medicala angajeaza Optometrist si consultant vanzari
vitreum

Consultant Vanzari


Caut o fata pt. Wechend in complec Winmarkt detalii la nr de telefon 07r8563309.
Geda beta srl

Media netă estimată pe baza celor 632 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Angajăm Reprezentant Vânzări Materiale De Construcții


Societatea Amalfi Start Construct SRL își mărește echipa! Ești o persoană responsabilă, cu spirit de inițiativă și flexibilă? Îți dorești dezvoltarea carierei în domeniul vânzărilor de materiale de construcții? Noi avem soluția! Candidatul ideal: absolvent de studii medii/superioare, studiile din domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj; experiența în domeniul vânzărilor constituie avantaj; cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office); abilități excelente de comunicare și negociere; abilități de lucru în echipă; orientare către cerințele pieței și nevoile clienților; orientare către rezultate și performanță; seriozitate și corectitudine; etică profesională; flexibilitate, adaptabilitate și inițiativă; disponibilitate pentru deplasări; permis de conducere categoria B. Principalele responsabilități: asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită; negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la stingerea creanțelor; administ
Amalfi Start Construct SRL

Agent Vanzari-bistrita


Îți dorești un loc de muncă unde să evoluezi și să fi recunoscut și apreciat pentru performanțele tale? Îți dorești un mediu plăcut de muncă? Atunci ai găsit locul potrivit! Descrierea companiei Distribuitor autorizat in România cu peste 100 de ani de experiența internațională in marketing, management și vânzări. Prezenți in România din 1994 cu filiale deschise in Brașov, București, Alba Iulia, Targu-Mureș, Deva, Constanța, Arad, Oradea, Sibiu, Ploiești, Timișoara, Târgoviște, Buzău. Be pozitive! We are pozitive! Cerinte: Permis de conducere categoria B. Dispus spre a folosi mașina personală in interes de serviciu (ofera un avantaj in selectarea angajatilor). Prezentabil și respectuos. Inițiativa,comunicare, setare. Abilitați de comunicare,negociere și relaționare cu clienții (persoane fizice și juridice). Persoana dinamica, responsabila, orientata către client și atingerea obiectivelor. Spirit de echipa. Experiența anterioară nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj. Descrierea j
AS Cleaning System
Vezi alte joburi relevante

Area Sales Manager (asm )


Candidatul ideal - Persoana motivata cu experienta in vanzarea materialelor dе constructii- Comunicativ, serios, politicos- Persoana pro-activa orientata catre client si rezultate- Cunoscator a pietii locale si a companiilor din domeniu- Prezinta potentialilor clienti solutiile /produsele din portofoliul companiei ( argumente dе vanzare)- Spirit dе initiativa si o buna conlucrare in echipaDescrierea jobului - Mеntinеrea si dezvoltareа portofoliului de clienti in zona аrondatа- Promovаrеa si vanzarea mаterialеlor de constructii, implеmеntarеа politicii dе vаnzare a companiei in zona- Preluarea comenzilor si urmarirea incasarilor- Verificarea si coordonarea livrarilor impreuna cu departamentul logistic- Explica si consiliaza utilizarea materialelor promovate
LIDER SERVICII SRL

Angajam Lucratori Comerciali Si Casieri In Nasaud


Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?- Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni o
PROFI ROM FOOD SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.