23 Locuri de Munca Asistent in Chiajna
23 Locuri de Munca Asistent in Chiajna
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Logistica |
Candidatul ideal - Abilități excelente de comunicare în limba engleză și română- Organizat- Coordonarea cu alte departamente din cadrul companiei pentru a asigura livrarea fără probleme și la timp a bunurilor și serviciilor- Familiaritate cu reglementările și conformitatea transportului maritim internațional- Activitate anterioară în domeniul importului și exportului -Descrierea jobului Responsabilitati:- Competențe informatice - exchange, office (excel și word) ERP intern- Monitorizarea expedierilor interne și internaționale1. Verificarea încărcării și descărcării- să pregătească și să semneze CMR sau aviz- să pregătească toată documentația necesară pentru a susține importul și exportul produselor și materiilor prime2.Pentru a efectua și a procura la nivel local opțiuni, alternative de transport între:- fabrică și subcontractori, (zilnic)- fabrică și vamă/ frontiere (ocazional)- fabrica și clienții finali (la date specifice, cu date fixe de încărcare și descărcare).- Autoturisme/vagoa
MANPOWER
Asistent De Farmacie |
Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL
Farmacist / Asistent Farmacie |
Candidatul ideal ACTIV SI DORNIC DE MUNCALocatie: Piata Veteranilor si Chiajna(Militari Residence).astept cv pe adresa de mail [email protected] jobului SALARIU ATRACTIV PLUS BONURI DE MASA IN VALOARE DE 700 RONPRIME DE PASTI / CRACIUN3 TIPURI DE BONUSURI PENTRU STIMULAREA PERSONALULUIastept CV la [email protected]
FARMACIA BAJAN S.R.L.
Asistent Vanzari Calzedonia |
Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipa brand-ului Calzedonia!Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:•
FUTURA LENJERIE 2010 SRL
Asistent Medical Generalist |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast pentru poziția de Asistent medical generalist – recoltare probe care să se alăture echipei noastre.Profilul tau: Studii Postliceale de specialitate / Studii Superioare de scurta durata de specialitate absolvite; Autorizatie de libera Practica valabila, vizata la zi; Asigurare pentru malpraxis; Experienta in recoltarea probelor biologice; Cunostinte specifice activitatii de recoltare (proceduri, acordarea primului ajutor, utilizarea echipamentelor de lucru si a sistemelor de recoltare, indicatori clinici care pot reflecta starea pacientului si care pot duce la intreruperea recoltarii etc.); Cunostinte de operare PC; Bune abilitati de comunicare si integritate; Persoana empatica; Orientare catre nevoile pacientilor; Spirit de echipa; Abilitatea de a efectua sarcini repetitive.Descrierea jobului Rolul tau: Intampinarea pacientilor si pregatirea acestora pentru recoltarea probelor biologice respectand standardele de calitate si m
SYNEVO ROMANIA SRL
Asistent Achizitii /junior Buyer / Asistent Manager |
Candidatul ideal Responsabilitati: Abilitati de negociere si relationare, responsabilitate, seriozitate Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de limba engleza Experienta/Specializari in domeniul achizitiilor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati: gestioneaza contractele cu furnizorii monitorizeaza stocurile si vanzarile se ocupa de achizitia si vamuirea produselor comandate si de organizarea transportului pentru acestea urmareste si analizeaza competitia din piata (preturi, categorii de produse oferte) urmareste implementarea proiectelor aflate in derulare se va implica in realizarea activitatilor de marketing si a dezvoltarii de produse noi - product development colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate identifica posibili furnizori noiBeneficii: bonuri de masa decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei
VISION TRADING GRUP SRL
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center |
Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe tinere si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pers
ALPHA BANK ROMANIA SA
Specialist Si Referent/ Asistent Licitatii Publice In Seap |
Candidatul ideal Trebuie sa aiba:-Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel, Internet, email)-conditie obligatorie-Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;-Capacitatea de prioritizare;-Capacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publice-Capacitate de analiza și sinteză;-Cunoasterea limbii engleze nivel mediu-Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii-Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj-Cunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAP- Cunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantaj-Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajDescrierea jobului Responsabilități:-Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acestea.- Realizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contr
VALDOMEDICA TRADING SRL
Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana |
Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Asistent Achizitii /junior Brand Manager /asistent Marketing |
Candidatul ideal Responsabilitati: Abilitati de negociere si relationare, responsabilitate, seriozitate Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de limba engleza Experienta/Specializari in domeniul achizitiilor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati: gestioneaza contractele cu furnizorii monitorizeaza stocurile si vanzarile se ocupa de achizitia si vamuirea produselor comandate si de organizarea transportului pentru acestea urmareste si analizeaza competitia din piata (preturi, categorii de produse oferte) urmareste implementarea proiectelor aflate in derulare se va implica in realizarea activitatilor de marketing si a dezvoltarii de produse noi - product development colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate identifica posibili furnizori noiBeneficii: bonuri de masa decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei
VISION TRADING GRUP SRL
Asistent Administrativ & Facility Support |
Candidatul ideal Daca te consideri o persoana organizata, disciplinata, flexibila, onesta, cu o atitudine proactiva si cu capacitate de adaptare la cerintele interne, inseamna ca esti exact persoana de care avem nevoie.De asemenea, sunt esențiale abilități precum utilizarea Microsoft Excel, capacitatea de a lucra cu diverse aplicatii software interne, abilități de comunicare verbală și scrisă și, nu în ultimul rând, cunoștințe în domeniul Property & Facility Management.Ești gata să pornești într-o călătorie în care ospitalitatea se întâlnește cu eficiența?Experienţă: Experienţa anterioară pe un post similar de minim 3 ani;Alte cunoştinţe specifice: Limbi străine: engleza nivel : mediu Abilităţi de utilizare PC; Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) – nivel:mediu; Industrie Property, Facility Management si Administrativ-Office - constituie un avantaj; Capacitatea si abilitati de a lucra cu diverse softuri; Abilitati de comunicare – verbal /scris.Descrierea jobului Acest r
GENESIS FM SRL
Gestionar It |
Candidatul ideal Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista care administreaza o retea complexa in permanenta dezvoltare cu posibilitatea de a participa la proiecte complexe in domeniul IT, te asteptam sa aplici pentru postul de Gestionar IT.Viitorul nostru coleg trebuie sa indeplineasca conditiile de mai jos: Disponibilitate pentru deplasari; Mod de lucru organizat; Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word. Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare. Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat. Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.Descrierea jobului Responsabilitati: Actualizarea inventarului si evidenta mutarii echipam
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL
Gestionar Depozit Piatra Naturala, Depozit Bucuresti |
Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZIT PIATRA NATURALA DEPOZIT BUCURESTI, Soseaua de Centura 47, Chiajna Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare;& coordonare a echipei din subordine Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Ac
CHIS CHIS S.R.L.
Picker / Gestionar |
Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor include:- Manipularea eficientă a mărfurilor conform standardelor de siguranță ale companiei- Pregătirea comenzilor în conformitate cu procedurile stabilite- Efectuarea inventarierilor și actualizarea stocurilor- Colaborarea cu colegii pentru menținerea unui flux de lucru eficientOferim:- Pachet salarial competitiv și beneficii atractive- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi- Oportunități de avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și dinamic- Training și dezvoltare profesională continuăProgram:- Un singur schimb Luni-Vineri 9:00-18:00
MANPOWER
Gestionar Marfa |
Candidatul ideal SE CAUTA O PERSOANA BARBAT / FEMEIE CUNOSTIITE MINIME PC, DISPUSA LA EFORTPT GESTIUNE MARFA, RECEPTII, AVIZE , COMENZI, INVENTARE, ACHIZITIESMART BILLPROGRAM 6-15Descrierea jobului FIRMA DE DITRIBUTIE AMBALAJE IN SECTORUL 6
Confidenţial
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
RENAISSANCE PUBLIC SERVICE SRL
Gestionar Depozit |
Candidatul ideal Synevo Romania angajeaza un Gestionar depozit in cadrul Laboratorului de referinta Chiajna.Profilul tau:· Studii medii finalizate cu diploma de Bacalaureat;· Minimum 1 an experienta pe un post similar;· Experienta in utilizarea unui soft de gestiune, Microsoft Dynamics AX de preferat;· Cunostinte la nivel mediu de utilizare MS Ofice (Word, Excel);· Aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii;· Orientare catre respectarea regulilor si a procedurilor;· Orientare catre colegi si abilitati de comunicare atat cu colegii cat si cu furnizorii;· Atentie la detalii;· Atitudine pozitiva, incredere in sine, autocontrol;· Integritate – respectarea promisiunilor, comportament etic;· Spirit de initiativa, orientare catre rezolvarea problemelor, abilitatea de a lua decizii.Descrierea jobului Rolul tau:· Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;· Opereaza in stoc miscarile de marfa;· Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;· Participa activ la ope
SYNEVO ROMANIA SRL
Gestionar Depozit- Rudeni |
Candidatul ideal Helios Trade angajeaza gestionar pentru depozitul din Chiajna (Rudeni/ Chitila).Cerinte:Persoana serioasa, constiincioasa, de incredere.Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit, descarcare/incarcare.Capacitatea de a comunica si de a avea relatii de colegialitate cu ceilalti angajati, responsabil, fire analitica, spirit de observatie dezvoltat.Licenta de motostivuitorist constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Folosirea electrostivuitorului si transpaletului electric;Incarcarea si descarcarea tirurilor;Mentinerea curateniei in depozit.Programul este de la 8:00 pana la orele 16:00 de luni pana vineri.Beneficii:Tichete de masaPosibilitatea de avansare.
HELIOS FMCG PARTNER S.R.L.
Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: EUROPHARM HOLDING SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
EUROPHARM HOLDING SA
Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: BLUE OFFICE TRADING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CHIAJNA
BLUE OFFICE TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 23 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: