9 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în Sibiu
9 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în Sibiu
Ești o persoană ambițioasă și iți place să lucrezi în echipă? Hai în echipa noastră! Paltinul Imobiliare caută o persoană cu prezență agreabilă, calmă, rezistentă la stres, rapidă în gândire și acțiune, și determinată.Cerințe: -absolvent 2020, avantaj studii juridice- cunoștințe operare PC , pachetul Office- deschidere spre acumulare cunostințe noi- capacitate mare de absorbtie informații - capacitate de organizare și prioritizare a activitățilorAșteptam CV ul tău la adresa Chiar daca nu ești direct interesat, dă un share la postare, poate ajuți pe cineva din lista ta de prieteni. Mulțumim!
SC GOLDSTAR IMEX SRL cu sediul in Orlat, jud.Sibiu, angajeaza asistent manager.CV-urile se depun la adresa de e-mail afișată pe site.

Candidatul ideal
Absolvent studii superioare;
Cunostinte bune operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Cunostinte de contabilitate primara si resurse umane;
Cunoastere temeinica a limbii romane;
Cunoasterea limbii engleza scris/vorbit – nivel avansat (o parte a interviului va fi in limba engleza);
Experienta pe un post similar minim trei ani;
Capacitate de organizare si concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;
Spirit de observatie, atentie la detalii;
Dorinta de a invata lucruri noi si de

Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent/a de studii superioare: comunicare, relatii internationale, stiinte sociale, etc
Experienta in utilizarea pachetului MS Office;
Bune abilitati de organizare, coordonare si relationare cu parteneri/clienti interni si externi;
Receptivitate si atentie la detalii;
Competente interpersonale;
Asertivitate si rezistenta la stres;
Cunostinte foarte bune de limba engleza;
Atitudine amabila.
Descrierea jobului Responsabilitati:
Se implica in selectarea GT, ofera toate informatiile necesare inscrierii, verifica eligibilitatea persoanelor care do

Candidatul ideal Posturi disponibile: 4 – activitate teren (2 - Bacau; 1 - Buftea; 1 - Sibiu) si 1 – activitate in sistemul rezidential - Bacau;
Despre tine:
- Ești absolvent de studii superioare în domeniul asistenței sociale (cu licenţă);
- Ai deja o experiență de cel puţin doi ani în lucrul cu copii, tineri şi/sau familii vulnerabile;
- Detii un permis de conducere (cat. B) și ai disponibilitate pentru a te deplasa în comunități (doar pentru joburile care implica activitatea de teren);
- Ești familiarizat cu legislaţia și standardele de lucru aplicabile în domeniul protecţiei copilu

Candidatul ideal - Experienta in brokeraj asigurari minim 5 ani
Competente:
- Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit dе observatie;
- Abilitatea dе a munci in echipa;
- Ablilitati dе comunicare eficienta, oral si in scris;
- Putere dе convingere;
- Orientare catre client;
- Prioritizarea activitatilor si gestionarea eficienta a timpului;
- Capacitatea dе a respecta termene limita;
- Capacitatea dе a fi proactiv, flexibil, open-mind;Descrierea jobului Benеficii:
- Sаlаriu fix plus posibilitаtе dе obtinеre vеnituri suplimentаrе din dеpаsirеa obiectivеlor;
- Asigurare de sanat

Candidatul ideal · Absolvent de liceu sau școală de arte şi meserii, specializarea petrol şi gaze/ instalaţii cu calificare de instalator gaze naturale.
- Experiență în dimeniu: 1 an.
- Cunoștințe operare pe calculator.
· Persoană flexibilă, dornică de a învăţa, cu bune abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, capacitate de reacţie în situaţii de stres.
*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră și copii ale diplomelor de studii.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în cali

Candidatul ideal Beneficii:
Salariu atractiv, peste media pieței
Comision din vânzări
Mediu de lucru dinamic
Cerințe:
Absolvent de Studii superioare tehnice (Inginer mecanic, TCM etc)
Obligatoriu: minim 3 ani experiență în vânzarea de mașini unelte
Obligatoriu:permis de conducere categoria B
Disponibilitate pentru deplasări în zona alocată
Cunoștințe operare PC
Obligatoriu:Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat
Constituie avantaj cunoștințele de limba germană
Cunoștințe comerciale
Bune abilități de comunicare și negociere
Persoană responsabilă, cu initiațivă, sociabil

Candidatul ideal Fiind una dintre cele mai mari companii de modă din lume, H&M oferă numeroase oportunităţi de carieră. Credem în abilitatea angajaţilor de a se dezvolta şi susţinem pe oricine doreşte să preia noi provocări în cadrul companiei. Un mediu de lucru cu ritm dinamic, divers, deloc plictisitor.
Eşti pregătit pentru o nouă provocare?
Aşa cum echipa noastră creşte în permanenţă ne dorim să întâmpinăm oameni deschişi, ce doresc să se exprime în cadrul poziţiei de:
Asistent vânzări part-time
(PERIOADĂ DETERMINATĂ)Descrierea jobului Lucrând în rolul acesta, este necesar:
Să fii
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: