Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Jilava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Jilava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Contabil Primar /​ Secretara


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Gestionar


Candidatul ideal -Experienta de minim 2 ani;-Studii medii/ superioare;-Cunostinte de contabilitate primara;-Cunostinte de legislatie gestiune stocuri;-Cunostinte de operare MS Office;Descrierea jobului -Receptioneaza in gestiune bunurile( materii prime, materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe), conform necesarului de aprovizionare primit;-Urmareste ca articolele sa fie conforme cu avizul de intrare si comanda de aprovizionare;-Intocmeste documentele specifice( fise de magazine, procese verbale de predare -primire, note de intrare- receptie, note de restituire);-Inregistreaza in programul ERP intrarile de marfa si materiale;-Elibereaza materialele destinate sectiei de productie sau uzului intern, respectand procedura de gestiune.-Efectueaza transferul marfurilor din magazie in unitatile de lucru (santier) si retur, doar in baza unor documente.- Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/ primire la zi.-Emite avize de expeditie pentru marfurile/ ma
METALPLAST CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Contabil(a)-primar/​secretar(a)


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud Si Ploiesti


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud,​ Ploiesti,​ Targu Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti; lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Targu Mures.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş;Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: JILAVA
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Romtehnochim Angajeaza Asistent Manager


Romtehnochim angajeaza asistent manager. Cunostinte: operare PC, office word si excel, limba engleza scris vorbit. Sarcini: supravegherea desfasurarii activitatii in conditii optime, intocmire documentatii necesare desfasurarii activitatii zilnice, organizarea sarcinilor zilnice, indosariere si arhivare documente, verificare continut site documente (dupa caz). Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
Romtehnochim

Contabil(a)-primar Secretar(a)


Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de v
HS SUPPLY SRL

Angajăm Gestionar


Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune ș
SIM MAT CONSTRUZIONI
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistenta medicala


Companie verificată
Aplica rapid
Gradinita Reggio situata în zona Pipera angajează asistenta medicala blândă, empatica si iubitoare.
KARA KINDERGARTEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1128 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal ASISTENT BRAND MANAGER-studii superioare-experienta in domeniu sau intr-un domeniu similar-excelente abilitati de comunicare si relationare-capacitate de analiza si sinteza, influenta si convingere-orientare catre client, initiativa, dinamism-buna cunostere a limbii engleze-cunostinte bune Excel:VLOOKUPDescrierea jobului ASISTENT BRAND MANAGER-elaborarea si implemkentarea strategiei de brand/produs, analiza oportunitatilor din piata si identificarea produselor de succes pentru portofoliul alocat-plasarea precomenzilor de aprovizionare negocierea cu partenerii si asistenta oferita acestora in construirea precomenzilor-intocmirea si recomandarea planului de marketing, stabilind strategia de comunicare eficienta, sustinerea brandului in activitati specifice (promotii, oferte, prezentari)-implicarea in stabilirea strategiei si a planului de vanzari-analiza portofoliului, recomandari pentru rationalizare
SPORT PARTNER DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 4031 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Productie


Candidatul ideal CAPACITATE FOARTE BUNA DE ORGANIZARE, SPIRIT DE ECHIPA, SERIOZITATE, CUNOSTINTE OPERARE MS OFFICE Descrierea jobului MONITORIZEAZA CONSUMUL SPECIFIC DE ETICHETE SI SE OCUPA DE TIPARIREA ACESTORA IN FUNCTIE DE COMENZILE IN LUCRU.URMARIREA STOCULUI DE ETICHETE SI ALTE MATERIALE AUXILIARE .
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg nou de a se alatura echipei noastre pentru rolul de Consultant / Consilier Vanzari. Absolvent studii superioare; Cunostinte de operare MICROSOFT OFFICE; Permis de conducere categoria B; Cunostinte limba engleza - nivel mediu;Descrierea jobului Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în domeniul masei plastice Negocierea și încheierea contractelor de vanzare, urmărind obiectivele stabilite Persoana de legatura intre sectia de productie si departamentul de vanzari Monitorizarea și raportarea activităților de vanzari catre conducerea companieiBeneficii: Salariu fix + tichete de masa. Telefon si masina de serviciu.
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal 🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Dacă ești o persoană responsabilă, organizată, cu abilitați de comunicare și lucru în echipă, atunci ai putea fi candidatul potrivit pentru acest post. Studii finalizate la o Scoala Postliceala / Facultate - Specializare Asistent Medical Generalist Experiență anterioară într-un rol similar este un avantaj Cunoștințe solide în domeniul medical și capacitatea de a aplica protocoalele clinicii Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipăDescrierea jobului Asistența medicului stomatolog în timpul consultațiilor și intervențiilor stomatologicePregătirea materialelor și instrumentelor necesareEfectuarea procedurilor de igienizare și sterilizare a echipamentelor și a suprafețelor din cabinetAsigurarea unei comunicări eficiente cu paciențiiOportunitatea de a lucra într-un mediu medical modern și bine echipatSalariu competitiv și pachet de beneficii atractivOportunități de dez
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3206 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.