Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Berceni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Berceni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Berceni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Berceni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistenta medicala


Companie verificată
Aplica rapid
Gradinita Reggio situata în zona Pipera angajează asistenta medicala blândă, empatica si iubitoare.
KARA KINDERGARTEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1128 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Productie


Candidatul ideal CAPACITATE FOARTE BUNA DE ORGANIZARE, SPIRIT DE ECHIPA, SERIOZITATE, CUNOSTINTE OPERARE MS OFFICE Descrierea jobului MONITORIZEAZA CONSUMUL SPECIFIC DE ETICHETE SI SE OCUPA DE TIPARIREA ACESTORA IN FUNCTIE DE COMENZILE IN LUCRU.URMARIREA STOCULUI DE ETICHETE SI ALTE MATERIALE AUXILIARE .
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg nou de a se alatura echipei noastre pentru rolul de Consultant / Consilier Vanzari. Absolvent studii superioare; Cunostinte de operare MICROSOFT OFFICE; Permis de conducere categoria B; Cunostinte limba engleza - nivel mediu;Descrierea jobului Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în domeniul masei plastice Negocierea și încheierea contractelor de vanzare, urmărind obiectivele stabilite Persoana de legatura intre sectia de productie si departamentul de vanzari Monitorizarea și raportarea activităților de vanzari catre conducerea companieiBeneficii: Salariu fix + tichete de masa. Telefon si masina de serviciu.
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal 🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Studii finalizate la o Scoala Postliceala / Facultate - Specializare Asistent Medical Generalist Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj Cunoștințe solide în domeniul medical și capacitatea de a aplica protocoalele clinicii Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipăDescrierea jobului Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologicePregătirea materialelor și instrumentelor necesareEfectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinetAsigurarea unei comunicări eficiente cu paciențiiOportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipatSalariu competitiv și pachet de beneficii atractivOportunități de dez
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3206 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam asistenti vanzari disponibili pentru magazinele din Bucuresti ParkLake, Afi Cotroceni, Timisoara Shopping City si OtopeniCanditatul ideal trebuie sa aibe:• Experienta in interactiunea cu clientul• Preferabil cunostinte de limba engleza• Excelente abilitati de comunicare• Standarde inalte de customer service• Abilitati bune de vanzare si negociereDescrierea jobului • Intampinarea si salutarea clientilor conform cu politica Suvari• Consilierea clientilor prin standarde excelente de customer service• Vanzare aditionala sau complementara in functie de fiecare oportunitate aparuta• Finalizarea vanzarii cu satisfacerea clientului• Ingrijirea imaginii magazinului atat din punct de vedere al produselor cat si al curateniei
SUVARI RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 924 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Marketing


Candidatul ideal - îți place să ai un stil de viață sănătos;- ești entuziast/ă și ai o atitudine pozitivă;- ești creativă/a și îți place să gândești outside the box, ai atenție la detalii și simț estetic;- ai abilități de operare PC: (Power Point, Excel);- lucrezi bine în echipă și nu eziți să le oferi suport colegilor;- îți pasă de oameni, de munca ta și vrei să ajuți;- ești deschis/ă să înveți și îți dorești să te dezvolți;- ești emapatic, ambițios și perseverant;- cunoști limba engleză la un nivel mediu;- ai carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități:- pregătirea materialelor publicitare, etichete, ambalaje, creație broșuri, cataloage, obiecte promoționale etc;- participarea activ la crearea de concepte și soluții grafice pentru diferite medii (print, web, branding);- colaborarea cu agențiile de publicitate și mass-media;- păstrează o strânsă legătură cu echipa de vânzări, pentru a acorda suportul necesar;- oferă suport pentru organizarea evenim
SOLARIS PLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 3071 RON/Luna

Asistent Achizitii


Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca: esti absolvent de studii universitare; ai experienta profesionala minim 1 an; ai experienta pe un rol similar sau in domenii conexe minim 1 an; cunosti limba engleza la nivel mediu utilizezi la nivel mediu/avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook ai abilitate in lucru cu cifrele; ai abilitate de a lucra la multiple proiecte, in conditii de presiune, cu termene precise si stricte; ai constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitateDescrierea jobului Rolul acesta presupune sa: urmaresti gradul de indeplinirea a clauzelor, pe parcursul derularii contractelor; urmaresti gama de produse si respectarea politicii de preturi; te ocupi de organizarea campaniilor promotionale pentru categoria de produse gestionate; contribui la asigurarea unei bune colaborari cu dept. Logistica, zona de receptie marfa, Marketing, furnizori si reteaua de magazineBeneficii: Asigurarea transportului pana la/de la sediul compa
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 544 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical /​ Asistenta Medicala Stomatologie (chirurgie) Bucuresti


Candidatul ideal Pentru a putea candida la acest post, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Diploma de bacalaureat Diploma de asistent medical generalist Experienta in cabinet stomatologic de minimum 2 ani, pe diverse specialitati (protetica, chirurgie-implantologie, ortodontie etc.) Empatie si rabdare fata de pacienti, Atentie la detalii si la nevoile pacientilor, flexibilitate Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa echipa Alte cursuri in domeniul medical nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj. Cunostinte informatice de baza Disponibilitatea de a lucra in schimburi.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitatea medicala si realizeaza toate procedurile necesare sustinerii investigatiilor initiale in vederea stabilirii planului de tratament cat si a monoperolor la scaun impreuna cu medicul, in functie de specificul fiecarui pacient in parte.Pregateste cabinetul si instrumentarul si se asigura ca stocul de materiale este complet, in f
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe de limba Engleza, limba spaniola este un avantaj- Bune competente de comunicare- Persoana serioasa, punctual, dinamica cu spirit de initiativa- Fara cazier - obligatoriuDescrierea jobului - Sustinerea activitatii zilnice a managementului superior al companiei- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor/comenzilor- Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)- Completarea produselor la raft- Mentinerea relatiilor cu furnizorii- Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei
MĂSLINESCU ONLINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3855 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Logistica Si Export


Candidatul ideal Experienta intr-un post cu responsabilitati similare;Abilitati foarte bune in utilizare PC ( MS Office), de organizare si planificare;Limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului -colaboreaza cu clienti, furnizori, vama, agenti de vanzari in vederea completarii dosarelor de livrari intra si extracomunitare-gestionarea evidentei flotei auto (combustibil, reparatii, asigurari, consumabile, etc)-verificarea foilor de parcurs pentru conducatorii auto-diverse situatii intocmite de departamentul logistica si export.Beneficii- Salariu net intre 3000 lei-4000 lei in functie de experienta si aptitudini;- Tichete de masa;- Abonament si asigurare privata de sanatate;- Transport gratuit asigurat de companie.
ROMPRIX EXIM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.