Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Ineu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Ineu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Ineu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Ineu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal - studii de specialitate;- persoana responsabila, organizata, cu abilitati de comunicare;- posesor permis de conducere categoria B;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului - efectueaza tratamente medicale la domiciliu pacientului;
VLAD MEDICA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3199 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Consilier Asistent/​debt Collection


Candidatul ideal Cel puțin 2 ani de experiență în lucru în colectarea datoriilor, ideal în sectorul financiar sau bancar. Experiența anterioară în domeniul agribusiness-ului sau cunoștințele bune despre fermieri vor constitui un avantaj. Persoană proactivă, foarte organizată, capabilă să acorde atenție detaliilor. Nivel intermediar sau avansat de limba engleză. Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Contactarea clienților și debitorilor existenți pentru a facilita plățile sau a negocia termenele și planurile de rambursare. Asistarea echipei juridice prin redactarea contractelor de împrumut și ipoteca, programarea întâlnirilor cu notarii, etc. Pregătirea calculelor inițiale pentru împrumuturile restante (penalități, dobânzi neplătite, etc.) și transmiterea lor catre manager pentru verificare. Colectarea documentelor de la clienți și organizarea corespondenței și documentației. Oferirea de suport administrativ departamentelor interne (vânzări/juridic/resurse umane). Comunicar
LANDE PLATFORM RUM S.​R.​L.​

Asistent Comercial (m/​f) - Arad


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Consilier Juridic Asistent/​debt Collection


Candidatul ideal Cel puțin 2 ani de experiență în lucru în colectarea datoriilor, ideal în sectorul financiar sau bancar. Experiența anterioară în domeniul agribusiness-ului sau cunoștințele bune despre fermieri vor constitui un avantaj. Persoană proactivă, foarte organizată, capabilă să acorde atenție detaliilor. Nivel intermediar sau avansat de limba engleză. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Contactarea clienților și debitorilor existenți pentru a facilita plățile sau a negocia termenele și planurile de rambursare. Asistarea echipei juridice prin redactarea acordurilor de împrumut și ipoteca, programarea întâlnirilor cu notarii, etc. Pregătirea calculelor inițiale pentru împrumuturile restante (penalități, dobânzi neplătite, etc.) și transmiterea lor catre Head of legal pentru verificare. Colectarea documentelor de la clienți și organizarea corespondenței și documentației. Oferirea de suport administrativ departamentelor interne (vânzări/juridic/resurse umane). Com
LANDE PLATFORM RUM S.​R.​L.​

Finance And Administration Specialist


Candidatul ideal Consider applying if you have: A minimum of 2 years of experience in accounting and business administration; Experience utilizing an ERP system (knowledge of SAP is a plus); Bachelor’s Degree or a above; Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului On this position you will be responsible for: Managing the company's financial work, including but not limited to review and reimbursement of daily expenses, accounting, tax declaration, fund management, business changes and other accounting work such as financial statements; Establishing and improving the company's accounting supervision mechanism, supervising the establishment of corresponding financial management systems and guaranteeing the safety and integrity of the company's assets; Coordinating with the headquarters' Finance Department and carrying out work in accordance with the requirements made by the headquarters' Finance Department; Completing audit coordination work when the compan
HUMANGEST GROUP SRL

Quantity Surveyor /​ Asistent Quantity Surveyor


Candidatul ideal inginer de cantităț pe Șantier de construcție feroviară sau de infrastructură este responsabil pentru generarea rapoartelor zilnice privind producția și activitățile de pe șantier, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt capturate și raportate în mod precis și în timp util.Descrierea jobului • Managementul Documentelor: Gestionarea și organizarea tuturor documentelor companiei pentru șantierul asignat, atât fizice, cât și electronice, asigurându-se că sunt ușor accesibile și recuperabile;• Colectarea Datelor de Progres: Colectarea datelor despre stadiul progresului activităților de pe șantier, incluzând munca finalizată, materialele utilizate și orele de muncă ale forței de muncă;• Dezvoltarea Procedurilor: Dezvoltarea și implementarea procedurilor și proceselor specifice șantierului pentru optimizarea eficienței și asigurarea conformității cu standardele reglementare și de industrie;• Conformitatea Documentației: Menținerea documentației specifice șantierulu
TECHNOMETER MEASUREMENT SRL

Asistent De Vanzari Afi Arad


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: ALERA ESTATE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
ALERA ESTATE SRL

Asistent Medical Comunitar - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Primaria orasului Lipova, judetul Arad Expira in 2024-04-30 LocatieArad NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorPrimarii CategorieFunctie contractualaAnunt un post vacant de asistent medical comunitar. Relatii suplimentare privind datele de rganizare, atributiile, bibliografia, continutul dosarului de concurs sunt puse la dispozitie in zilele lucratoare intre orele 08 - 15.30 la sediul Primariei orasului Lipova, la telefon 0257/561333; 0733043002, e-mail: [email protected] sau pe pagina de internet a institutiei: www.primarialipova.ro
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Gestionar Arad


Candidatul ideal Competențele tale Minim 2 ani de exeriență în domeniul gestiunii Studii medii finalizate Limba engleză nivel mediu Competențe bune de operare calculator (cel puțin MS Office) Abilități bune de organizare și planificare Atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Coordonarea și administrarea depozitului de stocare a materialelor Întocmirea bonurilor de materiale, a balanței de materiale Întocmirea situației stocurilor și verificarea dacă acestea corespund cu ceea ce se află în magazie Emiterea fișelor de inventar personal, care se vor actualiza cu toate modificările apăruteBeneficiile tale Program flexibil Servicii medicale- abonament privat de servicii medicale Oferte personalizate- 7card; Bookster; Parteneriate bancare Dezvoltare personală și profesională: PORR Academy- academie internă pentru cursuri de pregătire Programe de onboarding Webinarii pentru dezvoltare personală și profesională
PORR CONSTRUCT SRL

Gestionar Depozit Arad


Candidatul ideal - Experienta pe o pozitie similara;- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Punctualitate si seriozitate;- Reziliența la stres. Descrierea jobului -Dispune şi coordonează aranjarea mărfurilor în depozit (profile laminate lungi si accesorii metalice);-Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din depozitul firmei;-Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;-Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie în depozit;-Efectuează inventarieri lunare, trimestriale, anuale sau ori de câte ori este nevoie;-Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ si calitativ cu cele specificate în actele de eliberare;-Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
TRUTZI SRL

Lucrator Gestionar Receptie Marfa - Hervis Arad


Candidatul ideal 1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Vei avea ca responsabilitati: Respеctarеa prevederilor/ tеhnicilor dе lucru lа rеceptia marfii si la еxpеdiеre de mаrfa; Depozitarеa mаrfii; Etichеtarе; Modificаri dе preturi/ reetichetare; Transferuri de stocuri; Asigurarea marfii; Inventar: participare la procesul de inventariere si la controlul acestuia; Alte sarcini care sunt incredintate de catre superiorul direct.Beneficii:• Program flexibil;• Cursuri de specializаrе in vаnzari si de produs;• Reducere pentru angajati la achizitionarea produselor din magazin;• Salаriu fix + tiche
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Gestionar Depozit - Arad


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Candidatul Ideal :Experiență relevantă pe o poziție similară;Bune cunostințe de operare PC;Autorizație ISCIR (de preferat). Responsabilitati Descrierea roluluiInregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfiiVerifică mărfurile pregă
SalesConsulting

Coordonator Transport International


Candidatul ideal -are experienta relevanta intr-o pozitie similara sau cel putin in domeniu constituie avantaj.- vorbeste/scrie obligatoriu in LIMBA ENGLEZA la nivel avansat. Avantaj cunoasterea uneia dintre limbile germana, franceza, italiana, maghiara, spaniola.-are foarte bune abilitati de comunicare si negociere.-este organizat, autodidact, orientat spre rezultate, gandeste pozitiv si proactiv.-este bun organizator, flexibil, dinamic.-detine cunostinte temeinice de utilizare a PC-ului.-este rezistent la stres si program prelungit.-este obisnuit sa lucreze cu termene limita.-este dornic sa invete.Descrierea jobului -coordoneaza activitatea flotei alocate.-identifica solutiile optime de transport, negociaza termenii transportului.-intocmeste oferte de transport; identifica potentiali clienti.-organizeaza diferite tipuri de transporturi (complete,grupaje), urmareste permanent stadiu acestora si finalizarea lor cu succes.-urmareste incasarea acestora.-mentine relatia cu clientii si sub
BRAVIA LOGISTICS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.