Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1052 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1052 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte de operare PC, MSOffice;- cunostinte de limba italiana si/sau engleza;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- bune capacitati de organizare;- absolvent studii superioare economice - constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- Achiziţionează componente electronice şi alte elemente necesare în procesul de producţie, conform cerinţelor primite din sistemul intern;- Verifică corectitudinea datelor din comenzile de materiale (execută MRP-ul);- Participă la pregătirea comenzilor către furnizori şi la administrarea acestora, astfel încât să fie îndeplinite condiţiile de livrare, cantitate, calitate şi costuri impuse de procedurile interne şi/sau cerinţele clienţilor;- Analizează stocurile de materiale disponibile şi recomandă achiziţia de materiale;- Urmăreşte împreună cu departamentul logistic transporturile pentru comenzile plasate;- Contribuie la rezolvarea situaţiilor de criză - lipsa materiale;Oferta (bonusuri, benefici
GDS MANUFACTURING SERVICES
Candidatul ideal Cerinte:- bune aptitudini de comunicare si organizatorice;- experienta anterioara intr-o activitate de calitate/productie , preferabil conexa industriei asamblarii electronice;- studii superioare : electronica/automatica constituie avantaj;- cunostinte de limba engleza obligatorii , limba italiana constituie avantaj;- cunostinte avansate de operare PC , pachetul MS office;- cunostinte relative de 5Why , 8D , Control Plan , FMEADescrierea jobului Responsabilitati :- gestionarea reclamatiilor de calitate din partea clientilor;- ofera suport in rezolvarea problemelor de calitate derivate din probleme de furnizori;- monitorizeaza si participa la imbunatatirea performantei proceselor interne de asamblare;- participa la auditurile interne;- ofera suport la monitorizarea si gestionarea produselor NC- raporteaza intern si clientilor , statusul indicatorilor de performanta de calitate;Oferta (bonusuri, beneficii)Oferim un loc de munca intr-o companie multinationala, orientare s
GDS MANUFACTURING SERVICES
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Director adjunct magazin Takko Arad.Descrierea jobului Director adjunct magazinExperienta vanzare articole imbracaminte.Coordonare echipa din subordine.
Takko Fashion
Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba:Studii economice superioare (finalizate sau in curs de finalizare- an terminal sau masterand);Experienta de cel putin 1 an intr-un rol ce implica servicii clienti, telemarketing, telesales, retentie clienti sauvanzari;Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;Operativitate in utilizarea aplicatiilor informatice;Orientare spre client;Orientare spre rezultate;Spirit de echipa si auto-motivatie;Limba engleza – cel putin nivel mediu.Descrierea jobului Misiunea ta: Solutionarea cerintelor clientilor venite pe mai multe canale de comunicare: telefon (cu precadere), e-mail, chat, Social Media, precum si informarea si consilierea clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor oferite de Banca, mentinand o imagine pozitiva a Bancii.Te vei ocupa in special de:Tratarea apelurilor telefonice si a mesajelor sc
BANCA COMERCIALA INTESANPAOLO ROMANIA
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare- Cunostinte bune de Limba engleza- Cunostinte operare PC, Excel, Email- Experienta intr-o pozitie similara constituie avantajDescrierea jobului - Asigurarea relatiei companiei cu clientii referitor la comenzi si livrari;- Analizarea corecta si completa a tuturor cerintelor clientului;- Intocmirea ofertelor comerciale;- Intretinerea datelor legate de comenzi/forecast/clienti in sistemul ERP;- Urmarirea comenzilor plasate de clienti si asigurarea livrarii la timp a acestora;- Planificarea si organizarea exporturilor de produse finite.Beneficii:- Salariu atractiv;- Tichete de masă;- Munca intr-o companie in plina ascensiune;- Posibilitate de crestere in cadrul companiei.
LAMPIA ROM
Candidatul ideal Responsabilitati:-realizeaza situatii financiare precum si alte documente solicitate de directorul general;-operatiuni financiar-contabile;-incasari si plati aferente clienti si furnizori;-evidenta furnizori, clienti;-urmarire, verificare stocuri;-inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabileCerinte:-studii superioare economice-de preferat specializare finante-contabilitate;-experienta in contabilitate de minim 5 ani;-bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word);-cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;-abilitati de organizare si planificare;-meticulozitate si acuratete;-spirit analitic, lucru in echipa,-seriozitate.Beneficii;-pachet salarial motivant (corelet cu performanta);-posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic.
AUTO SCHUNN
Candidatul ideal Absolvent studii superioare; Cunostinte bune de Limba engleza; Cunostinte operare PC, Excel, Email; Experienta relevanta intr-o pozitie similara.Descrierea jobului Asigurarea relatiei companiei cu furnizorii de materii prime; Intretinerea datelor legate de materiile prime/furnizori in sistemul ERP; Analizarea nevoilor de materii prime si plasarea comenzilor spre furnizori utilizand ERP; Urmarirea comenzilor plasate si asigurarea livrarii acestora; Cautarea de noi furnizori atat pentru proiectele actuale cat si pentru proiectele ulterioare; Negocierea aspectelor comerciale/operationale pentru noile articole implementate; Organizarea importurilor/transporturilor de materii prime; Implementarea de cost savings pe partea de achizitii.Oferta : Salariu atractiv; Tichete de masa; Lucru intr-o compania in plina ascensiune; Posibilitate de crestere in cadrul companiei.
LAMPIA ROM
Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivataCapacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanza
SC CHIS CHIS SRL
Candidatul ideal Ne dorim de la tine urmatoarele competente pentru a intra in echipa noastra: Experienta relevanta intr-un post similar . Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email) Permis auto cat.B Experiente in serviciul cu clienti Bune abilitati de comunicare Nivel energetic crescut, multi-tasking, rezolvarea conflictelorDescrierea jobului Responsabilitati principale:Coordonarea lucrărilor și proiectelor actualeGestionarea relațiilor contractuale cu clienții firmeiCoordonarea personalului aferent zonei (evidențe, rapoarte, prezență, înlocuiri, pontaje)Organizarea si coordonarea noilor lucrări și organizarea celor ocazionale/periodiceControlul calității serviciilor și rezolvarea promtă a situațiilor neprevăzuteparticipă la selecția personaluluiRăspunde de instructajele profesionale, SSM și SU în zona alocatăRăspunde de buna funcționare a utilajelor și aparatelor din dotareCoordonează aprovizionarea cu materiale a punctelor de lucruAdministrează resursele material
PRIMOSAL
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Cerinte: - experienta pe un post asemanator de minim 6 luni; - disponibilitatea de a lucra in echipa; - seriozitate.Descrierea jobului Jobville recruteaza contabil pentru o companie din Arad. Cerinte: - experienta pe un post asemanator de minim 6 luni; - disponibilitatea de a lucra in echipa; - seriozitate. Program de lucru: - 08:00 - 17:00. Beneficii: - Pachet salarial atractiv - negociabil la 6 luni dupa angajare; - Tichete de masa in valoare de 20 de lei.
JOBVILLE GROUP
Candidatul ideal • Absolvent studii superioare (Domeniul medical, farma, biologie, biochimie, chimie constituie un avantaj) ;• Minim 2 ani experiență pe un post similar;• Foarte bune cunoștințe de operare PC (MS Excel, Word, Adobe , Saga, Outlook – cunoștințe nivel mediu/ avansat PC);• Abilități numerice și de calcul• Cunoștințe de limba engleză peste nivel mediu;• Permis auto Cat. B constituie un avantaj;• Excelente abilități de organizare, planificare și coordonare, prioritizare și managementul timpului;• Excelente abilități de gândire analitică și rezolvare de probleme;• Autonomie, inițiativă și spirit proactiv;• Muncă în echipă și cooperare;• Abilități de comunicare foarte bune;• Capacitatea de a lua decizii bazate pe obținerea de informații clare, și bazate pe argumente concrete. Înțelegerea diferențelor dintre oameni, identificarea punctelor comune și adaptarea la o comunicare deschisă și transparentă.• Rigoare și atenție la detalii.• Orientare spre obiective și rezultate;• Integ
TECHNOMED GROUP
Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice in domeniul IT electronica si calculatoare- entrylevelIndemanare si experienta pentru activitati de reparatii mecaniceSerios, profesionist, adaptabil la noi tehnologi,team player, rezistent la stress, activ.Canditatul trebuie sa fie o persoana agreabila in relatiile cu Clientii Companiei.CARNET DE CONDUCERE categoria B -OBLIGATORIUDescrierea jobului Activitati de Service pentru echipamente destinate platilor electronice din sistemul bancar(ATM si POS)Compania efectueaza recrutari pentru posturile de Inginer Electronist/ Tehnician teren
AIM SOLUTION SERV
Candidatul ideal Profilul candidatului: persoană cu abilități și cunoștințe avansate de limba română și engleză; deschisă spre nou, empatică, înclinată spre găsirea de soluții pozitive și muncă cu diverse persoane; cu abilități de comunicare foarte bune și cunoștințe operare PC, pachet Office; persoană capabilă să învețe rapid și să se concentreze pe atingerea obiectivelor; persoană care își organizează activitățile pornind de la țintele primite; flexibilă, ușor adaptabilă la diverse medii; persoană rezistentă la stres și cu abilități de îndeplinire a mai multor sarcini diferite;Constituie avantaje: posesia carnetului de conducere categoria B; experiență anterioară într-o poziție similară sau cu activități similare;Așteptăm: implicare în organizarea de proiecte și evenimente de la activitati simple de planificare și pregătire materiale până la derulare de campanii, coordonare de echipe de tineri, grupuri, evenimente; seriozitate, responsabilitate, loialitate, punctualitate, bun simt; s
PREDICT CSD CONSULTING
Candidatul ideal Persoana amabila,deschisa, prietenoasa, experinta in hotel ,relatii clienti, vanzari; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat; Prezenta plăcută deschidere la nou , motivatie; Adaptarea la program in ture.Descrierea jobului Responsabilități : preluarea și înregistrarea rezervărilor; întâmpinarea și cazarea clienților; gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera; promovarea serviciilor hotelului; atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale.
AGATA PAN 2016
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal - Abilități de prezentare, comunicare și negociere- Dorința de afirmare într-o carieră în vânzări- Flexibilitate, dinamism, spirit de inițiativă- Orientare spre rezultate- Experiența in vânzări constituie un avantaj- Permis de conducereDescrierea jobului - Identificarea clienților potentiali, întocmirea ofertelor, negocierea prețurilor- Intreținerea relațiilor cu clienții existenti, preluarea comenzilor, gestionarea problemelor- Urmărirea incasărilorCe vă oferim?- Un loc de muncă sigur, în una din cele mai mari companii de papetărie-birotică din țară- Pachet salarial atractiv- Comision și bonusuri din vânzări- Autoturism de serviciu- Telefon de serviciu- Posibilități de dezvoltare şi carierăVor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
BN Business
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа noastră și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unеi compаnii dе încrеderе şi în plină еxpаnsiune. Vei facе pаrtе din echipa unеi companii cu pestе 15 аni dе еxpеriență. Un mеdiu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Alte avantaje.
VABRO RETAIL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1052 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.