12 Locuri de Munca Asistent manager in Sibiu
12 Locuri de Munca Asistent manager in Sibiu
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Manager |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizareCunostinte bune de MS OFFICEAbilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romanaPersoana activa, comunicativa, amabila si eficientaDorinta de implicareDescrierea jobului Activitati zilnice de secretariatAsista managerul in activitatea zilnicaAnalizarea documentatiilor de atribuire publicate in cadrul procedurilor de achizitie publica de interes pentru companieElaborarea si redactarea documentatiei necesare pentru licitatii si procedurile de achizitie publice, in conformitate cu cerintele legale si tehniceColaborarea stransa cu echipele interne pentru a identifica cerintele specifice ale proiectelor si a adezvolta strategii eficiente de achizitii
PHI EMC PRO SRL
Asistent Manager / Secretariat Cu Germana |
Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA
Asistent Manager |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.R.L.
Manager Adjunct/ Asistent Manager In Restaurant Burger King |
Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.R.L.
Manager Adjunct/ Asistent Manager In Restaurant Burger King |
Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.R.L.
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: Thimm PackagingExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
THIMM PACKAGING
Asistent Manager - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat |
Universitatea ,,Lucian Blaga" din Sibiu Expira in 2024-04-01 LocatieSibiu NivelFunctii de executie Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Universitatea ,,Lucian Blaga" din Sibiu anunta organizarea concursului pentru ocuparea postului temporar vacant, cu fractiune de norma de asistent manager cod COR 334303 din cadrul proiectului ,,Theorizing (Sub)peripheries: Strategies of Synchronization in Southeast European Literary and Cultural Criticism (STRASYN)".Cerintele specifice ale postului: - Studii superioare - Experienta in activitatea de secretariat minim 5 ani - Experienta minim 2 ani intr-o institutie de invatamant superior - Capacitate de adaptare rapida - Capacitate de munca in echipaCalendarul de desfasurare a concursului:Depunere dosare: termen limita 01.04.2024, ora 14. Selectie dosare: 02.04.2024 Interviu: 09.04.2024Actele se vor depune la Registratura ULBS, situata in Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 10. Detaliile privind atributiile postului, bibl
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Asistent Manager In Domeniul Hotelier |
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaz
PRIME TIME RESORT SRL
Angajam Asistent Manager Secretara |
Cerințe - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - Persoană foarte ordonată - Ușurință și experiență în folosirea calculatorului (Word ,Excel) - Limba engleză, scris și vorbit cel puțin la nivel mediu - Abilități administrative - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Persoană activă, comunicativă, amabilă și eficientă - Dorință de implicare Responsabilități: - Activități zilnice de secretariat: - Asigură protocolul și ordinea biroului - Organizează întâlniri, - Se ocupă de primirea clienților - Sortare și arhivare fizică și electronică a documentelor - Redactează diverse adrese, răspunsuri și orice alte documente necesare bunei funcționări a biroului - Întocmire tabele, evidență - Lucrează alături de manager cu programul acestuia. - Disponibilitate pentru diverse deplasările în interesul biroului - Păstrează confidențialitatea asupra activității firmei - Asistă managerul în activitatea
CASA SIBIANA PROIECT CONS SRL
Angajam Asistent Manager |
Autohaus Huber S.R.L. caută un Asistent Manager cu experiență profesională în domeniu pentru o perioadă determinată de 2 ani. Cerințe: Cerințe minime de studii: nivel mediu. Experienta: min.2-3 ani in lucrul cu oamenii, comunicare, activitati de tip secretariat marketing; Experienta pe marketing; Prezenta de spirit; Excelente abilitati de organizare; Creativitate (trebuie sa gaseasca propuna solutii la solicitarile primite). Responsabilități: Responsabilitati administrative, de secretariat si marketing; Primirea si indrumarea clientilor; Indeplinirea activităților zilnice de marketing back office.
AUTOHASU HUBER SRL
Asistent Manager In Domeniul Hotelier |
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaz
PRIME TIME RESORT SRL
Angajăm Asistent Manager, Back-up Office |
Firmă cu capital german angajează asistent manager. Obligatoriu cunoașterea limbii germane. Condiții de muncă atractive. Aplicantii sunt rugați să trimită CV-urile la adresa de mail specificata în detaliile de contact.
Cesrom
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 12 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: