Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4 Locuri de Munca Asistent manager in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4 Locuri de Munca Asistent manager in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal seriozitate si responsabilitateabilitati si experienta organizatoricacapacitate foarte buna de prioritizare si planificareatentie distributivaabilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonalecapacitate de luare a deciziilorcunostinte foarte bune Microsoft Officeaspect placutDescrierea jobului se ocupa de relatia cu clientii intrati in magazin sau care solicita informatii telefonic sau pe emailse ocupa de intocmirea de documente specifice activitatiipastreaza curatenia la locul de muncaasigura legatura dintre persoanele cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteiase ocupa de apeluri telefonice sau diferite rapoarte si cereripoate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezentpastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces
VLAROX FISCAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3811 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane foarte organizata, cu spirit de echipa, care sa vina in completarea unui colectiv dinamic.Ne-am dori sa aiba o energie molipsitoare, sa isi ajute colegii si sa interactioneze cu clientii/colaboratorii facil, intr-o maniera care sa respecte valorile companiei.Daca esti o persoana cu:Atentie distributiva;Capacitate de analiza si sinteza;Capacitate de a rezolva sarcinile in termene limita;Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;Deschisa la provocari si atitudine "can do";Cunostinte de contabilitate primara;Descrierea jobului Noi ne dorim sa gestionezi:Preluarea corespondentei si apelurilor telefonice, trimiterea de faxuri sau altor documente prin curier;Intampinarea candidatilor pentru interviuri si directionarea acestora;Oferirea de informatii si suport persoanelor care intra in companie;Inregistrarea facturilor;Activitati de protocol si administrative;Verificarea e-mail-urilor si solutionarea acestora;Evidenta pontaju
SEDA-INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3901 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Studii medii finalizate; Abilitati avansate operare PC; Atitudine pro-activa; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);Descrierea jobului Ofera asistenta si suport echipei de management, pentru activitatile/ sarcinile stabilite; Opereaza in softul de management al companiei ; Mentine o relatie profesionala cu partenerii companiei ; Se ocupa de indosarierea si arhivarea documentelor ; Activitati specifice de secretariat si administrative, pregatirea de documente, rapoarte si deconturi conform procedurilor interne;Beneficii: Salariu atractiv ; Bonuri de masa sau de combustibil ; Conditii de munca avantajoase ; Prima de Paste si Craciun ; Nu se lucreaza in weekend ; Mediu de lucru placut ; Posibilitate de dezvoltare a unei cariere si formare personala ;
MWELD INDUSTRIAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Căutăm Coleg Nouă,​ Pe Postul De Asistent Manager +


Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei -
Eurointech Design SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.