Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Pantelimon

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Pantelimon

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Productie


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic. Atent la detalii și preocupat de calitate. Abilitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă cunostinte de microsoft officeDescrierea jobului ERD PLASTIC PRODUCTION SRL cauta un Asistent productie / Asistent managerMONITORIZEAZA CONSUMUL SPECIFIC DE ETICHETE SI SE OCUPA DE TIPARIREA ACESTORA IN FUNCTIE DE COMENZILE IN LUCRU.URMARIREA STOCULUI DE ETICHETE SI ALTE MATERIALE AUXILIARE .
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Operator Calculator /​ Asistent Productie


Candidatul ideal Studii - de preferinta superioare in domeniul: economic, comunicare ,relatii publice➡ Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori➡ Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze➡ Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Office – Word, Excel, Powerpoint➡ Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor (posibilitate training)➡ Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate➡ Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking➡ Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucruDescrierea jobului Beneficii:- salariu in functie de experienta intre 3000 si 4000 RON NET- prime de sarbatori- masina de serviciu- telefon mobil, laptop, birou dedicat- abonament la World ClassProgram : L-V intre 8 si 17Responsabilitati:Coordonare flux productie si livrariSe documenteaza permanent despre client
PROFI PRINT PRODUCTION SRL

Asistent Logistica Si Export


Candidatul ideal Experienta intr-un post cu responsabilitati similare;Abilitati foarte bune in utilizare PC ( MS Office), de organizare si planificare;Limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului -colaboreaza cu clienti, furnizori, vama, agenti de vanzari in vederea completarii dosarelor de livrari intra si extracomunitare-gestionarea evidentei flotei auto (combustibil, reparatii, asigurari, consumabile, etc)-verificarea foilor de parcurs pentru conducatorii auto-diverse situatii intocmite de departamentul logistica si export.Beneficii- Salariu net intre 3000 lei-4000 lei in functie de experienta si aptitudini;- Tichete de masa;- Abonament si asigurare privata de sanatate;- Transport gratuit asigurat de companie.
ROMPRIX EXIM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari - Afi,​ Promenada,​ Mega Mall


Candidatul ideal Sales assistant - Next Baneasa, AFI, Mega Mall, PromenadaDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail, te asteptam in echipa noastra!!Descrierea jobului Sales assistant - Next Baneasa, AFI, Mega Mall, PromenadaAvantajele tale: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru flexibil, in ture, 8h/zi Salariu net incepand de la 2700 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestere Tichete de masa – 600 lei (in functie de zilele lucrate, 30 lei/zi) Decontarea transport Asigurare medicala la o clinica privata Premii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati: Procesare si receptionare marfa.
NEXT ROMANIA

Asistent Gestionar Salariu 3300 Lei Net


Candidatul ideal - ne dorim o persoana ambitioasa si atenta la detalii;- bun comunicator si coechipier;- productiv si creativ.Cerinte:- avantaj - experienta pe un post similar;- studii medii;- avantaj - capacitate de operare a unui program de gestiune.Descrierea jobului - Receptie marfa cantitativa si calitativa;- Pregatire comenzi pentru livrare;- Primire si aranjare marfa in depozit;- Verificare zilnica a stocurilor si a termenelor de valabilitate;- Introducere marfa in stoc in baza documentelor de intrare si verificare permanenta a stocurilor;- Se asigura ca are toate documentele justificative de comanda si receptie marfa;- Preda documentele legale de receptie marfa la contabilitate;- Verificare termene de valabilitate si se asigura ca se respecta FIFO;- Curatenie depozit si la locul de munca.Alte solicitari:- Atentie la detalii;- Lucru in echipa;- Abilitati foarte bune de organizare si comunicare;- Integritate.Beneficii Asistent Gestionar Full Time:- Pachet salarial 3300 Ron Net;-
GOODFOOD ENTERPRISES SRL

Sef Magazin /​ Asistent Sef Magazin /​ Casier


Candidatul ideal SEF MAGAZIN / ASISTENT SEF MAGAZIN / CASIERAcest anunt este disponibil pentru 2 pozitii:Sef Magazin si Casier.Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor si cu casa de marcat reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de organizare; Descrierea jobului Responsabilitati Casier:- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Responsabilitati Sef Magazin:-Organizare magazin;-Coordonare angajati;-Orientare catre vanzari si atingerea targetului- Se implica in vanzarea directa a produselor catre client;- Lucreaza cu casa de marcat;- Customer service;- Intocmeste actele de inchidere a magazinului (monetar, dispozitie plata, registru casa);Oferta noastra:- Salariul minim net cuprins intre 2700 lei - 3500 lei + 600 lei bonuri de masa +
GERMAG TREND SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Medical - Spitalul Sfantul Sava


Candidatul ideal Numele companiei SPITALUL SFANTUL SAVAProfesie asistentTip job full timeDescriereSPITALUL SFANTUL SAVA CEL SFINTIT SRL din Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza ASISTENTI MEDICALI.Cerinte:- abilitati bune de prioritizare, rigurozitate si atentie la detalii;- deschidere in relatia cu pacientii - rabdare, respect, prezenta de spirit;- abilitati de lucru in echipa;- disponibilitate de lucru in ture de zi si de noapte ( tura zi , tura noapte , liber , liber );- aviz de libera practica si asigurare malpraxis valabile;- experienta in domeniu de minim 2 ani.Responsabilitati:- gestioneaza eficient circuitul pacientilor in cadrul spitalului;- ofera suport administrativ medicilor ( fise pacienti . .);- efectueaza interventii medicale specifice (recoltari, teste rapide, injectii .) Descrierea jobului Beneficii:- salariul brut intre 8000 si 9000 lei cu sporuri incluse .- transport gratuit de la metrou Republica;- o masa calda pe zi.
SPITALUL SFÂNTUL SAVA CEL SFINIT S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare; Disponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00; Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word); Permis de conducere categoria B de minim 2 ani; Capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; Asigura miscarea stocurilor; Pregatirea comenzilor pentru clienti sau curierat; Participa la inventarierea produselor;Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminta; Salariu intre 2500- 3500 lei in functie de experienta; Bonusuri in functie de implicare si performanta;
DETERGENI PROFESIONALI SRL

Media netă estimată pe baza celor 451 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Back Office Specialist - Departament Operational


Candidatul ideal Candidatul de succes va avea urmatorul profil: Studii superioare finalizate; Experienta de minim 3-5 ani pe o pozitie similara; Orientarea spre clienti si rezultate; Atitudine pozitiva si orientare spre colaborare, lucru cu oamenii; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Atentie la detalii, initiativa, tenacitate; Abilitati excelente de organizare; Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat;Descrierea jobului Descrierea roluluiViitorul Back Office Specialist este responsabil de furnizarea de servicii de asistenta clientilor companiei, de monitorizarea stadiului furnizarii serviciilor pentru a putea asigura livrarea comenzilor la timp, de analizarea cererilor si asigurarea fluxului vanzarilor si gestionarea portofoliilor de echipamente pentru clienti.Desfasurarea activitatii se face de la sediul angajatorului.Principalele responsabilitati: Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari
FRESCO EXPERT SRL

Gestionar


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicareDisponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word)Permis de conducere categoria B de minim 2 aniCapacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipaDescrierea jobului Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozitIntroduce marfa in stoc in baza documentelor de intrareAsigura miscarea stocurilorPregatirea comenzilor pentru clienti sau curieratParticipa la inventarierea produselorContract de munca pe perioada nedetermintaSalariu intre 2500- 4000 lei in functie de experientaBonusuri in functie de implicare si performanta
SANIPACK DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Back Office Support


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza; Studii superioare: Contabilitate/Management; Experienta in domeniu minim un an; Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill; Limbi straine: Engleza mediu-avansat; Atitudine deschisa, prietenuasa, cu capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri: Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati; Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor; Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta; Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc; Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi; Gestionarea situatiilo
SIMPAK SERVICES S.​R.​L.​

Mecanic Auto Asistent


Lucrează sub îndrumarea unui mecanic experimentat pentru a acumula cunoştinţe şi abilităţi practice în domeniul reparării şi întreţinerii autovehiculelor. Poate fi implicat în diferite activităţi, precum diagnosticarea defecţiunilor, înlocuirea pieselor, efectuarea de mentenanţă preventivă şi învăţarea tehnologiilor şi echipamentelor din industrie. Printre cerinţele pentru un astfel de rol se numără diploma de calificare ca mecanic auto şi permis de conducere categoria B.
Avia Motors

Ajutor Gestionar-pantelimon


M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de cătr
Mco Hr Services

Gestionar Depozit


Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare; Disponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00; Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word); Permis de conducere categoria B de minim 2 ani; Capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; Asigura miscarea stocurilor; Pregatirea comenzilor pentru clienti sau curierat; Participa la inventarierea produselor; Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminta; Salariu intre 2500- 3500 lei in functie de experienta; Bonusuri in functie de implicare si performanta; Descrierea companiei Echipa Sanipack Distribution SRL, cauta coleg pentru postul de Gestionar Facturare. Societatea noastra se ocupa cu distributie de materiale de curatenie, ambalaje si detergenti in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). Depozitul este situat in
SANIPACK DISTRIBUTION

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Gestionar


Angajam gestionar fabrica prelucrare roci naturale, solicitam cunostinte operare pc si experienta in domeniu! Descriere: societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul prelucrarii rocilor naturale, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Pantelimon, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul prelucrarii rocilor naturale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel puti
SC LEONA MARMURA GRANIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 11063 de salarii introduse în Salario: 2300 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Coordonator Transport Intern


Candidatul ideal Recrutam un nou coleg dinamic, cu atitudine pozitiva, pentru sediul nostru din Pantelimon.Ce cautam?Persoana serioasa, responsabila, hotarata, adaptabila;Sa aiba abilitatea de a oferi solutii si a le pune in practica;Cunostinte operare PC - pachet Office - nivel mediu;Experienta de lucru in domeniu sau similar constituie avantaj.Descrierea jobului Planifică, organizează și controlează activitățile legate de transportul intern de marfa; Coordonează și supraveghează activitatea conducătorilor auto; Programează și optimizează rute; Intretine in permanenta baza de date cu furnizorii sau posibili furnizori de servicii de transpor si asigura contractarea curselelor la cele mai bune preturi la momentul respectiv; Tine in permanenta legatura cu Seful de Parc Auto pentru a cunoaste starea tehnica a autospecialelor de distributie; Tine in permanenta legatura cu Gestionarii si Gestionarul Sef pentru a rezolva orice problema apare legata de calitatea sau cantitatea marfii care urm
GLOBAL PLAST SRL

Coordonator Distributie


Candidatul ideal Recrutam un nou coleg dinamic, cu atitudine pozitiva, pentru sediul nostru din Pantelimon.Ce cautam?Persoana serioasa, responsabila, hotarata, adaptabila;Sa aiba abilitatea de a oferi solutii si a le pune in practica;Cunostinte operare PC - pachet Office - nivel mediu;Experienta de lucru in domeniu sau similar constituie avantaj.Descrierea jobului Planifică, organizează și controlează activitățile legate de transportul intern de marfa; Coordonează și supraveghează activitatea conducătorilor auto; Programează și optimizează rute; Intretine in permanenta baza de date cu furnizorii sau posibili furnizori de servicii de transpor si asigura contractarea curselelor la cele mai bune preturi la momentul respectiv; Tine in permanenta legatura cu Seful de Parc Auto pentru a cunoaste starea tehnica a autospecialelor de distributie; Tine in permanenta legatura cu Gestionarii si Gestionarul Sef pentru a rezolva orice problema apare legata de calitatea sau cantitatea marfii care urm
GLOBAL PLAST SRL

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.