Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

887 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

887 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Controlori calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3750 până la 4050 LEI pe lună
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in ARAD controlori de calitate: CE TREBUIE SA FACI?Sa controlezi piesele conform unei instructiuni de lucru. UNDE O SA LUCREZI?In Arad, Zona Industrială Vest CATE SCHIMBURI?3 schimburi CE ESTE NEVOIE?Atentie la detalii;Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate;Flexibilitate;Experienta in domeniul Automotive constituie un avantaj CE OFERIM?Salariu incepand de la 3750 lei brutTichete de masa de 35 lei/ziOre suplimentare platite dubluSpor de noapteSpor de weekendAsigurare de sanatate full Asirom (consultatii, analize, RMN, CT etc);Prime de Paste si Craciun in valoare de 600 lei;Reducerere la abonamentele salilor de fitness cu 7CardBonus recomandare 1000leiZile suplimentare de concediu in functie de vechimeBonus anual acordat in functie de vechimeTransport asigurat in județul Arad Pentru detalii ne puteți contacta la nr de telefon afisat sau ne puteti lăsa datele dvs de contact și vă contac
Trigo Romania SA

Operatori productie - in Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2200 LEI pe lună
SGP GROUPANGAJEAZA OPERATORI PRODUCTIE INDUSTRIA AUTO -Salariu 2200 lei NET - Tichete de masa 735 LEI - Program 3 schimburi - Transport asigurat - Instruire la locul de munca
SGP SORTING GROUP SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Inginer constructor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul constructiilor, constituie avantaj- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent Suport Tehnic Clienți - Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană "tehnică" și îți place să rezolvi problemele altora repede și bine?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Agent Suport Tehnic Clienți! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite Competențele cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare* ai cel puțin 2 ani experiență într-o poziție similară* ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel mediu-avansat* cunoști foarte bine și ai lucrat cu software de tip back-end și Java Script sau JSon (ideal) Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1/ oferi as
HR Design Consulting

Analist investitii_junior


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Arad, o persoana pentru rolul de Analist de investitii. Responsabilitățile postului-Urmareste si analizeaza tendintele de pe pietele financiare-Identifica si evalueaza eventualele oportunitati de investitii-Creeaza rapoarte detaliate privind analizele efectuate-Dezvolta si utilizeaza modele financiare-Urmareste performanta portofoliilor de investitii existente-Asigura conformitatea cu legile financiare in vigoare-Prezentarea ideilor de investitii si a rezultatelor analizelor-Comunicarea cu analistii seniori si cu echipa de gestionare a fondului. Cerințele postului-Studii superioare sau in curs, profil matematica/ informatica/ stiinte economice-Pasiune pentru pietele financiare-Limba engleza-nivel avansat-Pachet Office- Excel-nivel avansat, Word, Power Point-Capacitate de a anticipa-Bune abilitati de analiza si sinteza-Atentie sporita la detalii Beneficii-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala privata-Transport asigurat-Prime d
Clarismart Consulting SRL

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Electrician auto/​ Electronist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza Electrician auto pentru Cerinte:-Cunoștințe operare PC (MsOffice);-Cunostinte in domeniu electric, in special circuite si sisteme electrice auto;  -Cunostinte operare PC; Responsabilitati:  -Analizeaza si verifica starea de functionare a sistemelor electrice, electronice, mecanice, pneumatice s hidraulice ale autovehiculului;- Indeplineste sarcini cu caracter tehnic de montaj, testare si punere in functiune a sistemelor electrice si electronice din cadrul autovehiculelor;-  Realizeaza activitati de testare, intretinere si interventie asupra autovehiculelor; Beneficii:-Pachet salarial atractiv-Bonuri de masa-Pachet de servicii medicale- Al 13-lea salariu- Prima de sarbatori;-Contract de munca pe perioada nedeterminata-Training-uri de pregatire. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va
Clarismart Consulting SRL

Casier/​Lucrator bucatarie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2850 până la 3700 LEI pe lună
Căutăm urgent Casier și Lucrător Bucătărie!Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra!Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariu porneste de la 2200-2311 RON+ 650 BONURI DE MASA, in mana, in primele 3 luni, și crește progresiv după aceasta perioada, adaugandu-se diferite bonusuri. Salariul cu toate beneficiile poate ajunge pana la 3100-3700 lei în funcție de locația pentru care optezi sa te angajezi. Beneficii:-Salar motivant, ce creste progresiv-BONURI DE MASA-BONUS PERFORMANTA-BONUS IMPLICARE ACTIVA-Decontare transport tura de seara-Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa f
SOFIAND ABC SRL

Ajutor Gestionar Depozit Arad


Candidatul ideal Căutam o persoana cu experiența in activitatea de gestionar depozit.Atestat de stivuitor constituie avantaj.Descrierea jobului Se subordonează sefului de depozitTine evidenta gestiunii din depozit.Coordonează pregătirea de marfa pentru livrare si transferSe ocupa de echipa de logistica (manipulanți).Tine legătura cu departamentul de vânzări, logistica si contabilitate.Se ingrijeste de intocmire actelor de receptie si livrare.
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Personal Curatenie - Fan Courier (arad)


Candidatul ideal Abilitati de comunicare si relationare; Experienta pe pozitii similare constituie un avantaj; Fire responsabila;Descrierea jobului Responsabilitati: Asigurarea curateniei spatiului de lucru; Gestionarea produselor de curatat si a instrumentele utilizate in activitatea sa; Utilizarea in mod corespunzator a masinariilor de curatat; Manipularea marfurilor si ajutarea la incarcarea/ descarcarea coletelor;Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa; Bonus de prezenta; Transport asigurat; Bonus de performanta dupa primele 3 luni de activitate; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Echipa dinamica si orientata spre rezultate.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Sales Advisor - Vodafone Store Arad


Candidatul ideal Sales Advisor - Vodafone Store BrasovDacă:​Ești pasionat de tehnologie;Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;Ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;Diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Atunci locul tău este alături de noi! Vodafone România își mărește echipa de vânzări din magazine!Descrierea jobului Sales Advisor - Vodafone Store Bucuresti MihalacheÎn Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.* Rol contractorRolul tău este de a:Contribui la creșterea experienței brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;Oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul
VODAFONE ROMANIA SA

Inginer Automatist Fan Courier (arad)


Candidatul ideal Calificare ca inginer profil tehnic; Experiență în mentenanța echipamentelor industriale și echipamentelor tehnice; Limba engleză nivel avansat; Abilități organizatorice și creativitate; Spirit proactiv și orientat către rezultate; Disponibilitatea de a lucra în schimburi; Experienta minim 1 an;Descrierea jobului Responsabilitati: Proiectarea si implementarea sistemelor; Asigurarea exploatarii si mentenantei sistemelor de sortare colete; Intocmirea rapoartelor de serviceBeneficii: Tichete de masa; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru dinamic.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Asistent Vanzari Jysk Arad1


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Sunteți candidatul ideal dacă aveți:- Studii superioare în domeniul economic/contabilitate;- Cunoștințe foarte bune în aplicarea legislației financiar-contabile;- Experiență profesională în domeniul contabil;- Cunoștințe de operare in pachetul Office, în special Excel;- Persoană atentă la detalii, calmă, cu un grad înalt de concentrare, harnică și meticuloasă.- Optional curs de Inspector Resurse Umane (este un atu nu o obligativitate)Descrierea jobului Persoana care va fi angajată pe această poziție, va avea ca atribuții următoarele:- Emite facturile corecte catre persoanele juridice la solicitarea colegilor din departamentul de comenzi- Verifica soldurile restante ale clientilor si instiinteaza parteneri atunci cand este cazul despre restantele de plata- Pregateste documentele societatii pentru EXPERTUL CONTABIL care face inchiderile lunare- Contacteaza clientii pentru a recupera facturi sau a face reglarea de solduri necesara, periodic cand este solicitata- Intocmest
GRĂDINA SĂNĂTĂŢII SRL

Media netă estimată pe baza celor 3030 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad


Candidatul ideal Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Nivel experiență: Manager Raion Hiper, cu experiență în PFT sau Manager/ Manager Adjunct Supermarket;▪Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback etc.);▪Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;▪Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.Descrierea jobului Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad▪Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;▪Implementarea strategiei la nivel de magazin mobil și monitorizarea conform inițiativelor strategice;▪Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;▪Analizarea detaliat
CARREFOUR ROMANIA SA

Agent Contractare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dedicat și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Agent de Contractare de Teren. Rolul acesta implică interacțiuni directe cu clienții noștri pentru semnarea contractelor de informare. Candidatul ideal va fi proactiv, persuasiv și va avea abilități excelente de comunicare.De asemenea, este esențial să dețină permis de conducere categoria B si masina personala.Cerințe: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Orientare către rezultate și abilități de negociere. Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona eficient timpul. Permis de conducere categoria B obligatoriu. Atitudine proactivă și orientată către clienți.Descrierea jobului Incheierea contractelor conform noului contract de atribuire. Contractele se vor incheia exclusiv pe tableta. La intocmirea contractului agentul trebuie sa distribuie flayerul de informare-constientizare Menținerea unui raport actualizat al activitățil
ADECCO RESURSE UMANE TIMISOARA

Personal De Serviciu Arad 4 Radnei Part Time (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spați
LIDL DISCOUNT SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 887 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.