Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

920 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

920 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator centru monitorizare video


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul IdealAngajăm femei sau barbati, care doresc să lucreze într-un mediu plăcut și care pot gestiona un soft pentru supravegherea video.Se asigură o minimă instruire, softul trebuie învățat în mimin 3 luni.Cunostinte foarte bune de operare calculator, lucru în excel, word si operare soft hikcentral de la hikvison. Descrierea jobuluiVei monitoriza video activitatea din diverse locatiiVei identifica și verifica evenimentele semnalate de softul sistemului video.Vei interveni pentru setarea parametrilor camerelor din obiective.Vei verifica cu acuratete inregistrarile evenimentelor video din obiectivele monitorizateVei analiza situatiile de alarma semnalizate de sistemul videoVei supraveghea video si verifica activitatea agentilor de la firmele prestatoare de pazaVei tine evidenta situatiilor verificate, facand rapoarte. Program:Ture de zi si de noapteLocul de muncă este situat în apropierea gării CFR din Arad.Ore suplimentare si de noapte platite. Descrierea companieiSuntem o compan
ADY RISK SERVICII DE SECURITATE ARAD S.R

Asistent Manager - Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Ești o persoană organizată, disciplinată și ai încredere că poți să îți duci treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Asistent Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai inițiativă și curaj de a veni în întâmpinarea nevoilor* să te preocupe obținerea rezultatelor în tot ceea ce faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite Competențele cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare* ai cel puțin 3-4 ani experiență într-o poziție similară* ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel mediu (italiana, spaniola reprezintă un plus) Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1/ introduci datele primare pentru con
HR Design Consulting

Agent Suport Tehnic Clienți - Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană "tehnică" și îți place să rezolvi problemele altora repede și bine?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Agent Suport Tehnic Clienți! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite Competențele cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare* ai cel puțin 2 ani experiență într-o poziție similară* ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel mediu-avansat* cunoști foarte bine și ai lucrat cu software de tip back-end și Java Script sau JSon (ideal) Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1/ oferi as
HR Design Consulting

Inginer constructor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul constructiilor, constituie avantaj- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Manager Raion Produse Proaspete Hipermarket Carrefour Arad


Candidatul ideal ▪Nivel experiență: Manager Raion Hiper, cu experiență în PFT sau Manager/ Manager Adjunct Supermarket;▪Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback etc.);▪Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;▪Foarte bune noțiuni de merchandising și o gândire strategică.Descrierea jobului ▪Adaptarea la nivel de magazin a modelului comercial dezvoltat, în funcție de criterii precum: profilul cumpărătorului, cifra de afaceri estimată pe categorie de produse, rolul și strategia pe categorie de produse, spațiul optim pentru respectiva categorie de produse;▪Implementarea strategiei la nivel de magazin mobil și monitorizarea conform inițiativelor strategice;▪Implementarea strategiei de formare a echipelor de profesioniști din magazin conform modelului din inițiativele strategice;▪Analizarea detaliată la nivelul fiecărei categorii de produs, cu scopul de a propune scoaterea sau listarea de noi produse pe fiecare c
CARREFOUR ROMANIA SA

Store Manager & Deputy Manager Sinsay Arad Atrium Mall


Candidatul ideal Store Manager and Deputy Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager and Deputy Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motiva
LPP ROMANIA FASHION SRL

Reprezentant Vanzari - Arad


Candidatul ideal Cum poti avea succes?​ Experienta in vanzari - min. 2 ani Absolvent de studii superioare Limba engleza – nivel mediu Carnet de conducere categoria “B” Cunostinte despre piata si industrie FMCG Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentare.Descrierea jobului O zi obisnuita ar decurge astfel: Conduci prudent pe ruta alocata si vizitezi magazine de tip IKA si TT. Ai o atitudine pozitiva si mentii relatiile de lunga durata cu angajatii si reprezentantii fiecarui magazin. Verifici daca marfa este aranjata corespunzator la raft. Asiguri implementarea materialelor promotionale. Gestionezi stocurile fiecarui magazin. Incerci sa dezvolti noi oportunitati de vanzare in cadrul zonei tale alocate. Te asiguri ca este implementat planul lunar de vanzari.
NESTLE ROMÂNIA SRL

Consilier Vanzari - Tezyo Arad - Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari – ARAD– full timeCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari – ARAD– full timeIn relatia cu colegii: sunt desch
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Lucrator Depozit Arad


Candidatul ideal -Abilități tehnice-Stil dе munca rapid si precis-Experienta in depozit sau in comertul cu amanuntul , experiente cu scannere si computer constituie avantaj-Aptitudini tehnice, exactitate, corectitudine , concentrare, flexibilitate, independent, precizie, rezistenta la stres, forta fizica, munca in echipa-Permis dе conducere categoria B-Certificat dе motostivuitor constituie avantajDescrierea jobului -Sunteți responsabil pentru marfa receptionata de la furnizori și pentru marfa proprie virata catre client, compararea mărfurilor comisionate cu comanda dе vanzari-Lucrati eficient cu un sistem de gestiune-Preluati retururile de marfa si procesati reclamatiile-Inventariere pentru stabilirea conformitatii stocului-Controlul de calitate al paleților-încărcarea si descarcarea marfii in conditii de sigurantaNoi oferimSalariu motivant, bonuri de masa in valoare de 30 RON/ziSe lucreaza la interior, conditii bune21 de zile de concediu de odihna pe an. Numarul zilelor de concediu d
MOEMAX.​RO.​ SRL

Order Processing Support Specialist


Candidatul ideal Gi Group se află în căutarea unui Order Processing Support Specialist (cu lb. italiana) pentru clientul nostru, o companie producătoare și distribuitoare la nivel mondial de echipamente pneumatice și electropneumatice pentru automatizări industriale.Profilul candidatului: Absolvent de studii superioare sau medii; Cunoștințe limba engleză – minim nivel intermediar; Cunoștințe limba italiană nivel avansat; Experiență anterioară pe partea de customer service sau procesare comenzi; Cunoștințe PC: Cunoștințe Word, Excel, Outlook; Persoană orientată către client.Descrierea jobului Descrierea jobului: Supraveghează întreg procesul de operare al comenzilor; Lucrează în sinergie cu departamentele de vânzări, operațiuni, achiziții și depozitul și în același timp se asigură de respectarea timpilor de procesare conveniți cu clientul; Se asigură că sunt procesate corect comenzile și în conformitate cu instrucțiunile definite; Anunță cu promptitudine vânzătorul sau clientul cu privi
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:Absolvent al unei facultati de profil economic;Experienta de lucru in domeniul contabilitatii de min. 5 ani;Capabil sa ia decizii, sa lucreze independent si sa fie flexibil;Comunica eficient și transmite informații relevante;Este organizat, receptiv, motivat si doreste sa evolueze profesional;Are o gandire analitica, dar si orientata spre detalii;Incearca permanent sa gaseasca solutii optime la problemele care apar;Colaboreaza eficient cu ceilalti membri ai echipei;Cunostinte si experienta de lucru in MS Office sau Google Suite;Abilitatea de a vorbi, citi si scrie in limba engleza;Are carnet de sofer categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Verifica si introduce documentele financiar-contabile in programul de contabilitate;Verifica lunar jurnalele de TVA ;Intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducerea companiei;Intocmeste diferite rapoarte /declaratii BNR si INS si tine legatura cu aceste institutii;Tine legatura cu clientii si furnizorii
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 8382 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Departament Comercial Arad


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Merchandiser - P&g - Arad


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Abilitati de vanzare si negociere; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Orientarea spre consumator.Descrierea jobului Obiectivul principal:Plaseaza si asigura necesarul de marfa la raft conform standardelor si obiectivelor companiei (aprovizionare, ordonare si expunere, verificare, etichetare, afisare, verficare termen de valabilitate, igienizare, urmarire stoc in vederea realizarii unei comenzi optime), venind in intampinarea nevoilor clientilor.Responsabilitati principale:- Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi;- Ordoneaza rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse;- Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor;- Adapteaza etichetele si afisele in functie de cerintele curente;- Inlocuieste afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie;- Raspunde de conditiile de igiena a marfii;- R
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Personal Banker- Arad (determinat)


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Consilier Financiar Bancar (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul sucursalei din Arad. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Consilier Financiar Bancar este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor bancare. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa sa interactionezi cu oamenii, sa iti doresti in permanenta sa oferi solutii si raspunsuri celor cu care interactionezi.Salariul de incadrare pentru rolul de Consilier Financiar Bancar este in intervalul de 4500 lei brut si 7500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti recunoscut/a in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid,
LIBRA INTERNET BANK SA

Operator Centru Monitorizare Video


Candidatul ideal Angajăm femei sau barbati, care doresc să lucreze într-un mediu plăcut și care pot gestiona un soft pentru supravegherea video.Se asigură o minimă instruire, softul trebuie învățat în mimin 3 luni.Cunostinte foarte bune de operare calculator, lucru în excel, word si operare soft hikcentral de la hikvison.Descrierea jobului Vei monitoriza video activitatea din diverse locatiiVei identifica și verifica evenimentele semnalate de softul sistemului video.Vei interveni pentru setarea parametrilor camerelor din obiective.Vei verifica cu acuratete inregistrarile evenimentelor video din obiectivele monitorizateVei analiza situatiile de alarma semnalizate de sistemul videoVei supraveghea video si verifica activitatea agentilor de la firmele prestatoare de pazaVei tine evidenta situatiilor verificate, facand rapoarte.Program:Ture de zi si de noapteLocul de muncă este situat în apropierea gării CFR din Arad.Ore suplimentare si de noapte platite.
ADY RISK SERVICII DE SECURITATE ARAD S.​R.​L.​

Electrician Mentenanta - Mall Arad


Candidatul ideal Studii: medii / superioare, profil tehnic; Calificare tehnicã: electrician / electromecanic; Cursuri / atestãri specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj; Permis auto categoria B; Persoana activã, bine organizatã şi structuratã cu spirit dе iniţiativã, capabilã sã gestioneze lucrãrile din aria sa dе responsabilitate; Cunoaşterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanţã corectivã/ preventivã).Descrierea jobului Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Beneficiarilor; Realizeazã mentenanţa/execuţia echipamentelor/ instalaţiilor/ sistemelor/ dispozitivelor de la punctele de lucru ale clienţilor (conform cerinţelor contractuale ale beneficiarului şi ale legislaţiei/reglementãrilor în vigoare asigurând calitatea lucrãrilor specifice), în limita calificãrilor de care dispune şi a cunoştinţelor tehnice generale şi intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor la solicit
UTI FACILITY MANAGEMENT SA

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal -experienta in domeniul vanzarilor, de preferinta in domeniul b2b-capacitate de organizare si planificare-persoana prezentabila, dinamica, cu putere de convingere si capacitati de comunicare foarte bune-permis de conducere categoria “ B “-cunostiinte de operare calculator-disponibilitate pentru deplasari in zona arondataDescrierea jobului Producator de echipamente de protectie, angajam reprezentant de vanzari, cu urmatoarele atributii:-prospectarea pietei, identificarea si atragerea de noi clienti in zona arondata-consilierea clientilor pentru achizitionarea celor mai potrivite produse in raport cu activitatea productiva desfasurata de acestia-urmareste derularea comenzilor si contractelor, raspunde de incasarea in termen a facturilor-raporteaza superiorilor situatia contractelor incheiate si a modului de derulare a acestora-promoveaza imaginea companiei intr-un mod profesionistCerinte :-experienta in domeniul vanzarilor, de preferinta in domeniul b2b-capacitate de org
ROFA TEXTIL PRODUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Director Economic


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Director economic- pentru companie din Arad.Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft OfficeBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe prof
CLARISMART CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 653 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 920 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.