Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Sighetu Marmatiei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Sighetu Marmatiei

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare prof
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare,​ Sighetu Marmatiei


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Vanzari Altex


Candidatul ideal Experienta in vanzari constituie un avantaj;Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta un avantaj);Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office);Limba engleză la nivel conversational (ideal);Capacitate de a lua decizii si asumarea responsabilitatii;Bune abilitati de comunicare, negociere și vânzare;Flexibilitate, ambiție, precizie, atentie la detalii;Descrierea jobului Vânzare de produse si servicii Altex Romania;Merchandising / afișarea prețurilor produselor magazinului;Pregătirea, verificarea și receptia produselor;Aranjarea produselor / comenzi / livrari / receptii;Rapoarte saptamanale si lunare;Participarea la inventare periodice.
ALTEX ROMANIA SRL

Assistant Store Manager Iqos - Sighetu Marmatiei(det.​2ani)


Candidatul ideal Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Studii superioare finalizate;Experienta in retail (1-2 ani);Indemanare in utilizarea diferitelor aplicatii si sisteme;Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;Entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe rezultate;Spirit de echipa si empatie;Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Assistant Store Manager vei fi responsabil(a) de:Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;Raportarile periodice sau cele solicitate punctualRealizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,Transmite catre echi
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Consilier Vanzari - Magazin Naturist Doctorul Naturii


Candidatul ideal Cerințe:- Responsabilitate si seriozitate- Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice;- Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi;Descrierea jobului Responsabilitati:- Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora- Promovarea si comercializarea produselor din magazin- Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft;- Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin;- Verificarea valabilităţii produselor;- Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
HYPERICUM IMPEX SRL

Agent Vanzari - Materiale De Constructii (maramures)


Candidatul ideal - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare- Permis de conducere categoria B- Abilitati de negociere;- Disponibilitatea de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari;- Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic- Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructiiDescrierea jobului- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata- Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare- Dezvoltarea cifrei de afaceri pe zona atribuita- Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu clientii existenti. Identificarea de noi clienti si noi proiecte de dezvoltare in zona de responsabilitate- Realizarea obiectivelor planificate prin desfasurarea activitatilor zilnice in concordanta cu politicile si regulile interne ale organizatiei ( ofertare, preluare comenzi, livrare, incasare etc.)- Propune strategii noi pentru atragerea cl
FAD 22 SRL

Assistant Store Manager - Sighetu Marmatiei(dtereminat 2ani)


Candidatul ideal Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Studii superioare finalizate;Experienta in retail (1-2 ani);Indemanare in utilizarea diferitelor aplicatii si sisteme;Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;Entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe rezultate;Spirit de echipa si empatie;Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Assistant Store Manager vei fi responsabil(a) de:Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;Raportarile periodice sau cele solicitate punctualRealizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,Transmite catre echi
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Reprezentant Vanzari Judetul Mm+sm


Candidatul ideal • experienta in domeniul HoReCa de min. 2 ani;• serios, responsabil, cu spirit de echipa, abilitati de comunicare,negociere si organizare;Descrierea jobului Responsabilitati:• deruleaza vanzarea directa si incaseaza facturile clientilor din portofoliu (vanzare van-sell);• mareste portofoliul de clienti;Se oferă:• cursuri de perfectionare profesionala;• mediu de lucru profesional si competitiv;• masina de serviciu, telefon.
CAFFE RIVER ROMANIA SRL

Asistent vânzări Sighetu Marmației - Full-Time


Allgemeine Information: Îți dorești un job sigur și stabil? Atunci vino în echipa Deichmann, o afacere de familie înființată în 1913 și devenită Nr.1 în comerțul cu încălțăminte din Europa. Berufserfahrung: Einsteiger mit geringer Berufserfahrung Tätigkeit: La noi, toți membrii echipei sunt implicați în activitățile din magazin – de la angajații în pregătire, până la directorul de magazin: vânzare activă și consilierea clienților, proceduri la casă, preluarea mărfii și expunerea ei la raft Asigurarea respectării garanției de service Realizarea prezentării corespunzătoare a mărfii și implicare în menținerea ordinii și curățeniei în magazin Trebuie să fii în formă – suntem permanent în mișcare Voraussetzungen: Ești o persoană deschisă și amabilă, cu o slăbiciune pentru pantofi Reprezintă un avantaj dacă ai experiențe anterioare în vânzări, turism sau gastronomie Îți face plăcere să consiliezi clienții și să vinzi Ești orientat către service și ești proactiv Ești dedicat muncii și deschis
Deichmann

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + bonuri de masa + comision lunar in functie de vanzari + bonus trimestrial de performanta in vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vanzari Horeca | Baia Mare,​ Sighet,​ Viseu,​ Borsa


Candidatul ideal - proactiv,- cu abilitatati de comunicare si negociere,- spirit comercial dezvoltat,- orientare catre client,- abilitati de organizare- experienta in vanzari (preferabil in FMCG) constituie avantaj.- cunoasterea limbii engleze si MS Office prezinta un avantaj.- permis conducere cat BDescrierea jobului - este responsabil de indeplinirea planului de vanzare stabilit de conducerea companiei.- construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noiprezinta oferta companiei;- identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi;- este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta;- incaseaza contravaloarea comenzilor emise (cash sau instrument de plata );- monitorizeaza activitatea concurentei din zona alocata;- intocmeste rapoartele solicitate de superiorul ierarhic;BENEFICII: salariu fix + comision; masina, telefon
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 21 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.